tamammmmmmmmmmmmmmm
ne bağırıyorsuuuuuuuuuuunnnnnnnn :D:D:D
şaka yapıyorum haaaa:D
Printable View
tamammmmmmmmmmmmmmm
ne bağırıyorsuuuuuuuuuuunnnnnnnn :D:D:D
şaka yapıyorum haaaa:D
kim bağırıyor yaaaaa:D
:D
birmeleğe diyorummmm....ama burası zaten bağırma yeriiiiiiiiiiiiii....:D
şaka yaptım yaniiiiiiiiiiiii.....amaaaaaannnn öyle işteeeeee:D:D
Amannnn bağır nolucak sankiii
Kızıcam mı sankiiiiii
Sen benim arkadaşımsın sonuçta...
senin canın sağolsunnnn :D :D :D
canımsınnnnnnnnn...meleğim benimmmmmmmmm...:D
sende bağır nolcekkkkkkk:D
Bağırıyorummmmm zatennnnnnnnnn
Duymuyor musuuuuuuunnnnn?
Stress olmaya başlayabilirim artık!!!
ben sağır oldum herhal
hiçbişey duymuyorum
of yaa iyice sinir oluyorum artık.gelen çağrılardan nefret ediyorum.arasanıza çağrı bırakacağınıza:mad::mad: