ŞİMDİ NASILSINNNN??????
Printable View
:oiyi olmaya çalışıyorum ablacım sağol.
bıkkkkkkkkkkktımmmmmmmmmmm:mad::mad:
yanımdakilerin yaptığı herşey batar oldu
çok sıkıldım bunaldım bıkttııımmmmm
sııııııkıııııııııldııııııııııııııııııııııııım
bi yarın olsa:rolleyes:
Stess olmamam lazım aslında!
mutlu olmak istiyorummmmmmmmmmmmmmmm