-
Oksurugum hala daha geçmedi.ama cocuklardada hala biraz var.sirtlarimda ağrı oluyor buda korkutuyor beni.boyle sanki sirtimdan birşey boşalıyor o anda ve anlık halsizlik cokuyor içime.onca senedir panik atakla mücadele ediyorum bu belirtiyi ilk defa yaşıyorum.akciğer filmim temiz bu yaşadığım beni tedirgin etmeye basladi
-
Oksurugum hala devam ama azaldı baya.sadece aşırı balgam atiyorum.ama dediğim gibi çocuklarda öyle.dünden beri basıma bıçak batar tarzda agrilarim oluyor.basımın her yerinde hissediyorum alnında tepemde arkasında.korkmicam desemde arada endişe etmeden duramiyorum.bunun sebebini biliyorum aslında.gecen gün beyin kanamasiyla ilgili bir paylaşım gördüm ve okudum.orada yazıyordu bas ağrısı falan bende ondan etkilendim apaçık ortada.çünkü benim lanet olası beynim boyle şeyleri bana yaşatmakta üstüne yok.ben bu hastalığı yenicem ve kararliyim.hayatımı geri alicam ondan
-
Bugün yine tuhaf birgün gecirmekteyim.iki gündür agzimda acılık vardı korkuyordum neden diye.bu sabah onun tedirginligiyle uyandım çok şükür geçmiş.ama bir halsizlik bas dönmesi mide ağrısı uyuma isteği basımın boşluğa gitmesi gibi salakca bir suru şey yaşıyorum.lanet olası anksiyeteli birgün daha.
-
Berbat bir güne başladım.gripmis gibiyim.bogazlarim tahriş olmuş gibi gelip giden bir halsizligim var.Burnum tıkalı gibi değil gibi.sanki içim ölüyor yavaş yavaş.nasıl korkuyorum içim zangir zangir titriyor korkudan ağlıyorum.insan grip olmaktan bile bu kadar korkarmi.arkadaşlarım bekliyor denize gitmek için ben korkudan saplandim yatağa cikamiyorum.agzimin içi zehir gibi.acayip bir geniz akintimda var.mutsuz korkak bir kadınım ben lanet olsun.
-
Birgün iyi birgün kötü olurmu insan.dun çok iyiydim bugün yine berbat durumdayım.boğazımdan gelen bir teknik haf halsizlik var.sanki yara var bogazimda tahriş olmuş gibi biberle yanmış gibi.bogazim ağzın bir tuhaf.yesem icsem geçmiyor.bigun ya bigun hicsorunum olmicakmi benim.ne simdi bu bogazimdaki şey agzimdaki şey biktim.kendimden biktim
-
Tlf bozuktu giremedim bir haftadır.bir iyi bir kotu geçti Günlerim.bugün daha kötüyüm. Arada yine kan beynine çıkıyor gibi oluyor anlık bas dönmeleri yaşıyorum.köye gitmiştim.orda çok isim.vardı aslında bu bas dönmeleri başlayınca korktum eve geri döndüm.tam.onu kafaya takarken avcumun içine iğne batar gibi birşeyler olmaya başladı.sanki biyerimiz uyusunca geçerken acirya sanki öyle.sadece bir noktada var.ayni anda onlarca iğne batar gibi acı gibi birşey yaşadığım.ya neden boyle şeyler yaşıyorum.benya.yıllar ince TV de MS hastası birisi el ve ayaklarında acır gibi uyuşukluk hissettiğini söylemişti.ta o geldi aklıma.belki 10 sene önce izlediğim.şeyi nasıl hatırlayıp o gelir aklına insanin.hemen kendimi hastaneye atmak istiyorum gitsem Dr ne dicem diyorum.avucunun içine iğne batıyor desem bana kızar gulermi diyorum
Aklımdan kotu hastalıklar geçiyor yok boyle biseyya bazen ben bile kendimi anlamıyorum.takmazsam geçer dedim kalktim evde is yapmaya başladım falan ama yok o israrla batıyor avcumun içine.bende panik tavan tabi.eyyyy beynim bırak artik bu hastalığı NEOLUR. Gençliğim gitti ben çok biktim sendenya.
-
Öyle hastayimki öyle fena grip oldum.haftalardır baya iyiydim ama bu grip yüzünden tepetaklak oldum.çok acayip halsizim ayağa kalkınca basım donuyor bütün vücudum titriyor düşüp bayilacam sanki.Dr gitti ilaç verdi ama pek ise yaramıyor.şöyle bir uyuşan uyansam geçse.ama uyuyup uyaniyorum yine ayni.grip olmaktan neden bu kadar çok korkuyorum ki
Ve grip olunca sanki olucem gibi geliyor.ilk domuz gribiyle başlamıştı bu korku bende sonrası da erkan ölünce grip yüzünden sanırım bende grip ölmek demek gibi geliyor.çevreden duyuyorum yok iki günde ayağa kalktim geçti diyorlar.ben neden günlerce cekiyorumki.her kez grip.olunca yatmanın keyfini çıkarır bende korkudan geberiyorum.
Evet yaz gribi oldum.
Halsizim,ayağa kalkınca basım dönüyor
Sersem gibiyim.bulanık görüyorum, bütün bedenin titriyor burun tıkanıklığı ara ara oluyor.öksürük yok bunlar yaşadığım şeyler.
-
Bugün gribimin 4.günü.çok fenayim.aksam biraz toparlar gibi oldum sabah kalktim yine ayniyim.aşırı halsizim ayqgq kalkiyorum elim Ayağım bütün vücudum titriyor.grip olan herkes boylemi acaba ya.yada benim abartılı yaşıyorum.antibiyotik kullanıyorum ama yok hala ayniyim ve bu benim aşırı korkmama neden oluyor.
-
hanımefendi, herkes kendini dinlese emin olun herkes bu tür şeyler yaşar. Bende anksiyetli,kaygılı biriyim ve kendimi dinlediğimde bende akan kanıma kadar hissedip panik oluyorum. Artık alıstım bi nebze daha. Sizin kadar kötü degilim ama sizinle empati yapabilicek kadar da anlayabiliyorum. Kaygılarınız var ve kendinizi dinlediğinizde ölüm korkusundan panik oluyorsunuz. Profesyonel bir yardım veya uygun bir ilaç alınmalı bence.
En büyük paradoks ise sizin ölüm korkusundan; yaşama isteğinizden, hayata tutunma çabanızdan dolayı panik bir halde hayatı kaçırmanız oluyor.
-
Ben grip oldugumda dünyam ters donuyor.güzel uç hafta geçirdim ve grip olunca en basa döndüm yine.tam.bir hafta oldu gribim.beynim.sizliyor.boyle basıma bıçaklar saplanıp çıkıyor gibi ağrılar oluyor.burnumu çekince beynim dahada sizliyor.bu ne biçim.şey anlamadım.mahvoldum bir haftadır.halsizlik falan arada gelip gidiyor sürekli değil ama dünden beri bu başladı sizlama.kendimden sogudum artik.