çözüme ulaşmayı istemiyor olsak hepimiz bir arayış içerisinde olur muyduk?
Printable View
çözüme ulaşmayı istemiyor olsak hepimiz bir arayış içerisinde olur muyduk?
olmamak için bir sebep varmı .
napıyorsunuz çocuklar delirdiniz mi?
delirmedik ama delirmiş olsak ne kaybederdik ki...
pek bir şey kaybedermiydik acaba ?
kaybedicek neyimiz var....
Şimdi aklımızla beraber her şeyimizi de kaybetmiş mi oluyoruz?
Aman!!! Hiçbirşeyimizi kaybetmeyelim olmaz mı?