Sende düşünceni söylesen daha iyi olmaz mıydı? :)
Printable View
Sende düşünceni söylesen daha iyi olmaz mıydı? :)
evet evet daha iyi olurdu değilmi yani?:)
Haklısın arkadaş herkes özgürce düşündüğünü söylemezse nasıl düzgünce konusabiliriz ki?
herkese gore duzgunce konusmanin anlami ayni mi ki?
Aynı olsa dünyadaki her insan çok düzgün olmaz mıydı*
:) bu oyun çok zevkli görünüyor güncellemek istiyorum :)
Her insanın çok düzgün olması ne ifade ediyor?
Neden herkesin sıkıcı bir hayatı var?
neden bu kadar yanlızım?
neden şans arada bir banada uğramıyo
neden iyiler çok yaşamaz?