-
Kortızon yapılalı 3. Sabah. 70.saatteyım.sabah jalkınca berbat halde oluyorum. Carpıntı ıc ses tıtremesı bas donmesı asırı huzursuzluk. Tıpık ataklar ama kortızon yapıyırmus bunları. Sanırım sureklı yattıgım ıcın boyleyım. Agrıkar baya azalmıs gıbıyım aksam ılk defa sagvtarafa 3 dakıka donebıldım. Ama benı bu halım perısan edıyor. Fena bır atak halı sankı
-
İğne yapilali 99 saat oldu. Bugün iki taraflı bursit yerlerinde ağrı ve yanma var. Moralim çok bozuk. Artık kesinlikle başka bişey olduğunu Dr un yanlış yaptığını düşünüyorum. Yoksa neden bu yanmalar ağrılar bugün geri geldiki. Canım çok sıkkın. Kortizondan dolayı zaten mahvolmuş durumdayım bide bu ağrıların gecmeyisi tekrar başlaması beni çok dibe indiriyor. Baya baya ilk zamanlardaki gibi yanma var aşağı doğru yayılan. Ya yeter allahim neden benim başıma bunları getirdin.
-
Igne yapılalı 5. Gun. Bana oyle ataklar yasatıyorkı anlatamam. Suan bıle beynım yanıyor sankı. Asırı acım yemek yıyınce bıraz halsızlık gıbı sey gıdıyor. Sonra yıne baslıyor. Ama hayatımda yasamadıgın bır donemden gecıyorum. Bır daha asla kortızon yaptırmam. Aynı atak gıbı ve x 100 katı sankı. Hep dıyorum ılactan sabret ama yok bastırıyor sureklı. Basım bedenım fecı sekılde sarsılmıs durumda.
-
Evet geçen hafta bugün kortizon yapıldı. Benim hala iç titremeleri kulak basınçları çarpıntı arada gelen halsizlik ağzımda değişik bir tat el ve ayaklarımda nemlilik terleme ve duygu durum olarak aşırı gelgit yaşıyorum. Dün akşam yine çift taraflı ağrı yanma vardı bursitlerde. Sadece önceden ağrı oldugunda sıcaklık hissediyordum oraları elleyince şuan ağrı yanma var ama ısı artışı yok. Sürekli yapay zekaya soruyorum sürekli. Buna engel olamıyorum. Hele şu iki gündür ağrılar geri gelince aşırı korktum. Ameliyatı araştırıyorum çift taraflı çok zor olurmus haftalarca yerimden kalkamazmisim. Tmm kalkmayayim ama nasıl olacak anlamıyorum. Ameliyat korkumu kenara bıraktım 6 hafta nerdeyse çok sorunlu. Kurtulmak istiyorum başıma gelen bu şeyden .ameliyatsa ameliyat umrumda değil artık. Yeterki bitsin. Regl olmam lazım ama hiç belirti yok. Allah'ım sana isyandan vazgeçtim ne verdiysen kabulum. Bitsin yeter
-
5 saat sonra tekrar yazıyorum cunku cok kotuyum. Asırı carpıntı asırı halsızlık el ayak ıc bosalması. Dr mesaj attım ulasamıyorum. Napıcamı bılmıyorum. Cıft doz oldugu ıcınmı boyle oldu allahım mahvettı benı bu kortızon hıc mecalım yok
-
Dünden beri o kadar kötüyüm ki en son doktora ulaşmaya çalıştım Neden böyleyim diye O da geç saatte Bana geri dönüş yaptı bu normal değil dahiliye gitmen gerekiyor demiş sonra fizik tedaviyle Samet Hoca ile konuştum O da bildiğim etkiler değil dedi ama siz her şeye çok fazla büyütüyorsunuz ondan da olmuş olabilir dedi biraz iyi gibiydim akşam sabah kalktım o kadar kötüyüm ki elim ayağım titriyor berbat haldeydim Eşim bir süre gidemedi işe Daha sonra gitti çocuğu Okula göndermedim Ben de kalsın diye Sonra Dayanamadım Bir tane Tranko Rus gaz attım Sanki o biraz rahatlattı gibi Sanırım gerçekten de ben atak yaşıyorum ya bunlar kortizon etkileri Evet kortizon bunun tetikledi ama yani anlayamıyorum ben nasıl bu kadar ciddi hatalar yaşayabilirim çarpıntım inanılmaz halsizlik inanılmaz içim titriyor yaşadım ataklarım çarpı 100 katı gibi şeyler yaşadım bitmesini istiyorum artık Çok yoruldum
-
Acile gittik EKG çekildi temiz. Dr diyorum ben kötüyüm çarpıntı çok ama temiz. Mecbur eve geldik. Evde yine aşırı çarpıntı düşüp bayılacak gibiyim engel olamıyorum sürekli titriyorum. Allah belanı versin kortizon agrimi dindirdin ama sinir sistemimi tamamen göcurdun. Şuan kulaklarımda fena çınlama basınç var tansiyon normal ama ben böyleyim. Lanet olsunnnn lanet olsun bıktım bu panik ataktan yedi bitirdi beni senelerdir yeterrrrr yeterrrrr
-
Sabah yine içimde acayip bir sallanma ile kalktım biraz hareket edince inanılmaz şekilde başım dönüyor benim çarpıntı oluyor ama bu ekg'de çekilirken de hiçbir şey çıkmadı Üstelik ekg'de de çarpıntım da çıkmadı ama gün içinde bu şekilde bu dalgalanmalar ya bir tane doktor çıkıp da bana dese ki evet bu kortizonun etkileri bu kadar uzun sürebilir ani dalgalanmalar yapabilir Sanki benim kafam rahatlayacak Ama kimse böyle demediği için bunu sadece Yapay Zeka dediği için ben tepetaklakım üstüne bir de akşamdan beri sol tarafındaki batmaya olan yerde yine ağrı hissediyorum Bunu da beni korkutuyor Yarın Çanakkale'de Ne diyecekler bilmiyorum artık Çok yoruldum ben bundan
-
Gittik Çanakkale'deki profesöre MR'a baktı bayağı bayağı uzun uzun baktı Böylece bekledi bekledi bekledi ve sonra dedi ki Ben ameliyata gerek görmüyorum burada öyle ciddi bir durum yok dedi dinlendireceksin Gerekirse bir daha kortizon yapılacak dedi Gerekirse bir daha yapılacak dedi ama ameliyat şu an düşünülmüyor dedi çok sakin bir adamdı belki 15-20 dakika bizi muayenehanede tuttu bunları söyledi dinlendir dedi Ben anlattım durumu dedim çarpıntım çok fazla kuvvet Ondan sonra kendimi kötü hissediyorum dedim bu kadar uzun süre yapmaz dedi ve Sanırım gerçekten beni şu an bu yaşadığım çarpıntı Korkular için titremesi hepsi panik atak nasıl kortizon bunu yaptı bilmiyorum ama benim bütün sinir sistemimi bertaraf etti o kadar şimdi hatalar yaşatıyor beni hadi yorum geçti sonra tekrardan başlıyor birden şu an bile inanılmaz derecede çarpıntım var ve başım dönüyor
-
Agrılar azda olsa hala var. Buda benım asırı canımı sıkıyor ve korkutuyor. Ic sıkıntısı halsızlık carpıntı bı yandan bubagrılar bı yandan bastırıyor. Sabahları daha kotu olıyorum ıcım cok daralıyor. Agrıları hıssettıkce ıyıce panıklıyorum. Dun fızıkcıdekı dr la gorustum oda mr baktı amelyatlık bır durum yok dedı. Ama benım kafamda oyle bı yer etmıskı amelıyat sankı olmam gerekıyor. Gercı olanlar agrıların tam gevmedıgını yazmıslar. Ben napıcam basıma neden geldı bu. Bıde su panık atakla ugrasmak ıyıce gocerttı benı
-
Profesörün verdiği ilaçlar bayağı iyi geldi Sanki ağrılar yanmalar yani bayağı bayağı geçti gibi ama ben yine de çok fazla hareket etmeyi korkuyorum biraz daha dinlendireceğim galiba bacağımı ilaçları güvenip tene ayaklanmak istemiyorum Bu halsizlik çarpıntı olayı arada geliyor gidiyor ama çok enteresan yine Mesela sabah ilk sigara sigarayı içtikten sonra daha kötü oluyorum böyle bir değişik oluyor kan beynime çıkıyor Elim ayağım titriyor gibi oluyor Çok değişik bir şey kortizon yavaş yavaş gidiyor galiba vücudumdan bilmiyorum İnşallah bu şekilde iyileşmeye devam ederim bir daha da gelsin istemiyorum çok zorladı beni bu defa Allah beni düzelt artık
-
Ben ne zaman buraya bir sorunumu yazsam ve iyiyim desem sonrasında tekrardan başlıyor dün buraya yazdım ilaçlar iyi geldi diye öğleden sonra tekrardan ağrılarım başladı Bayağı da rahatsız edici şekildeydi Sabah kalktım yine hafiften hissediyorum neden böyle oluyor ya geçtin diye seviniyordum evvelsi gün çünkü hiçbir Ağrı hissetmedim bacaklarım da artık rahatla kaldırdığımda Hiçbir acı hissetmiyorum Ama bu ağrı orada kötü bir şekilde duruyor canım çok sıkılıyor Moralim çok bozuluyor çocuk o kadar çok etkilendiği de sınav notları çok düşük gelmeye başladı Benim bu durumdan dolayı herhalde her şeye üzülür hale geldim kendimi kurban psikolojisine sokmak istemiyorum ama kendimi hissediyorum artık
-
Yarım saat önce ilk basladıgı zamankı gıbı bacagımın bıtıs noktasında arada gırıp çıkan nokta agrı olmaya basladı. Nasıl tedırgın oldum neden bu kortızon ise yaramadı acaba. Çok korkuyorum başa dönücem dıye. Bu sekıl hafıf agrıya razı hale geldım resmen. Tekrar yuruyemıcem o asırı sancıyı cekıcem dıye tedırgın oluyorum.kortızon yapılalı nerdeyse 3 haftaya yaklastık ve ben okadar dıkkat edıyorumkı evden sadece dr ıcın coktım hayatım evde ve balkonda gecıyor.dıs dunyayı balkondan ızlıyorum. Neden ya neden isyan etmeyeyım dıyorumda neden böyle saçma sapan bı hastalık benı buldu. Hareket etmeye korkuyorum.ılaclaro duzenlı alıyorum hareketıme dıkkat ediyorum sırt ustı yatmaktan sırtım fena ama ben hala agrılar cekıyorum. Bu tek nokta agrı o ilk basladıgı zamanı hatırlattıgı ıvınde asırı kaygılıyım
-
Akşam eşime bayağı bir masaj yaptırdım Sanki o bölgelerdeki Ağrı rahatladı gibi ama benim bu ağrılarım geçmiyor bu bölgelerindeki o kalça taraftarına Bacağımın dizi boyuna yayılan ağrılarım hala devam ediyor sadece tek fark önceden Ağrı olduğu zaman oralarda böyle bir yangın gibi bir şey olurdu şu an uyanma hissi yok içinde his değil de işte uyanma yok yani Ama ağrılar hep var ne geldi benim başıma Neden ben bunu yaşıyorum artık moralim o kadar bozuk gibi ağrılar geçmedi Ne yapacağımı bilmiyorum
-
Dün okadar ıyıydımkı ne agrı ne bısey. Akşam eve 500 mt ilerde restorana gıdelım dedı eaım arabayla gıttık bır saatte gerı geldık. Herşey yolundaydı. Sabah kalktım yıne aynı bacagımın arkasında tek noktada agrı var. İlacı alıyor kremımı sürüyorum asırı dıkkat edıyorum ama yıne gerı geldı. Okadar korkuyorum ki herşey başa dönecek dıye. Çünkü 2024 de bu sekıl baslamıstı buraıt belası. Ya allahım kurtar benı lütfen artık bu agrılardan korkulardan bır aydır evdeyım adım atmaya korkuyorum yaptıgım her hateketı düşünerek yapıyorum. Buna rağmen gecmıyor lanet agrılar ya yeter yeter artık. Şuan bıle agrı var ve ben delırcem artık ya.
-
Ağrılar bazen yoğun bazen az devamnediyor. Dün ablam geldi hastaydı ve maalesef bankada bulastirdi galiba. Genizlerim yanıyor geniz akıntım çok ve sigara içerken tahrislik var. Okadar dedim hastasın gelme diye. Ya inşallah çok ilerlemeden geçer. Bide bu griple uğraşmak çok yorucu olucak.
-
Hasta olmadım. Dün agrılar baya ıyıydı. Bugün akşam üstüne kadarda öyle. Ama akşam uzerı tekrar baya yoğun sekılde basladı. İlaç alıyorum krem sürüyorum ama nafile. Yemın edıyorum bıktım artık. Agrı olunca atakta oluyor. Korkuyorum. Aslında korkmam ıcın sebep ne bılmıyorum. Amelıyat olup kurtulabılrım sonuçta. Ama bu korkunun neden geldıgı sanırım agrı olması agrı benım ıcın atak sebebı.butun enerjım düşüyor. Sonuçta evelkı senede basladıgında aylarca sürmüştü agrı fızık tedavı almama ragmen agrı oluyordu. Bu defa yaygın agrılar. Kalca ıcındede var ek olarak. Basıma ne geldı neden geldı. Bırdenmı bukadar başlar anlamadıgım sadece bu. Bırcok insan bunu yasıyor. Sadece agrıdan sıkayetcı ama ben yuruyemıcek kadar kötü okuyorum. Şuan bacak ustlerıme kadar yanma hıssedıyorum ama ısı yok yanma hıssı sadece böyle olunca da fena korkuyorum.
-
Agrılar gelıyo gıdıyo. Ama dün akşam üstünden berı asırı panık atak halındeyım.sabah kaltım baslamıstı tranko attım çok az hafıflettı akşam uzerıne doğru baya gecmıstı. Bu sabah yıne ilk sıgardan sonra basladı ıcım nasıl tıtrıyor ayağa kalkınca bayılacak gıbıyım nabzım bı yukselıyo bı düşüyo. Neden bu ataklar baslıyor anlamıyorum. Bu atak dıyorum önemsememeye calısıyorum ısımı yapıyorum ama o okadar baskınkı. Ne lanet hadtalık ya bı türlü durduramıyorum atakları.
-
Panik atak halim baya hafifledi gibi.ama bursitler ağrıyor hala ya. Tam bursit yerleri değilde daha içe doğru yerler Ağrı'da değil acıma gibi. Isı artışı yok şükür ama ağrı var. Dün eşim beni halama götürdü onun mezarının başına gelince birden boşalma yaşadım ağlama krizine girdim onunla vedalasamayinca inanmamıştım öldüğüne. Ordan annemle babama geçtim eşimde babasına gitti okadar ağladım kizdimki onlara beni ne hale getirdikleri için hep diyorum mezarlığa gitsem bagirsam cagirsam rahatlarim tam bagiramasamda içimden gelenleri tam soyleyemesemde baya soylendim kızdım ama yine rahatlamadim. Ordan halamın evine geçtik ordan eve geldik. Biraz dinlendim akşam eşimi yemeğe çıkardık korksamda çıktım. Sabahta iyiydim ama öğleden sonra yine ağrılar fazlalaştı işte. Panik yapmayayım diyorum ama ağrı olunca korkuyorum işte. Napicam ben bilmiyorum bide burç yorumları yine baya canımı sıktı yine hastalık falan. Bu kalçadaki lanet bursitlerin başladığı güne lanet olsun. Genç yaşta eve hapsetti beni.