hayat boş dünya boş HERŞEYDEN NEFRET EDİYORUM
Printable View
hayat boş dünya boş HERŞEYDEN NEFRET EDİYORUM
nefret duyulan herşeye herkese karşı iç seslerinizi dışa vurumunuz...
Nelerden nefret ediyoruz ...hepsini haykırmak için buraya lütfen. ..
slm çok güzelmiş burası adım bile nefret benim gerçi değiştirmem gerekiyor ama şimdilik değiştirmek istemiyorum.
ben bazen gyeikolsun diye nefret ettiğimi yazıyorum,mutsuz şirin gibi yani.....
ama ailemin bana yaptığı aşağılamalardan, kötülüklerden, cahilliklerindende Neffffffffret ediyorum.
Alıntı yapanlardan , kopya çekenlerden , fikirsizlerden hoşlanmıyorum ....
yehhhuuuuu
iki yüzlü insanlardan içi başka dışı başka olanlardan yarı yolda bırakıp ah alanlardan neffffffffret ediyorum :mad:
hastalığı arkasına saklanıp yaptıklarını göğsünü gere gere marifet gbi anlatan o rahat insanlardan neffffffffret ediyorum :mad:
içindeki pisliği hala ağziyla yapmaya çalışanlardan nefret ediyorum tiksiniyorum. böüügghh.
hüfffffff hüfffffffffff vede püfffffffffffffff
yahu nasıl bişeysin sen hüffffffffffffffffffffffffffffff
stres yanımdan hiç eksik olmuyoki
bugünlerde hep benm başıma çok kötü şeyler geliyo
hep tanıdık kişilerimi görücem ben hüffffffffffffff
Sanayi kültürü ile yetişen insanlardan nefret ediyorum. İnsanlara saygı diye bir şey yok her zaman kendileri haklı sanayide böyle yetişmişler...Bir an önce sanayiden kurtulmam lazım.
Nefret ediyorum Acımasiz insanlardan....!
allah kahretsin ...kahretsin...herşeyden herkesten nefret ediyorum istemiyorum yaşamak falan lanet olsun
bazen kendi isyan edişlerime bile isyan edesim geliyor...arada acıdan hepimiz acizleşiyoruz galiba... :)
bugün herkes çekilsin etrafımdan herkes... kimseyle muhattap olmak istemiyorum ...biri kalsın ...bize dokunan olmasın
şu arkadan iş çevirip ayağını kaydırmak için uğraşan insanları bi odaya kapatım aylarca işkence yapasım geliyor sizin gibi insanların allah binbir türlü.... neyse bela okumayayım...
yahu düşüncesizsin işte. ..çöpe yanan izmarit atılır mı be adam adayı :mad:
nefret etmekten nefret ediyorum yihhaaaaaaaaaaaaaaaa :D
hayatı seviyorum
bana baksana sen..
Yetmez senin aklın bni anlamaya uzak dur...
nefret ediyorum
mutlu olmak varken Mutsuzluktan yakınanlardan..............
pişkin pişkin konuşupta suçlu olduğu halde üste çıkmaya çalışan insanlardan nefret ediyorum hatta onları bi odaya kapatıp işkence yapasım geliyor :mad:
herşeye limon olan insanlardan nefffret ediyorum
nefret de bir sevgidir o yuzden nefret etmeyecegim cunku sevmiyorum .
Allah kahretsin bu bitkinliği...
Bıktım
hazırladığım onca ankete, anketi uygulamak için verdiğim mücadeleye, oluşturduğum envantere, problem listesine, 300 sayfalık kitabı çalışmama rağmen hakkıyla notumu vermeyen hocama bütün öfkemi haykırıyorumm...
gece canavara dönüşen benden haz etmiyorum yahu :)
çok utanıyorum ben şimdi :/ müzik dinliyim en iyisi