ayyyy canım sıkıyor yar bana bi eğlenceeee:D:D:D:D gozde_pink@hotmail. madde bağımlılığyla ilgili herkesi bekliyorummm
Printable View
ayyyy canım sıkıyor yar bana bi eğlenceeee:D:D:D:D gozde_pink@hotmail. madde bağımlılığyla ilgili herkesi bekliyorummm
sinirliyim
Neyin var butterfly...
Anlatmak ister misin???
yaaaaaaaaaaaaaaaaa patlıycaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm:(:(:(
içimde bir sıkıntı varrrrrrrrrr:confused::(
rahatlatıcı bitki çayı önerebilirim size;
papatya,rezene,melisa ya da sarı kantaron..
durum çok ciddiyse,passiflora da olabilir..işe yarıyor..
teşekkürler önerilerin için...:)ama onlar uyku yapıyor...ben uyumak istemiyorum kiiiiii:)
ben zaten ilaç kullanıyorum canım..ama yinede böyleyim...:(
moralim bozuktu zaten :(:(ve aşırı derecede sinirlerimde bozuldu:mad::mad: