benim kalbim metronom gibi atar çünkü ben müzisyenim! :D
şimdi ilkyaz metronom ne diye soracak! :D :D
Printable View
Aramıza hoş geldiniz ,geçmiş olsun .
Benim yaşadığım gibi atmasın da metronom ayarında atsın alexstone :) Demek müzisyensin, ben de uzun yıllar müzikle uğraştım ama devamı gelmedi bir yerden sonra daha doğrusu hayat şartları diyelim.
9 Şubat hoş buldum .)
Ne güzel bir panik atak ve anksiyete hastasının iyileşmiş olması.hayata boyle bakıyor olabilmesi.bunu nasıl basardiginizi panik atak bölümünde anlatirsaniz oradaki bende dahil birçok insana faydaniz dokunur.ben 16 seneyi buldum o hastalıkla ve bu sure içinde birgün bile olsa sizin umudunuzun yarısına dahi sahip olamadim.
Hosgeldiniz
Hos geldin
Merhaba yeni uye oldum konu nerden acicam acaba bulamiyorum
Tekrardan hoş buldum arkadaşlar bir kaç gündür yoktum forumda bu aralar biraz işlerim var