-
evet canım...bugün dışarı çıktım..kuaföre gittim..saçlarımı biraz kısalttım..belime kadardı bir 7-8 cm kestirdim..fön çektirdim..
akşamda annemin bir arkadaşına misafirliğe gittik..iyi geldi sanırım..inşallah devam eder böyle...:confused:
sağol buarada:)sende iyisindir umarım
-
ben iyiydim...ailem geldi bugün...:)
ama şuan çok sinirliyim...:mad:
-
niye sinirlsin canım..nolduu:confused:
-
üzgünüm çünkü işe gidemedim:(dünde zorla çalıştım..ben niye işe konsantre olamıyorum eskisi gibi oooooooooooooofffffffffffffffff çalışmak istiyorum ben:(:(
-
niye gidemedin işe canımm...
buarada sana pm atmıştım:confused:
-
yine sıkıntılardan dolayı kelebek işe gidemedim..evet atmıştın.ben cevap yazmadımmı?
-
anlıyorum canım..sıkma kendini yaa:(
yazmadın canım..
-
aAYHHH..PATLYCAM ŞİMDİ SIKINTDAN EĞLENCE İSTİOMM YAFF:D:D
-
-
nereyeeeeeeeeeee mavigececimmmmmmmmm:confused: