neden intihar?
Printable View
neden intihar?
hayatı sevmen için hiç mi bir neden yok ?küçücük minicik bir neden ;)
araya girenlerin yeri olmadığı için uzun süre kalamazlar değil mi orada?;)
O halde hayatımıza yeni yerler,yeni sınıflar,yeni kategoriler açamaz mıyız?
ne kadar yenilesende hep aynı...
Ya aynı sandığımız şey aslında bizim yanılsamamızdan ibraretse?
eğer öyleyse nerede yanılıyoruz?