niyeki hiç?burası stres odası beni strese sokma şimdi:D
Printable View
niyeki hiç?burası stres odası beni strese sokma şimdi:D
aaaaaaaaa hiçççççççççççççç
burası zaten büyük yazmak içinnnnnnnn....
olurmuuuuuuuuuuu :D:D:D
poffff sıkıldımmmmmmmm
ne tarafından engellendiğini bilmemek anlayamamak beni çileden çıkarıyorrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! of!
bu odaya girince beni hep stres basıyor
çok sinirliyim çok sinirliyim çok sinirliyim:mad::mad::mad::mad:
Niye..niye..niyeeeee....????
Boşver be Sevde..hayatta hiçbişey o güzel canını sıktığına değmez..!!!
Bırak gitsin herşeyi...
Gülümseeeeee...:) :) :)
pcme virüs girmiş sinir oldum.şimdi temizledim ama.nerden gelir bu virüs.:confused::confused: