başim Ağriyoooooooo:(
Printable View
başim Ağriyoooooooo:(
geçmiş olsun canım.
saol canım...
çoooook kötü yaaaa....ensem şakaklarım zonkluyoooo:(:(
biraz dinlensen belki faydası olur.birde başını ıslatmak iyi geliyor.
ilaç aldım şimdi...
ya bilgisayarda çok yoruyor beni onu farkettim...:(
sağol canım
bendeeeeee ayneeeeennnn...
başım halaaaa geçmediiiiiiiii...offfffffffffffffffffffffff:(
Ben hergün yalnız kalmak zorunda mıyım yaaaa....
çok sıkıldım artıkkk...
^^^^^^^^^^^^^
//////////////////////////////???????????? **************