BAŞIM AĞRIYORRRRRRRR...MİGRENDEN NEFRET EDİYORUMMMMM..:confused::mad:
Printable View
BAŞIM AĞRIYORRRRRRRR...MİGRENDEN NEFRET EDİYORUMMMMM..:confused::mad:
teşekkür ederim...yapılabilecek hiçbir şey yok şuan...ilaç alıp geçemesini beklemekten başka...
....AŞKOLSUN !!!!!!......
hayrola bronz, neden kime aşkolsun...
Kontrolüm tükenmek üzere!!!
ben güveniyorum sende güven artık sıkıldım çünkü
of yaaaaaaaaaaaaaaaaaa
elohir93 bence bu alan seçimine daha çok önem vermelisin pdr uzmanından yardım al senin için iyi olur
2008 çooooooooooooooooookkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllll olacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkk kkk
amin kelebek inşaaaallllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh
GERÇEKLER YAKLAŞIYOR GALİBA!
bu kalabalığın içinde
yapayalnız hissetmektense
dünyanın bir ucunda
tek başımayım
kir göstermeyen renkleriniz
sizin olsun korkmaktansa
bulanıklığın tam içinde
bir başımayım
benim belki de
gizli bir bildiğim var
elbette ağlarım benim
can kırıklarım var
senin gördüğün
yanağımdan süzülenler
asıl içimde
içinde yüzdüğüm bir deniz var
sınavım vaaarrrrr
GÖR ARTIK!!!
YORGUNUMMMMMM
+
BIKKINIMMMMMMM
YİNE BANA ESMER GÜNLER DÜŞTÜÜÜ !!!!
Bişey yok arkadaşlar,şarkı söylüyorum...Nilüfer den ;)
YARIN DERS ÇALIŞMAYA BAŞLIYORUUUUM
daha Doğrusu Devam Ediyorummm Ara Vermiştimmmm
Ne Diyorum Ben Yaaaaaaaa:d
çok hoşsun kelebek...:p:p
o senin hoşluğun canıııııııııımmmmmm:p
bayılıyorum bu odaya....:D:p
BENDEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :d
OFFFFF YAAAAA OFFFFFF..............
BİR OFFFFFFFFFF DA BENDENNNNNNNNNN
BUGÜN DE BİTSİN BAKALIM
UYUYAMADIN MI KEŞİŞ ...
of patlıyacağım artık çok sinirliyim:mad: herşeyi neden ben alttan almaya idare etmeye çalışıyorum:mad:of yaa oooooooooofffff
yyyyyaaaaaaaaaaaaaa
ooooooooofffffffffffffffff:mad:oh ya rahatladım:D
haksızlığa uğruyorum ve susmak zorundayım şuan huzursuzluk çıkmaması için.buda beni çıldırtıyor.
kim tarafından canım ya
sakin olamıyorum artık ben haksızlığa gelemiyorum.çok bencil hareketler var ve buda beni çıldırtıyor.:mad:
sevde sen görmemeye calıs canım... insanlara birseyleri anlatmak cok zor en iyisi duyma ve görme
ARTIK DERS ÇALIŞMAM LAZIM YAAAAA....DERS ÇALIŞMAM LAZIMMMM....
NE OLDU BANA...HANİ BENİM HAYALLERİMMMM...
İDEALLERİMMMM.....
ÜNİVERSİTE DİPLOMASINI ELİME ÖYLE YADA BÖYLE ALACAĞIM DİYE KENDİME VERDİĞİM SÖZ....
NERDE HANİ NERDEEEEEEEE......:(
Sakın bırakma Birmelek,bak bu sene bende giricem İnşallah,birbirimize destek oluruz:)