Kalıcı öğrenmenin en kolay yolu deneme - yanılma yöntemi değil midir?
Printable View
Kalıcı öğrenmenin en kolay yolu deneme - yanılma yöntemi değil midir?
ya yanılırsak kalbimiz kırılmaz mı:confused:
bazen gerçekleri kalbimiz kırıldığı zaman öğrenmez miyiz?
peki bu kalp kırıklıkları yüzünden kendimize güvenimiz kalmassa ne yaparız:confused:
ya o insan yardım almak isterse:rolleyes:ona yardım edebilirmiyiz:confused:
yardım etmek için önce neye ihtiyaç duyduğunu bilmemiz gerekmiyor mu?
Dünyanın ben merkezinde olursak dönüş açımız sıfır dır. Yani kendi etrafımızda dönersek çok acı çekeriz. Kendimizi alıp Dünyanın etrafında bir yere korsak kendimizi üzmemiz mümkün olmaz. Yani başkasının ve daha büyük bir sorunu merkeze koyalım. Örneğin Kenya daki yoksulluk üzerine bir araştırma araçlar ve çözüm yolları belirlemek sanki Kenyanın başbakanı gibi sorunu çözmeye çalışırsak. Asla kendimizi üzemeyiz. Yani kendimizi bir daha bulamayızki.
sevmek birini bu kadar mı zor?