Hocam benim de cirakaltintasın da dengenin de mesajları silindi. 1 er gün sonra. Foruma sürekli girmediğinizden dolayı takip edemiyorsunuz sanırım. Aksini idda etmeyin, bilmiyorsunuz durumu. Neyse çok da önemli değil.
Printable View
Hayır cop kutusu falan değil.kendi actigim konunuya yazdığım şeyler siliniyor.uç defa ayni şeyi yaşadım.sonra konu açtım oda silindi.
cop kutusunda silinen mesaj yada konu yok sizlerin adina.
Dünden beri kötüyüm yine basımın sol tarafında bıçak saplanır gibi sancı oluyor.bu sancılar cenemi oynatinca dahada artıyor.kaslardan olduğunu düşünmeye çalışıyorum ama yinede çok korkuyorum.
Neden ki simdi iyice tedirgin oldum
Geçmiyor bu sancı arada girip çıkıyor.ayni yere basıma bıçak saplanıp çıkıyor anlık birşey.birkaç saniye sürüyor.bütün dengemi alt üst etti yine bu korkular.tumarmu var beyin kanamasimi diye düşünmekten içim içimi yiyor.ve hep ayni yere oluyoolucekmiyim ben neden boyle oluyor.neden bu sancı girip çıkıyor. Kesin kotu birşey var.allahım yeterya iyiyim diyorum illaki birşey çıkıyor beni korkutmak için.kurtulamicam bu hastalıktan.neden hep iyiyim diye düşündüğüm zamanlardan sonra beynim.illaki bir şey çıkarıp beni korkutuyor.ekinde basım.agriyor demiş ve beyin kanaması geçirip olmuş diyorum aklımdan hep bunlar geçiyor.yeter artik yeter.korkmak istemiyorum hicbiseyden.normal olmak istiyorum normal insan.es geçmek istiyorum diğer insanlar gibi bende çoğu şeyi.git ağrı git artik benden.
Evet batma yok denecek kadar azaldı.ama şimdide sac diplerim çok fena agriyor.hani sacimiz uzunca sure toplu kalınca agrirya ayni onun gibi.allahım biseyde geldiği gibi gitsin artik.
Pinpirikli mi oldum bilmiyorum ama bağırsak kanserinin tüm belirtilerinin bende olduğunu gördüm. Kan gelme, kabızlık, parça gelme, ishal ,gaz hepsi var. Bazen korkuyorum moralim bozuluyor, bazen de basurdandır diyorum.
Bir Genel Cerrahla görüşmen lazım Osmangazi.
Başağrısı içinde Nöroloji ya da Beyin Cerrahisi...
Bu basimdaki bıçak saplanır tarzı ağrılar dun tekrar olmaya başladı.ağrı kesici alınca geçti ama sabah kalktim hafiften oluyor gibi.herşeyi o kadar sezinliyorumki vucudumdaki en ufak tersligi fark ediyorum.daha bir sene olmadı mr çekilmişti beynimden.bisey yoktu.ama bu benim.korkmamami engellemiyor.aşırı korkuya dusuyorum bütün hayat sevincim yerle bir oldu.mutsuz karamsar oldum dünden beri yine.aslında bende ağrı sizi batma falan olmayınca panik atakta yok.bunlar olunca panik olup korkuya dusuyorum.kendimi seviyorum demek yerine kendimden nefret ediyorum diyorum.neden ya neden bunlardan korkuyorum birşey olsa beni çoktan öldürürdü kaç gündür oluyor diyorum.ama bunu beynime anlatamiyorum sadece sözde kalıyor.korkuyorum ya korkuyorum.yine diplerdeyim.vucudumun çeşitli yerlerinde ağrılar oluyor mide karin kalp bacak göğüs ve ben aşırı bir korku furyasının içine saplanıp kalıyorum.biktim biktim.bütün gençliğim bu hastalıklarla geçti geçiyor.18 sene ya 18 sene.çok yoruldum ve kizginim kendime
Günler günleri kovaliyor.ne acılar çekiliyor ülkemde.bu açıları görünce kendi derdimden utanıyorum.
Hafiften boyle sirtima bir hoş ağrı giriyor.en sin boyle biaey yaşadığında çok agir grip olmuştum.korkuyorum simdi ya yine öyle agir grip gecirirsem diye.koronavirus çıktığından beri kendime o kadar dikkat ediyorum ki ülkemize gelmesin bana bulaşmasını diye.sokağa mecbur kaldıkça çıkıyorum.çıkıp gelince hemen ellerimi yikiyorum üstünü degistiriyorum.ama bu sırtımdaki ağrı beni tedirgin ediyor. 10 gündür falan grip için olumlama yapıyorum yakalanmamak için.ise yaricani düşünüyorum inşallah olmam.
Su koronavirus kabusum oldu resmen.sürekli kendimi dinler oldum.Burnum akmaya basladimi boğazın aciyormu.sürekli yutkunuyorum boğazında bir sorun varmı aciyormu genizlerim yanıyor bugün birazda halsizim.nasıl korkuyorum nasıl.ellerimi yikamaktan ellerin tahriş oldu.gerçi çoğu normal arkadaslarimda öyle oldular.çoğunun elleri benimle ayni durumda.allahım.NEOLUR sabah uyandığında su genizimdeki yanma falan geçmiş olsun.ilerlemesin.çok korkuyorum.
Ben de biraz korkuyorum ama senin kadar değil. Hiç korkmamak bence sağlıklı değil. Bir miktar korku burda faydalı tedbir almanı sağlıyor ama seninki sanki abartı olmuş ve sana zarar veriyor.
Bir aydır girmip yazmadım. Malum herkeze gibi korona yüzünden evde mücadele deyim.çocuklar evde.şuana kadar kuzenimin kovasında ve dinde bir arkadasimda pozitif çıktı. Arkadasimda çıktığından beri bir boğaz ağrısı yasamaya başladım.oda öyle olmuş ve Dr gidince testte pozitif çıkmış.bende de başladı bir boğaz ağrısı hissi.yutkununca değil ama sanki bir ağrı var.ağzının içine baktım minik bir tane toplu iğne başı gibi aft var sanki boğazımda.nasıl tedirgin oldum beynimden kaynar sular döküldü. Benim.her zaman çıkar ağzında boyle minik aftlar oysa.ama şuan korkudan titriyorum.inşallah korona falan degildirim. Aslında arkadasimdan etkilendigimi ve bu belirtileri yasadigimi çok iyi biliyorum.ben herkeze duyduğum hastalığın belirtilerini yaşarım çünkü.bunu bilmeme rağmen korkmadan duramiyorum.
Evet dun öğrendim onu ve bi kaç saat sonra başladı bende de.inşallah sadece etkilenme dır.sagol
Bu virüs herkese bulaşacak diyor Mehmet ÖZ er geç. Yavaş yavaş bulaşsın ki herkes sağlık hizmetinden faydalansın diyor Hemen hastalanan bir yapım var. Hergün yarım saat koşu bandında yürüyorum. 1 saatte ağırlık seti kaldırıyorum. Sağlıklı besleniyorum,elma portakal yoğurt yeşillik tavuk kırmızı et yiyorum, yeşil çay beyaz çay ,rezene, biberiye içiyorum. Bağışıklığım küçüklükten beri zayıftır,elektronik sigara da içiyorum uzmanlara göre normal sigaradan farkı yok. Yakalanınca büyük ihtimal öleceğimi düşünüyorum.
Küçükken havale geçirmişim. İlkokula da doğru düzgün gitmedim hastaneye yatmaktan. Ateşim çıkar düşüremezlerdi. Her yattığımda en az 20 gün hastaneye yatardım. Özel ders alırdım derslerim buna rağmen çok iyiydi. Her sene ben de grip nezle olurum. Hastaneye son zamanlarda ben de yattım bu yüzden.
İki hafta sonra yine başka bir belirti yaşıyorum.bu defada genizlerim yanıyor gibi.daha doğrusu sabah Burnum dolu gibi geldi hemen tuzlu karbonatlı su yaptım şırınga ile sıktım burnuma temizleme yaptım.baya bi yandı Burnum genizlerim.ondanmi hala yanıyor yoksa hastami oluyorum bilmiyorum.sadece acayip korkuyorum.boyle yutkundugumda falan yanma acıma yok.sadece genizlerimde bir tuhaflık hissediyorum.hani denize girince boyle yanarya öyle işte.evden 5 gün önce çıktım.markete girdim ama kimse yoktu benden başka sonra eczaneye girdim hemen marketin yaninda ordada kapıda bekledim maskelerimi alıp aracima binip hemen eve geldim.üzerini değiştirdim ve aldığım herşeyi domestoslu su ile yikadim ve dusa girdim.belirtiler 4-5 günde cikiyormusya bugünde 5. Gün.acaba bi şekilde kaptimmi diyorum.ama nasıl korkuyorum şuan.aklımdan bir sürü şey geçiyor.hastaneye gidiyorum çocuklarım perişan oluyor. Kaynanama kalıyor çocuklar perişan oluyor. Ben ölüyorum falan.allahım.nerden çıktı geldi bu korona laneti ya.hayatımı kabusa çevirdi resmen.hergun kendimi dinlemekten yutkuna yatkuna bogazimi kontrol ediyorum.yutkunurken genizlerim acidimi diyorum.halsizmiyim bogazim giciklandi ha öksürük baslicak diyorum.sürekli su içi yorum. Limonlu su sarimsak tuketiyorum.her gün.sagligima bu kadar dikkat ederken ben kapmış olabilir miyim.kaptiysam nolcak.of ya of.nerden başladı bu genizlerimdeki yanma.ne güzel iki haftadır öyle boyle gidiyordu ama korku yoktu. Korkunca bagirsaklarimda harekete geçiyor.hemen wc gidiyorum.inşallah hastalık kapmamisimdir.
Aksam.hemen uyudum unutayim diye.berbat birgün geçirdim çünkü.sabah kalktim burunlarim tıkalı gibi hala.hafif bir halsizlik.ya nasıl korkuyorum içim nasıl bulanıyor. İçimde tarifsiz bir heyecan var.sanki çok kotu birşey olacak gibi.birdenbire bir üşüme geliyor tuylerim diken diken oluyor.sirtimdan birşey boşalıyor sanki.yaşadığım belki tipik panik atak 17 senedir bunu anlayamamanin siniri var üstümde.evet belki ben boyle şeyleri binlerce kez yaşadım ama her defasında ya bu defa baskaysa diye korkudan mahvoluyorum.korktukca kasılı yorum sinir tahammülsüzlük dizboyu.düşünüyorum sinir olsun falanda bu korku olmasın.sürekli WC te gidiyorum.bagirsaklarim acayip hareketlendi.devamlı ses geliyor karnimdan.aslında sebebi belli çünkü sürekli elma sirkesi bal karışımı yapıp iciyorum oda harekete geçirdi onları.ama o sesleri duymak bile korkutuyor beni.bazen boyle bi gıcık geliyor oksurmek istiyorum nasıl.korkuyorum nasıl.al iste oksurukte başlıyor diyorum.ayağa kalkiyorum aman ne olacaksa olsun kacdefa yasadim bunları diyorum.ama içimde olanlar galip geliyor ve ben yine koltuğa geçip oturup kara kara düşünüp korkuyorum.ne hastalikmis ya herşeyi bu kadar buyutturuyor bana.eski ben olsam zerre kadar onemsemezdim hiçbirşeyi.herşey haylaylom.öyle biri nasıl bu hale geldi ve senelerdir geciremiyorum.evet bugünde boyle başladı inşallah aksama kadar boyle gitmez.
Kisinin kendine yaptığını kimse yapamaz mis. Bende öyle oldum.dun tesadüfen sosyal medyada bir paylaşıma denk geldim.karbonatla ilgili.sayfayı bulup inceledim.yüz binlerce üyeye sahip bir grup sayfası.okudum deneyeyim dedim.bir bardak suya bir çay kaşığı İngiliz karbonati ekleyuo yavaşça gün içinde bitirdim.ama yapmaz olsaydım.aksam ustu başladı karnimdan acayionsesler gelmeye sonra ağrı.gaz sancısı gibi.gazını çıkara biliyordum ama hiç ağrı geçmedi.sabaha geçer dedim.uyandım yok hala ağrı var.kasiklarima vuruyor ağrı.WC girdim falan yok geçmiyor. Naptim ben kendime.bir bu derdim eksikti.şimdide bundan korkar oldum.gerçi korona korkumu bastiramiyor bide diyorum koronada da karin ağrısı mide bulantısı var ya öyleyse diyorum.içime dahada korku giriyor boyle düşündükçe.arada bir halsizlik cokuyor sanki yigilicam yere.ha diyorum kesin korona.biri paylasmis diyorki koronanin ilk belirtisi aşırı halsizlik aksamdan kalma gibi olunurmus.gerçi aksamdan kalma nasıl olunur bilmiyorum ama herhalde asirinuykusuz yorgun olunuyordur.bende oyleyim.ya allah kahretsin beni.herşeyi yaşıyorum herşeyi.bir yandan bu karin agrim bir yandan koronanin belirtileri bir yandan deli gibi korkmak.
Ha bide dudaklarimda seyirme var iki gündür.bazen boyle beynime bir doluluk olmuş gibi oluyor falan.ne ararsam var buara yine lanet olsun.kendimden yine baya bir nefret eder oldum.aciyorum kendime.aciyorum cocuklarima eşime.zaten kayinvaldeyle ayni evde olmanın stresi bir aydır beni geriyor.onu sürekli görmek sesini duymak beni iyice çıldırtıyor.hic ama hic tahammulum yok ona.zaten bütün endiselerim bana birşey olursa çocuklarımin ona kalacak olması.eminim oda bana birşey olsa eminim kına yakar.onun kotu enerjisi de beni kotu etkilemiş olabilir bur aydır.su virüs bitse yine evime dönem onun olmadığı yere.su agrim geçse korona gecseeeeee
Sabah iyi uyandım ama bir saat sonra başladı yine içimde bir korku karnimda heyecan gibi birşey.hala bu korona korkum devam sürekli kendimi dinliyorum.ben senelerdir Burnum tıkalı uyanirim her gün. Alerjik demişti Dr.ama bu aralar bu beni korkutuyor.hafif genizlerim yanıyor gibi hissediyorum sanırım bu sebepten dolayı yine atak geciriyorum.ne güzel ilk zaman takmadim ben bu korona yi.iki haftadır başladı bu korkum.bununda sebebi tanidiklarimda çıkmış olması galiba.onlar hic belirti vermeden atlattılar onları duyunca ben belirti yasamaya başladım.mahvoldu hayatim. Nasıl bir korku var içimde bu beni nasıl mutsuz ediyor.sakinleştirici almaya bile korkuyorum şuan.allahım ne olur bitsin artik senelerdir korku korku korku
Kaygı korku giderici bir ilaç kullanıyor musun şu an?
Dr tranko buskas vermişti ama bu aralar içmeye korkuyorum. Her ilacı icmeyin diyorlar ya koronadan ötürü. Bende ondan dolayı icmiyorum.vücudu dirençsiz bırakır falan diye
Ah ah ne olacak bu korona belirtilerim bilmiyorum.boğazların yine agriyormus gibi his var.yutkunurken yok ağrı ama iste sanki bogazimda birşey var batıyor gibi.yine tabi benim ataklar.bu hafta uç defa evden çıktım.pazartesi çarşamba cuma.çarşamba çocukları cikardigimda birçok.insanla mesafeli de maskeli de olsam konuştum.acaba kaptimmi diyorum.korkmaya başlıyorum aklım hep bogazimda. Biktim.ben ya bütün yasam enerjimi alıyor bu korona benim.sosyal medyada birçok Dr un paylasimlarini okuyorum bu hastalığın iki sene daha bizimle olacağını söylüyorlar. Nasıl olacak nasıl gecicek bu.her kez muhakkak yakalanacak diyorlar.al şimdide sanki genizlerim yanıyor gibi hissetmeye başladım yine.sürekli yutkunuyorum sürekli kendimi dinliyorum.lanet olsun eğer bu koronayi birileri cikardiysa.
Atak halindeyken ölüm korkusunun nasıl bir şey olduğunu yaşadım. Seni anlıyorum aslında umarım atlatırsın.
Kendimi korkutacak içimi bunaltacak illaki birşey çıkıyor.normal her kadının yaşadığı regl öncesi göğüs ağrısı yaşıyorum iki aydır.regl 10 gün kala falan ağrı oluyor.ama bu ay bu beni korkutuyor.neden ağrı oluyor diyorum arada boyle bucak saplanır tarzı ağrı giriyor sağ gogusume.allahım bu nasıl biseydir neden bu agrilardan bu kadar tedirgin oluyorum neden bu kadar korkuya kapiliyorum.kayinvaldeyle ayni evde olmamin verdiği stres beni oldukça yoruyor zaten su uç aydır.korona bitse evime donsem keşke.burası ferah çocuklar rahat ama ben onunla ayni evde olmanın verdiği huzursuzluğu asamiyorum.herşeyi beni tedirgin ediyor.sürekli ensemde.her yaptığımı izliyor gibi.nereye gitsem hesap soruyor. Çok bunaldim çok.bu ağrılar da beni iyice korkuya sokuyor.
3 aydır falan bende fenalardayım.sersemlik nefes darlığı kötü düşünceler hastalık korkusu. eski anksiyete günlerimi yasiyorum bu sene. allah hepimize şifa versin insallah.
Bir aydır yazmamisim.bu tabiki iyi olduğum anlamına gelmiyor maalesef.evet yeni bir ağrı yaşıyorum.bacaklarimin arka tarafları bıçakla keser gibi ağrı ve açıyor.alt ve üst baldirlar.et kesme değil.sanki damarlarim aciyor.aklımda bin tane tilki günlerdir.damarların tıkalı pıhtı atacak falan diye bisuru şey aklıma geliyor.nedense arka taraflarında ağrı hep.kemikte değil baldirin içinde hissediyorum.birkaç kırmızı varis damarim var görünüyor catlamislar.onlar bahadır var ve hic ağrı yapmamıştı.neden simdi ben bu ağrıları yaşıyorum.dilin arkasıda çok agriyor.aklımda bunca kotu düşünce.neden oluyor neden bu kadar agriyor diye korkudan tirsiyirum.ve o kadar sinirliyimki bu ağrılar başladığından beri.ama korktugum zamanlar endişeli olduğum zamanlar hep boyleyim.kaygılı korkak ve sinirli.inşallah kotu bisey yoktur.Dr gidemiyorum malum salgından dolayı.geçsin bitsin artik su ağrılar da normal korkularima donebileyim.ağrı yüzünden korkmak daha dehşet verici çünkü.:((
Maalesef agrilarim geçmek yerine dahada şiddetlendi.artik kesin bacaklarimdaki damarlar tıkandı pıhtı atacak olucem falan diye düşünüyorum.ağrı öyle birseyki sanki bıçakla baldirlarimi kesiyorlar gibi.ben bu sorunu iki uç sene öncede yaşamış kalp damara girmiştim.tabiki birşey çıkmamıştı.benim zaten hep birşey olur arkasından ağrı başka yerlere kayarak beni korkutur.dizimdeki menuskus ağrısı başlamıştı takmayayim dedim bandajimi sardim falan ama ağrı bu defa farklı bölgelere kayarak beni korkutma ya başladı.hep boyle oluyor. Mesela kasık ağrısı yaşarım ağrı sonra karnına çıkar mideme çıkar beni telaslandiracak illaki bi şekle gelir.buda oylemi oldu yoksa gerçekten ciddi bir sorunlami karşı karsiyayim bilemiyorum.bulunduğum yerde bir devlet bir özel iki hastane var.devlette kalp damar yokmuş.özeli aradım sigortalı olmamıza rağmen 250 TL muayene ücreti istediler.gerçi o parayı versem bile bu defada çocukları napicam korkusu var.onları hastaneye goturemem.evde de birakamam.yarabbim.ne kadar zor su yalnızlık.ama su ağrılarım geçsin allahım.agrim yoksa bende atak falanda yok.ağrı olunca anksiyetenin tam kucağına dusuyorum.inşallah biran önce geçer
Allah kahretsin internetten baktım baldır ağrılarına.bacak damarlarının tıkanıklığı diyor.teşhis edilmezse ölümcül sonuçlara yol acar diyor. Ben neden baktimya internete.nasıl bir korku girdi içime nasil. Şuan hemen bir kalp damar Dr gitmek istiyorum hemen.çok korkuyorum.ya ben neden boyleyim neden ya.
bunun bir tedavisi yok mu?
Ne yaptım ettim gittim o doktora.biokadar para verdim.kalp damar damar muayenesi yaptı damarlarda bi sorun yok dedi.belden kaynaklı olabilir bel fıstığına bakılmalı dedi.belimde hic şikayetim yokki.her zaman Dr gidince ağrılar geçerdi.bu ağrılar gecmiyor bu defa.ya bu kadar keskin ağrı olurmu.resmen baldirlarimi bıçakla kesiyorlar.damarda çok şükür birşey yoksa bu ağrı nereden.yildim resmen bu hastalığın bana yasattiklarindan yildim.simdi hatirliyorum.birkaç sene öncede boyle ağrılar olmuş ben yine koştur kostur kalp damara gitmiş ve yine birşey çıkmamıştı.eyyyyy benim olan beynim neden bana bunları yapıyorsun.neden iyiligime değilde kotulugume isliyorsun.kendimden nefret eder hale geldim ya.
psikolojik kısmından bahsediyorum.
her defasında yeni , ağır bir hastalık belirtileri duyuyorsun. bunun farkındasındır fakat değişmediğini biliyorum.
hastalık hastalığı diyolardı.
Bu bariz net bir rahatsızlık her şey ortada, o yüzden düzgün bir yere gitsen kolayca hallolabilir belki?
+ senin kadar olmasa da zamanında ben de yaşadım 2-3 sene kadar. artık hastaneye gidiyorum bir şey çıkmıyordu eve geliyordum. Bi süre sonra geçti gitti kendiliğinden.
Nickname benim konu basligim benim günlüğüm olsun.ben tam olarak içimden gecen kimseye anlatamadigim şeyleri buraya yazıyorum.hastalığın için senelerce ilaç kullandım ve ise yaramadı.yada bana iyi gelen bir tedavi uygulanmadı diyelim.ben buraya panik atak bölümüne içimi dokuyorum artik.sonuçta paylaşım sayfası.senin adına sevindim atlatabilmissin.bende inşallah atlatabildigim günleri gorucem
anladım peki o zaman.
Evet hayırlı olsun yine bir korku sebebim var.iki gündür basımın sol arka tarafına bıçak batması tarzı ağrı girip çıkıyor.kışında yasamistim ayni sorunu ve nerdeyse bir hafta korkudan mahvolmustum.geçenlerde o zamanı düşünmüştüm nelerden korktum.ben diye.ondanmi oldu yoksa dun acayip terledim kafamın içi bile ter aktı birden rüzgara çıktım ondanmi oldu bilmiyorum ama beni korkutma ya ataklar yasamama sebep oluyor yine.ya diyorum beynime pıhtı aticaksa ya beyin kanaması gecireceksem aklımda deli sorular.şuan bile bunları yazarken bıçak saplanıp çıkıyor sanki.bulanık görüyor dengem bozuluyor gibide hissediyorum.buda beni iyice korkutuyor. Uyurken birşey olmuyor. Uyandım hemen batma oldu ve ben yine hüsran. Bakalım magnezyum.sipariş verdim eczaneye bugün getirecekler.inşallah bu tür agrilarima iyi gelir.iyi gelir diyorlarda ondan aldım.
Biseylerde yoluda giderek devam etse neolur sanki.evelsigun düşmüştüm köpekten kaçarken.fun falan birşey yoktu.ama bugün yürürken falan sol üst baldirim ağrıyor.etkesmis gibi.sag taraftada var ama çok değil.beni korkutan şey.bu aralar yürürken yavaş yürüyorum hızlı hareket edemiyorum çevik değilim yani.sanki yürürken aksiyorum gibiydi.bide bu düşme olunca bu ağrılar olunca aklıma bisuru şey geliyor.su son iki saattir acayip bir korku içindeyim.icim sallanıyor sanki kötü bişey olucak hissi kalbim hızlı atıyor gibi yere yığılıp kalivercek gibi hissediyorum.bunlarda benim korkularımı dahada arttırıyor.korona korkum hala geçmedi bu arada.hala bugün burnum tıkanıyor bigun bogazim ağrıyor gibi oluyor.bu nasıl bir kaos.nasil bir evreden geçiyorum yine.bitsin su korkularım.normal insanlar gibi normal tepkiler vermek istiyorum ağrılara sizilara falan.bude suvarki adetime bir-iki gün var.bu dönemlerde vurur sıkıntılarım dahada artıyor.