Denizmavisi Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba Calmodulin hoşgeldiniz üyeliğiniz hayırlı olsun.
Bütün yazıları okudum.Burada sf.'çözümüyle ilgili tecrübe ve tavsiyelerimizi paylaşırsak,hem biz hem de ileri ki zamanlarda siteyi ziyaret edenler büyük fayda görecektir.
Yüce dinimizin bize anlattıkları elbette çok önemli,bazı sorunlarımız manevi yöndeki eksikliklerimizden de kaynaklanıyor,yada bu yüzden sorunlarla başetmekte zorlanıyoruz.
Psikiyatri ve psikoloji önemli bilim dalları.Bazı ağır psikolojik hastalıkların çözümü için psikiyatri ve ilaç kullanımı şart.Çok ağır psikiyatrik rahatsızlığı olanlara,yani aklını kullanamayanlara,ömür boyu başkasının gözetiminde yaşamak zorunda olanlara dini anlatma şansınız yok,zaten anlatsanız da anlayamazlar.Aklı olanın dini vardır.
Batı bilim adına bizden çok ileri,Dünya'da yaptıkları sömürgeci tutumları görüyoruz,bunları asla kabul etmiyorum.Ama batılı olan ve amacı insanlara faydalı olmak olan,bir sürü bilim adamı var.Mesela Edison,eğer şu an biz geceyi ışık altında geçiriyorsak,bilgisayar kullanabiliyorsak,önce Allah'ın lütfu, sonra Edison'un çabaları sayesindedir.Böyle bir sürü hayatı yokluk içinde geçen önemli bilim adamları var.
Sosyal fobi hakkında yardımlaşalım.Allah'a emanet olun.