Hayırdır inşallah. İki gündür hiç strese giremedim. Fırtuna önceki sessizlik mi?
Printable View
Hayırdır inşallah. İki gündür hiç strese giremedim. Fırtuna önceki sessizlik mi?
aman nazar değmesin..suusssssssss;)
ne izledin ablacım_?_
Kendimden Nefret Ediyorum Ben Böle Bişi Hissetmemeliydimmmmmmmmmmmmm
neden hissediyorsun böyle birşeyi