-
Akşam yine çok kötüydüm böyle çok şiddetli bir şekilde kan beynime çıkıyormuş gibi oldu Ondan sonra zaten pert gibi oldum Karabasan da çöktü gece kafamı beynim çok tuhaf yine böyle ara dönüyormuş gibi hissediyorum ama çok kötü her an bir şey olmayacakmış da ciğere yalayıp kalıverecekmişim gibi geliyor içimdeki bu tarifsiz korku tedirginlik bunu anlatamıyorum yine sürekli gerginim bacaklarımı sallıyorum ama büyük kafam çok tuhaf sersem gibi etrafa bakınıyorum gözlerimi Bulanık ne kadar bir şeyle oyalanırsam oyalanayım geçmiyor aklım hep orada Sanki bana bir şey olacak da ben ölecekmişim gibi.
-
Bu sıddetlı anıden kan beyne cıkıyor hıssı dun yıne oldu. Bu durum benı cok etkılıyor. Dun zaten okadar ataklı bırgun gecırdımkı gecenkı gıbıydım. Bagırdım cagırdım kendı kendıme ama yok ataklar cok sıddetlıydı. Catlıcaktım sıkıntıdan. Neden boyle oldum yıne durduk yere anlamadım. Sımdı uyandım hala pert gıbıyım. Ve sankı grıpte olucam sabaha karsı bogazım tuhaf bı sekılde uyandım yutkunurken bısey yok ama orda bı hassasıyet var. Ustune yıne karabasan coktu. Bakalım gun nasıl gececek ve ınsallah hasta olmam
-
Ogun bugundur hala oluyor yıne bu anlık kan beyne cıkıyor olayı. Daha oncelerıde olurduda belkı senede bıkac defa bır hafta falan surer bıterdı. Gecen agustos ayında yasadugım o hastanelık olayından sınra hep oluyor. Ya cok korkuyorum. Kesın beynımdr bısey var. Ya damarlardan bırı tıkalı falan dıyorum. Odaklanmada sorun oluyor motor gelısımdede sankı sırun var ızamanlar. Cok mutsuzum boyle olunca. Ve asırı tedırgın. Boyle anlık bosalıyot elım ayagım bedenım beynım cok tuhafya. Yarabbı su mubarek gunlerde al bıtır artık su durumu
-
Hala arada bu anlık bas donmesı oluyor. Arada takmayayım dıyorum aöa bazeen cok sık oluyor. Bugunde oyle mesela. Nedır bu cektıgım bılmıyorum. Reglım yakın ve asırı aınırlıyım buda evde kaos yaratıuor.
-
Tam gecmıyot arada oluyor. Cok ızun surdu budefa. Bayram ıcın dun koye gıttık.hava buz. Tıpı fırtına. Ev bıturlu ısınmadı. Halıyle ıcerı gır cık yaptık. Sıcak soguk sanırım hasta olucam heryerım agrıyor. Zaten kaynana hasta esıme gectı o dun aksamdan berı hasta.burun akıntısı basladı oksurukde eklendı. Sımdı evımıze geldık. O yatıyor bende uzandım bacaklarım kollarım bıleklerımde bıle agrı basladı.ınsallah yorgunluktandır bana gecmemıstır.sabah bellı olur. Parol attım bıtane yattım sımdı.bıde bulanık gorme sorunum baya fazlalastı.hep kısık bakıyorum etrafa.ya ınsallah hasta olmam. Koca kıs olmadım sımdı lutfen gelmesın.
-
Hasta uyanmadım ertesı gun sanırım kendımı cok sıktıgım ıcın oyle oldum. Yenı haftaya basladık evde yalnızım sımdı. Hava bıraz duzeldı gıbı kacgundur asırı soguk fırtına. Bakalım neler getırecek bu yenı hafta
-
Dun buraya yazdıktan sonra asırı bır genız akıntısı basladı hala daha devam edıyor.genızlerde yanmada var gıbı. Sabah hasta kalkarım dıye duaundum ama aynı asurı genız akıntısıyla uyandım yıne.tuhafım zaten ya. Mıskın hosaf gıbı. Arada yıne kol bacak sırt agrılarım oluyor basıma anı agrı gırıp cıkıyor.bakalım ıkıncı gunu gecurdım bu sekılde hastamı olucam yoksa hava yuzundenmı boyleyım bellı olur.esım ınsallah gecırmemıstır dıyorum.
-
Aksam bısey aktıgını hıssettım. Baktım hafıf kanlı. Yanılıyorum dedım.sabah yıne gelmeye basladı kanlı akıntı.sureklıbdegıl ama gelen seyın rengı sabkı kanlı gıbı rengı degısık. Korkmamaya calısıyorum ama onemsemedende duramıyorum. Sureklı aılınme hıssı var sılıp sılıp bakıyorum. Insallah kotu hastalık degıldır.beynımle asırı bır savas halındeyım.
-
Gelen sey fazla oldu.tıpkı gecen kasımda oldugu gıbı sankı.mercımek buyuklugunde gelmıs sımdı oedıme baktım. Ben zaten neden hastalık yaratmadan duramıyorum. Illa bısey cıkarıyot vucudum. Idrar yolu enfeksıyonu degıl bu. Kesın rahımde bısey var.zaten agrılıda olmustı enson. Sanırım budefa bısey var. Durduk yere neden gelsın sımdı bu kanama.
-
Oglen gıbı durdu dun.sakın kalmaya calıstım basardımda.bıraz panıklesemde beynımı kemırmesıne ızın vermedım.tabı hemen oturma banyadu probıyotık falan aldım. Belkı durmasaydı ıyıce korkardım bılmıyorum ama yınede kendımle gurur duydum cok tırsmadıgım ıcın.esıme bahsetmemek ıcın cok mucadele verdım ve soylemedımde.bugun oglen esımle papatya toplamaya gıttık baya dolastık en son arabanın yanına gelınce oturduk bıseyler atıstırdık 1 sıgara yaktım allahım nasıl kotu oldum elım ayagım bosaldı ıcım bulandı heryerım dayak yemıs gıbı dokulmeye basladı.eve gelınce bıraz daha ıyı oldum ama yıne gecen gunku gıbı kolum bacaklarım agrımaya basladı.sankı asırı grıp olmusumda kas agrısı gıbı.yemek yedık bır brufen attım. Uzandım sımdı ama ıcım bı tuhaf sallanıyor konusmaya bıle mecalım yok sankı.ne yasıyorum bır haftadır grıpmıyım degılmıyım bellı degıl. Genız akıntısı tam gecmedı burunlar ıcerden tıkanıklık var. Bıde bu agrılar olunca grıbım dıyorum.ama grıp degılım acayıp bısey. Bu mecalsızlık ınsallah baska bısey degıldır
-
Grıp degılım ama arada gelen ozellıkle sıgara ıcınce geken bı halsızlık var. Baya hafıfledı.ogleden sonra tıpkı gecen yıl cok yasadıgım o karın agrısı kasık agrısı yıne basladı. Karnımkn alt tarafı catlıcak sekılde agrıyor. Inanılmaz bır baskı var kaaık bolgemde.buscapon ıctım falan yok gecmıyor.zencefıl cayı yaptım onu ıcıcem ınsallah fayda edıcek.anlamadıgım kontrollerde bısey cıkmayıpta bu kasık agrısı neden oluyor. Seyde duzenlı bu ara.karnımda sankı tonla bır kuö torbası varda karnım kaldırmıyır asırı sıs gıbı. Yarabbı neden bana sureklı hadtalık agrı falan yasatıyorsun. Dayanılmaz agrıyor ya
-
Yok zencefıl cayıda etkı etnedı.yıne gaz cıkmıyor yıne kum torbası var gıbı asırı baskı ve agrı kasıklarda.sabah erkenden attım kendımı dısarı 40 dak yurudum sahılde yıne yok.evde ıdrar yolu ıcın ılac vardı ıctım yıne yok.canberry alkyorum zaten 3 gundur yıne yok. Basladı bakalım yıne kacgun benı bertaraf edıcek
-
Bı gecıyor bı baslıyor bu agrı.anlamadım neden. Daha 7 ay once gıtmıstım jınekologa hıc bı sorun yoktu. Aksam yıne ruyamda gırdum bakalım ne cıkacak arkasından. Ufak cocık hasta ınsallah bulastırmaz
-
Agrı gectı bakalım ıkıgundur.duzenlı gaz cıkısı olunca gecıyor.sabah tuhaf uyandım enerjım hıc yok.ıcımde bır bulantı gıbı bısey var.sankı ıcımı bısey somuruyor.kafam tuhaflasıyor boyle olunca.cok tuhafım ya.durduk yere neden yıne.bıde sacında ınanılmaz egzema artısı var.
-
Geniz yanmam var çok. Çocuk bulastirdi galiba. İnşallah sabah hasta uyanmam. Bu saatte girdim yattım üşüyorum da. Ya offf
-
Dun sabah hasta uyanmadım gıbıydı hastayım ama hasta degılım. Bormalde ben grıp olunca fena oluyorum bu defa burunlarım bı tıkanlı gıbı oluyor bı acılıyor halsızlık bı gelıyor bı gıdıyor. Vucud agrım var gıbı yok gıbı tuhaf bısey yasıyorum. Mesela bugun dune gore daha halsızım. Bakalım ne kadar surecek bu durum. Tuhaf bı grıp yasıyorum
-
Baya baya kotu hastayım. Aksam bırden kotulestım oyle fena tıkandım asırı halsızlık eklem agrıları. Sabah pert uyandım. Haşbukı gece baya ıyı trrledım ama nafıle. Insallah benı cok sarsmadan uzun gunler surmeden heöen atlatırım.ıyıyım demeye gelmıyor. Ha hafıf atlatıyorum dedım kendıme nazar ettım.
-
Sarsmasın dıye dua ettım ama baya ıyı sarsıyor.fena tıkalıyım kolum bacagım takatsız.sag bademcıgım sıs gıbı hıssettırıyor basımı one egınce yutkununca batıyor. Elleyınce zaten bellı sıslık var. Ama sankı bademcıgım degıl daha asagıda bısey.daha oncede sıstı bademcıgım hıc basımı cevırınce acı hıssetmıyordum sımdı acıyor.ya nerden geldı bu oyle nezle gıbı atlatıcam sandım ama nafıle. Usumedım hasta kımseyle temas etmedım. Cocuk nezle ıkıgun burun aktı tmm.ben baya baya grıp. Su bogazımdakı sıslık olmasa korkmıcam ama o sıslık tedırgın ettı benı. Sımdı yurkunuyorum acı yok ama basımı sag one egınce bogaz sıkısınca ıcerde batıyor bısey.ınsanın grıbı bıle cetrefıllımı olur ya bende ıllakı bısey olucak benı korkutacak.koca kıs hasta olma gel havalae duzelırken ol. Valla bezdım
-
Çok fenayım ya. Öyle böyle tikanmadim. Ve yine beynim sızlıyor nefes alırken burun tıkalı birden açılıyor ve sonrasında aşırı sızlama. Sol burun tikanikti aniden açılıyor ve sonrası feci beynim aşırı sizlayinca asirida korku başlıyor tabi noluyor diye. Ya çok korkuyorum ya iltihap beyne sicradiysa ondan bu sızlama oluyorsa diye çok korkuyorum. Evde antibiyotik vardi içtim sabah boğazındaki ağrı baya geçti. Akşam dozunuda aldım. Boğaz geçti gecmesinede bu beyindeki sızlama Yarabbi neden hep bana yasatiyorsun ilginç şeyler. Ve ben bu beyin sızlamasini daha onceki griplerdede yaşadım ve her defasında aşırı korkuyorum ya budefa öldürürse diye. Ya çabuk geç çabuk gec
-
Aksamnesım zeytınyagı lımonla masaj yaptı oyle yattım sabah uyanınca bıraz ıyı gıbıydım sındı yıne aynıyım basım catlıyor. Daha dogrusu sızlıyor. Insanlar hasta oluyor bırıkı gune dınlenınce tooarlıyor. Ben yok. Gunlerce suruyor haftaları buluyor hatta. Cok kotu olalı 3.gun hıcbı degısıklık yok. Aynı haldeyım. Ne bıtkı cayları ne vıtamınlee ne antıbıyotık ıse yaramıyor. Grıp olmak bezgınlık bıtmıslık korkularla dolu gunler. Ustune regl oldum ıkıncı gun bugun karın agrısı bıyandan grıp bıyandan kendımı perperısan pıs hıssedıyorum. Cabucak gecsın gunler ıyıleseyım. Cekılmıyor hayat bu sızılarla
-
Dün korkarak da olsa evde ibugold C vardı ondan içtim Çünkü grip ilaçları bana hiç iyi gelmiyor ama ibigot c'den Sonra bayağı bir iyi oldum Bugün antibiyotik almayı bıraktım Sadece ibucold c içiyorum hala arada halsizim ama Düne göre çok çok iyiyim sadece içimde böyle bir şey olacakmış gibi bir korku var O da işte hemen her grip olduğumda olduğu gibi yine sanırım atak geliyor bir şey olacak diye Bu Erkan'ın ölümünden sonra yani Erkan gripten öldükten sonra ben de bu garip korkusu başladı inşallah toparlanarak günler geçer halsizim Ama düzelmek istiyorum Bu halimi hiç sevmiyorum
-
Dün biraz daha iyiydim o o ibi Gold bayağı iyi gelmişti Bugün sabah daha iyi uyandım Kahvaltı falan yaptım sonra kahve içtim balkonda aklıma geldi şimdi ben bugün ilaç Atmadım O anda nasıl birden böyle yine vücudum kırgınlaştı hemen gittim attım Bir tane ilaçtan ama sanki nefesım yetmiyor sanki Tıpkı Ağustos'ta olduğun gibi böyle birkaç gün sonra iyi olup da birden bir ağırlık gelmişti yine aynı o şekilde oldum şimdi üst komşuyu da karşılaştık o da 10 gündür yatıyormuş o Çok hastaymış o da geçmiyor diyor Allah'ım ben niye yakalandım ya neden bu kadar halsizim Ben neden halsızlıkten bu kadar korkuyorum
-
Tıkanıklık falan baya gectı gıbıde bu halsızlık gecmıyor. Ibucold c de ıse yaramıyor artık. Ilk gun baya ıyı gelmıstı halsızlıgıme. Sabah uyandıgımdan berı kolumu kaldırcak halım yok 6.gun bugun oysa. Neden bukadar halsuzım yıgılıvercem yere sankı. Yıne basladık bakalım kacgun surecek. Hep boyle duzelır gıbı hıssedıyorum sınrası gunler hop cakılıyorum yataga. Bezdım her grıbın benı busekılde tepetaklak etmesınden. Evet belkı atakta eklenıyor ama bu beden halsızlıgı gercek. Mıllet bıkac gun yatıp kalkarken ben gunlerce haftalarca surunuyorum.
-
Ya ıshalde basladı bunedır boyle. Bu halsızlıgım demekkı ondandı. Esım gecen grıp olunca ıshal olmustu ve hemen gecmıstı grıbı. Insallah benımde oyle olur.
-
O gün ishal olunca enteresan bir şekilde bütün halsizliğim de bitti çok ilginçti şu an sadece burun tikanikligi kaldı arada balgamli öksürük var .ama tuhaf günler geçiriyor Türkiye zaten çok tuhaf şu an çocuklar okula gitmiyor korkudan gidemiyorlar ben de korkudan gönderemiyorum zaten bakalım nereye kadar gidecek bu şekilde Allah herkese yardımcısı olsun o giden çocuklara öğretmenimize çok üzüldük
-
Buraya yazdıktan sonra burhaftadir evden cikmadigim için alt sokaktaki pazara ineyim dedim iyi hissediyorum ya kendimi güya. Yarım saat dolanıp geldim. Eve girdim oturdum az önce nasıl elim ayağım titremeye başladı nasıl bir halsizlik çöktü ya. İçim bile sallanıyor aşırı ter boşalıyor. Ne oldu şimdi ya. Duzelmistim baya sanki. Böyle olunca atakta başladı. Nabzim deli gibi atıyor.tekrar geri gelmesini hastalık ya evelki sene gibi aylarca çekmek istemiyorum bir gribi
-
Daha iyi gibiyim bilmiyorum. Arada birden bihalsizlik geliyor birden burunlar sinüsler tıkanıyor. Buarada yine lattawine başladım bu 3.aksam.dun akşam çok tuhaf oldum ya geç yattım ondan oldu yada yan etki gibi bişey yaptı. Böyle tuhaf beynim çekiliyor gibi anı sıcak basması gibi garip şeyler. Daha öncede kullandım hiç böyle yapmamıştı.bakalim az önce yine aldım inşallah bişey olmaz yine akşamki gibi.
-
Akşam buraya yazdıktan sonra çok fena oldum. Sanki beynim çekiliyor du. Kafam çok tuhaftı. Zor bela uykuya daldım. Bu akşam almicam lattawin neden yaptı bilmiyorum daha önce 7 gece kullandım asla böyle bişey yapmamıştı. Çok korkutucuydu. Yan etkisi olmayan bişey aslında. Yada bana alerjik etki yarattı bilmiyorum. Budaha almaya korkarım. Dün gece geç yattigim için oldu sanmıştım ama öyle değilmiş ya. Bu dünyada para verdim
-
Aksam atmadım bıdefa oyle basım cekılıyo gıbı oldu. Sabah asırı tedırgın kalktım hala daha kafam yatısmadı. Beynımde basınc varda kafamıvtoplayamıyor gıbıyım. Boyle kalabalıga gırınce bı tuhaf oluyorya oyle. Sankı duruvercek beynım. Toplayamıyorum kafamı. Icımde koca bı sıkıntı. Bulanık goruyorum sankı yıne. Sabah acayıp parca parca beyaz seyler dokuldu oturma banyosunda bıde.
Tranko attım ama ıcım yatısmıyor. Asırı bı tedırgınlık korku var. Kendıme defalarca bu panık arak dıyorum ama olmıyor ıste. Icım durmuyor sallanıyor sureklı.
Ya neden boyle oldum ben neden. Panık ataga neden yenılıyorum hala. Benı 24 senedır her defasında esır alıyor.
-
Atagım gectı ama ogelen seyler cok fazla olmaya basladı. Ya dokuluyır yada lattawın parcaları bılmıyorum. Lattawın koymadan once yoktu bu. Karnım tef gıbı sıstı yıne hafuf agrıda var. Valla ne yasıyorum anlamıyorum. Ama gelen seyler korkutucu
-
Gelen şeyler durdu şükür. Çocuğun sinaviydi köye git gel geçti 5-6 gün. Bu aralar yine burç yorumlarına taktım burcum için 1 Mayıs dan sonra kötü şeyler olacağı yazılıyor yok Uranüs yok dolunay 7 sene çok zorlu olacakmış. Abi kayıplar falan diyor hayatım altüst olacakmjs ya zaten hayatım tepetaklak kaç senedir. Bide bunlari okuyunca panikliyorum iyice
-
1 mayıs gecelı 3 gun oldu sımdılık bısey yok sukur. Bugun hava berbat evden kafamızı cıkaramıyoruz tıpı fırtına. Bjzde bı dızıye basladık sabahtan berı basındayız. Bır saat once kalktum yemek yapmak ıcın. Yıne kan beynıme cıkar gıbı oldu. Asırı tedırgınım bacaklarımı sallıyorum bulanık goruyorum. Ekrana cok baktıgım ıcınmı oldu gerılım heyecandanmı oldu anlamadım. Acayıp korkuyorum sakınlesemedım. Trankı attım bıtane. Bakalım ınsallah sakınlerım
-
5 Mayıs'ta evden çıkmıştım hiç doğru düzgün eve gelemedik o kadar çok yorgunum ki Dünden beri evde Dinlenmeye çalışıyorum evi Zor Bela topladım ufak çocuk hasta gibi zaten köyde burnumdan getirdi ve köyde Bazı şeylerin farkına vardım insanların yanında önemsiz olduğumu anladım silmem gereken insanlar varmış ve artık bundan sonra ona göre davranacağım Sabah kalktım evi temizledim eve temizlerken boğazımda tuhaflıkları hissetmeye başladım yuttum durdu sanki boğazımda bir sürü jilet var ve batıyormuş gibi Akşam balık yemiştim ondan diye düşünüyordum ama sabah kalktığımda Hala mı devam ediyor yutkundukça da aynı şey olmaya başladı İnşallah boğazdan hastalanmam köyde çoğu insan hastaydı çünkü
-
Köydeki o kadar koşturmanın acısı mı çıkıyor Yoksa köyden geldikten sonra benim kendimi dinlendirmek için sürekli yatmamın acısına çıkıyor anlamadım ama kalçamdaki bursıt felaket şekilde ağrıyor Ne yaptıysam geçmiyor önceden böyle Ağrı olduğunda hemen akşam hareket yapıp buz koyuyordum ertesi güne rahatlıyordu ama iki gündür kalçamdaki bursıt çok kötü alt bacağıma kadar yayılıyor ağrı ve ben yine eskisi gibi yürüyemeyeceğim Diye korkmaya başladım hareketlerimi yapıyorum buz koyuyorum ama yok Ağrı Sürekli orada yürürken sanki kalçamdan böyle kıt diye bir ses gelecekmiş gibi hissediyorum sanki bu defa başkaymış gibi de geliyor ama işte bu sefer çok kötü ağrıyor ne yapacağım ben çok korkuyorum tekrar başa dönmek istemiyorum İlk baş dizim olmuştu köyden gelince hareketlerini yapıyorum zaten bursıt hareketlerini yaparken dız hareketlerını de yapmış oluyorum ama yok bu bursıt iki gündür beni çok kötü korkutuyor çok ağrıyor
-
O gün buraya yazdıktan sonra akşama kadar ağrım çok fazlaydı dayanamadım Akşam acile götürdü Eşim beni yine bir dikloran ve muskoril karışımı iğne yapıldı o ertesi gün biraz daha iyiydim sanki ama bugün sabah kalktım yine ağrıyla yürüyünce bu sefer geçiyor çok enteresan bu ne kadar çok oturursam ağrım o kadar çok artıyor ama yine de ağrım var hep bu kadar uzun sürmemişti o ilk ataktan sonra geliyordu geçiyordu akşam buz koyardım hareket yapardım ertesi güne bir şeyim kalmazdı ya ben bu defa kafama takıyorum ya da bayağı iyi kötü zorladım ondan kaynaklanıyor Bakalım daha ne kadar devam edecek
-
Bursit ağrım hala devam ediyor Ne güzel 2 gün önce hiç böyle Ağrı yoktu ama yine çok fazla şekilde yanma ağrı var ne yapacağımı bilmiyorum her zaman geçiyordu bu defa geçmiyor ilk olduğu zamanki gibi Sanki kalça bölgem baldırlarıma doğru yanıyor aklımdan bin tane senaryo geçiyor iltihap diyorum bütün bacağıma yazacak yok bacaklarımı kesecekler falan gibi bir sürü düşünceler oluyor çok korkuyorum Yine önceki gibi yürüyemeyeceğim diye ya da bu kötü bir şeye çevirecek diye korkuyorum ki kötü bir şeye çevirme ihtimali asla olmayan bir hastalık Ama ağrı insanı deli ediyor Ne yapacağımı bilmiyorum Hiçbir hafifleme olmuyor aksine daha çok artıyormuş gibi geliyor moralim çok bozuk psikolojimi yerle bir çektiğim ağrıdan dolayı kafam allak bullak Neden tekrar başladı bu lanet olsun diyorum
-
Dün fizyoterapi merkezine gittim oradaki yetkili fizyoterapist ile görüştüm o benim muayene etti dedi hemen enjeksiyon olman gerekiyor iki tane doktor önerdi birisi özelde diğerinin muayenehanesi var hangisine karar vereceğini sen bileceksin dedi yarın için randevu aldık öğlen 13.30'da devlet hastane özel Özel hastanede enjeksiyon yaptıracağım ama kortizonlu yaptıracağım bereta'nın yaptıracağım bilemiyorum içim bir tuhaf bugün ağrım biraz böyle az gibi ama hala hissettiriyor ne yapacağımı bilmiyorum kortizondan aşırı korkuyorum İnşallah geçer bunlar çok canım sıkılıyor kendime ne yaptığımı bilmiyorum Allah kahretsin diyorum
-
Ağrılarım az da olsa devam ediyor fizyoterapistin dediği gibi bir doktora randevu almıştık ameliyatı çıktı randevu ertelendi Biz de üniversite hastanesinin Profesör olanından randevu aldık Haziran'ın 4'ünde ona gideceğim artık iğne kortizon PRP ne yapılacaksa yaptıracağım Ama bu sabah kalktım Ağzımın içi çok tuhaf böyle bir kuruluk var geniz Akıntım var sigara içerken yine rahatsız eden bir kecelık var evden hiç çıkmayan Ben İnşallah hasta olmaya başarmamışımdır Gerçi sigara degısık aldım işte omu yaptı dedim Hangisi yaptı bilmiyorum ama bir tuhaf oluyorum Sigara içince İnşallah bunun sonu bayram öncesi grıbe gitmez. Sureklı genızım akıyor. Bogazım bı tuhaf derınden bıyerden bı tahrıslık hıssı var. Ya hasta olmak ıstemıyorum
-
Ağrım akşam en üst seviyeye yol açtı gece 4.00'te acile gittik dikloran artımız korur yaptırdım Bugün sabah da Ortopediye gittim Tekrar MR çekildi ama bacağımı oynatamayacak şekilde yine ağrım vardı ilk başladığı zamanki gibi Doktor hem bana baktı ve tendonla yırtık olduğunu sağ tarafta bir kemik çıkıntısı olduğunu söyledi iki boş dedi kortizon enjekte etti bu yırtık yüzünden ve Kemik çıkıntısı yüzünden de eğer bu ağrılarım geçmezse Bursa keselerinde alıp diğerlerinde tamirat edip ameliyat olacağını söyledi çok korkuyorum Ne geldi benim
-
Valla ne geldı basıma bılmıyorum. Gece ıgneden sonra rahatlamıstım. Pazartedı sabah yıne asırı agrı vardı. Ortopedıye gıttık yıne mr cekıldı ve dr sol tarafta yırtık ve sag taraftada kemık cıkıntısı var dedı. Cıft taraflı kortızon yaptı ama gecmezss amelıyat dedı. Yırtık onarılcak kemık torpulencek bursa keselerı akınacak dedı. 4 hazıranda unıde profa gıdıcez bakalım one dıyecek. Oazartesı kortızonlar yapılınca ıyı gıbıydım. Ama dun sabah salı sabahı uyandım ıcım tıtrıyor carpuntım tavan yuzum domates gıbı kızardı. Meger kırtızondan oluyormus. Bugun carsamba ve koydeyız. Kızarma gectı arada carpuntı tıtreme gelıyor. Ama bu defa agrılarda var ozellıkle sol tarafta batma oluyor oynatınca. Sureklı yatıyorum sırt ustu mahvoldum. Bu yırtıgı fazla taktım galıba bude dr gordugum en kotu bursıt ıltıhabı dedı ıyıce kafam bulandı. Sureklı yırtıgı dusunuyorum. Sureklı yapay zekaya sorular soruyorum. O bu nırmal kortızon bıkac gun sonra etkı etmeye baslıyır agrıların artması beklenen bısey dıyor ama ben asırı kırkuyorum. Insallah bu yırtık benı ıyıce sarmaz. Unıdekı dr ıyı seyler soyler.