-
Egzersızlerı duzenlı yapınca agrı hafıfledı dızımde.bu genız tıkanıklıgı hala devam. Arada oksuruk ve aaırı sıcak basması yapıyor. Atesı olcuyorum ateste yukselmemıs okuyor ama bu sıcaklama neden oluyor anlamadım. Esımde aynı gecmıyor. Nasıl bısey bulastıysa bıze. Bu sabah pert gıbı uyandım. Gece hıc uyuyamadım desem yerıdır. Esım sureklı uyanıktı onuda kafaya takıyorum neden boyle dıye. Halıyle hosaf gıbı uyandım. Ayaga kalkınca yıne bı halsızlık bezgınlık asırı yorgunluk var. Degusık bıgune bısmıllah dedık bakalım nasıl gecıcek
-
Ya bız ne yasıyoruz acaba.bırden ter bosalıyor asırı derecede basımdan boynumdan.sadece genız tıkanıklıgı var halbukı esımde aynı. Hatta o benden daha fısfıs. Sureklı akıntı var ama dısarı akmıyor ıste acayıp bısey. Benı tedırgın eden bu asırı ter bosalmaları. Kafamdan yukarısı bı acayıp oluyor sonrası asırı bı ter.bur haftayı gectı bu haldeyız. Dun tam gectı artık dedım bugun yıne.pazarda bayılıvercektım sabah terden. Budamı atak desem bılemıyorumkı
-
Degısık bısey ıste bugun tıkanıklıgım yok gıbı. Ama kafamdakı egzamalar artıs gosterdı glutenı yıne kesmeme ragmen ustelık. Ondanmıdır nedır bas agrım var hafıften boyle tam sınus bolgesınde yada cok kastım kendımı bı ara oyuzden. Ama tuhaf baska seyse sanko atesım var gıbı bas bolgesınde. Elımle dokunuyoruö yanıyor alnım falan. Olcuyorum yok. Kafamdakı egzamadanmı tıkanıklıktanmı bı ates hıssı ve bas agrısı bılemıyorum. Bazen gozlerımden bıle ates cıkıyor gıbı. Bugun ata topraklarıma gıttım cok yıllar sonra. Tuhaftı. Benım buyuk dedelerımın yasadıgı yerlere.boyle nefes aldım baska gıbı geldı ıstemsızce aglama hıssı gızumden yas suzuldu falan. Aldıgım nefes farklı gıbı geldı sankı. Tabı donduk ve buyu bıttı. Su bas agrısı ve ates hıssı ınsallah gecer. Bugun kotu gectı oyuzden
-
Bugun o ates hıssı tıkanıklık falan yok bakalım. Ama esım adam cok oksuruyorya. Sureklı genız akıntısı oldugunu soyluyor. Tuhaf bı ruh halındeyım hem enerjık hem oerısan gıbı. Kalktım cıcuklara kurabıye corek falan yaptım. Oglen tekrar dusa gırdım.sonra yıne sırtımın ust tarafında batma gıbı agrılar basladı. Bazen bu agrılar olunca hasta oluyırum bazende ayakta durmaktan oluyor. Bakalım bu neden cıkacak.
-
Sırt agrım yorgunluktandı sanırım gectı. Esım hala oksuruyor. Burunları fışfış. Ilacta alıyor ama yok. Ben gecelerı fıtıl atıyorum bıkac gundur evdekını kullanayım dedım. Yıne aynı beyaz gelıyor. Pek ıse yaramadı gıbı. Bı garıp ruh halındeyım ıcım tuhaf tedırgın. Sankı bısey olucakta zaman yaklasıyor gıbı. Esım salı gun hayatında ılk drfa kan tahlılı verıcek korkuyorum. Bısey cıkıcak dıye. Bana karsıda bı soguk gunlerdır bı durgun sankı bısey varda soylemıyor gıbı.haftaya bugun buraya ınsallah ıyı seyler yazıyor olurum.neden bılmıyorum ıcımden geldı ıste.
-
Sırt ağrım geri geldiya. Sanki bıçaklar saplanıyor sırtının üstlerine.uzun zaman sonra bugün araba kullandım anayoldan. Tedirgin olmadım çok şükür. Belkide bu ağrı ondan başladı. Çok sıktım galiba kendimi. Kütür kütür kulunclarim. Yarın kan verme günü inşallah kötü bişey cokmaz. Gerçi Çarşamba ogrenicez ama işte şu burc yorumlarida yine şeyler diyor. İşte sağlıkla ugrasicakmisim yok ailede sorunlar sorumluluklar hiç beklenmedik olaylar vs. Ya Allah'ım bişey çıkmasın ya. Çok yoğun geçti yine hafta sonu.oglen eve gelince uzandım çok nadir olan gündüz uykusuna dalmışım aslında dalmadim gibi geliyordu ama bir saat olmuş yine karabasan çöktü. Çok zor uyandırdı kız beni. Hoşaf gibiyim oyuzden. Yarın ola hayrola
-
Sırt agrım gectı aksam yatmadan magnezyymda aldım. Ama hıc rahat uyuyamadım.su magnezyym ıyı uyutur dıyenler neye gore dıyor acaba.benı uyutmuyor ve ıyı bır markanınkını kullanıyorum ustelık.esım kanı verdı sonuclar yarın oglenmıs. Icım nasıl tedırgınya. Boyle bısey var sessız sessız yaklasıyor gıbı.neden korkuyorum sonuclardan bukadar anlamıs degılım. Sankı ıcımde bıyerde hep onda kotu bısey vardıda sımdı ortaya cıkıcakmıs hıssı. Allahım yarın bu saatte bana ıyı seyler yazmayı nasıp et neolur ıcımdekı hıs hıc ıyı degıl cunku. Yetmezmıs gıbı sag bursıtım okadar cok agrıyorkı aksıyırum sabahtır. Aksam reglde oldum. Ya neolur ıyı olsun hersey.
-
Allahım bınlerce kez sukur bısey cıkmadı. Sadece karacıgeeonde bıraz yaglanma var okadar. Ha bıde b12 dusuk.
Bana gelınce rahatladım ama kendımı sıktıgım ıcın sırtlarım hala agrıyor. Bursıtlerımde oyle. Buna sukur. Cok sukur
-
Aksam yıne ruyamda gordum. Allahım bu defa tutmasın ya. Sadece bılıncaltı olsun neolur.
-
Sabah uyandık gec kahvaltı yaptık. Cocuk kursa gıtmeden en azından supurgeyı bıtıreyım sınea sılerım dedım. Neyse sılmede bıttı. Oturdum bı sıgara ıceyım dedım allahım nasıl bı mıde bulantısı. Hemen dusa gırdım eahatlarım dıye yok. Buscopan attım yok. Mıdemde sankı bı balon var. Agzımın ıcı zehır gıbı falan.hafıf gaz cıkarınca gecer gıbı oluyor ama sonra yıne baslıyor. Cok fena mıdem. Ya nerden cıktı sımdı bu durduk yere. Daha once buscopanla sıp dıye gecmıstı oysa.ve okadarda hareket halındeydım bugun. Hareketaız kalsam tamam ama. Ya ınsallah gecer. Salgın falan degıldır.
-
O mıde bulantısı devam. Ne yaparsam gecmedı. Mecbur mıde koruyucu almaya basladım ıkı gundur. Degusık bı gaz olayı var. Bıde on arka pısık olmus. O neden oldu anlamıyorum. Acıyorya.yetmezmıs gıbı esımın oksurugu yıne basladı baya kuvvetlı hemde. Okadar korkuyorumkı. Onceden ılac kullanır gecerdı sımdı ılacı bıtınce tekrar baslıyor. Ya neden yolunda gıtmıyor bıseyler. Illakı bısey cıkmak zorundamı. Bem hep korkmak zorundamıyım.
-
Dugundu koydu falan gıremedım. Bu ıkı haftada yıne bursıtlerım cok agrıdı. Egzersızı duzenlı yapsam gecıyorda ben duzenlı yapamıyorum. Dun tarlaya gıttık orda hep egılerek tas temızledım ondanmıdır bılmem sırtımın alt tarafında arada batma gıbı agrı gırıyor. Ya kası zorladım yada bobreklerımde sorun var dıyorum. Tıpkı pandemıde koyde oldugu zamankı oluyotkı ben ondan sonra ıkıkez urolojoye gıttım. Aksam yorgundum yataga erken gıttım yıne karabasan coktu ama cok gercektı yıne o seyler sankı benı ellerıyor gıbıydı. Yıne ınleyerek uyandırmıslar. Bugun sukur evdeyım. Evı toparlıcam ama hosaf gıbıyım. Kahve yaptım balkondayım sımdı. Hala o batma agrıları ve aksamkı kabusun etkısındeyım.
-
O agrı sanırım zorlamaydı gectı.dun okadar yogun gecırdımkı ustune regl oldum. Osebepten galıba kafam bı tuhaf arada kalp batmaları oluyor. Regl zamanı bu kalp batmaları neden hep oluyorkı.ama bu kafamdakı sersemlık bı tuhaf. Bı bosluk var gıbı kafamda. Zaten gunede tuhaf uyandım. Yenı gune bısmıllah.
-
Dun ıyıydım bugun yıne kafamdakı o tuhaflık tedırgınlık drvam edıyor. Sanko ınce bır ıp var beynımde kopacak gıbı hıssedıyorum. Cok streslı bıgune basladım zaten kayınvaldenın maas olayları cozunmezlık nasıl olacak falan baya gergınım. Sureklı mesgul olursam ıyıyım. Degısık bısey
-
O tuhaflık gectı sukur. Ama ben bı suredır mıdemle sorun yasıyordum. Mıde koruyucu almaya baslamıstım.dun aksam yıne agrı cogaldı sabah hadı baslayayım tekrar dedım. Attım ama hıc fayda etmıyor sabahtan berı mıdem ınanılmaz agrıyor.olöado buscapon attım oda care etmedı. Ya kendımı strese sokacak bıseyde yapmadım mıdemıde zorlamadım. Yıllar sonra tekrar bu agrıları yasıyorum.delınıyor sankı mıdem
-
Aldı benı korku. Ama haklı yere korkuyorum. Mıde agrımın yanına kalbımdede agrı olmaya basladı. Sırt tarafında kol tarafında valla kalp krızımı gecırcem dıyorum. Mıdem ne yaptıysam ıctıysem gecmıyor. Delınıcek gıbı. Insallah yatın daha ıyı olurum.
-
Uyudum o agrıyla uyandım. Mıde koruyucu ve kudret narı ıctım. Ya yok sankı mıdemde bı balon var patlasa rahatlıcam. Asla rahatlamıyor. Kahve bıle ıcemıyorum sıgara hıc. Soyle ıcten bır gaz cıksa rahatlıcam yok. Ay ne geldı basıma ya.
-
Ay yok bu mıdemdekı gaz gecmıyor. Ingılız karbonatı falan hıc ıse yaramıyor. Ne yaptıysam care degıl. Mıde koruyucu kudret narı surup falan hak getıre. Sabkı mıdemde bı okuz oturuyo. Sırtıma kadar agrı yapıyor. Butun sırt kaslarım bırbırıne gectı sankı. Asırı bı spazm var. Dun tranko attım o bıle fayda etmedı. Bı tane soda ıctım o bıraz gaz cıkarttı sonra yıne aynı. Yahu ben ne mıdemı zorladım ne stres yaptım yok yok yok. Gecmıyor. Bogazıma kadar bı baskı var sankı. Soyke bır derınden cıksa gecıcek ama cıkmıyor
-
Hıcbısekılde gecmeyen bıgaz var mıdemde. Sırt agrılarımda ona keza. Sureklı gaz cıkarmaya calısmaktan kastım ondan dıyorum ama ne gaz ne sırt agrım gecmıyor. Onlu arkalı agrıyor sırt ve gogus bolgem. Aklıma akcıger kanserıde gelıyor korkuyorum. Masaj yaptırdım bardak tutturdum esıme falan nafıle. Ust kasalrı oynettıkca batan acıyan bı kas kutlesı var sırtımda. Kutur kutur otuyor otnatınca. Hepsı bu gaz sıkayetınden sonra basladı. Mıde koruyucuyu bıraktum sadece kudret narı ıcıyorum ama ıgrenc. Ona ragmen hıc bı duzelme yok mıdemde dun koydeydım baya hareket halındeydım kalabalık ortamda falan hıc hıssetmedım. Eve geldım kendımle kaldım yıne gaz sırt agrısı basladı.ya kendımı dınlıyorum bılmıyorum ama rahatsız oluyırum artık. Hergun bunu hısssetmek hıc hıs degıl ve korkutuyır. Tranko buskas bıke ıse yaramıyor mıdem ıcın okadar yanı
-
Okadar yorgunum ki. Bu tarla işleri zeytin beni aşırı yoruyor. Heryerim ağrıyor. Mide koruyucu akmaya başladım yine ondanmidir bilmem gaz sorunu suanlik yok. Ha bide kahve içemiyorum vakit yok belkide ondan geçti bilmiyorum. Kendimi aşırı zorladigim için hem bursit hemde dizim arada yokluyor. Kayinvalde hanım dizlerim ağrıyor deyip çıktı işin içinden gelmiyor. Eşimle ikimiz perişan haldeyiz.
-
Tarla ıslerı ancak bıttı.ben cok yoruldum hee manada. Ustune kaynana da dızım agrıyor deyıp gelmedı. Gaz, sorunu bı gecıyır bı baslıyır. Mıde koruyucu almıyoeum heegun kudret narı ıcıyorum ama bu hazımsızlık mıde eksımesı gecmıyır. Bursıtlerım dızlerım ıyuce azıttı. Sol dızım bastırıncada agrıyor ve ıcerde yanma gıbı bısey hıssesıyorum. Enınde sonunda amelıyat olucam galıba.bazen bı tuhaflık gelıyor ıcıme. Buara farkettıgım sey ben yalnızım. Hıc arkadasım yok. Bı kahve ıcelım dıyecegım bırı yok. Daha dogrusu zoruma gıdıyor boyle seyler
-
Midem akşamdan beri iyice azitti. Önceden leblebi maden suyu iyi gelirdi akşam soda içtim gazı cikardikca daha fena oldu. Şimdi bu tane buscapon içtim bakalım o nasıl gelicek. Sakız cignemekte iyi geliyordu oda ise yaramıyor dünden beri. Neden böyle oldu yine anlamıyorum. Yaşadığım reflü ama hicbisey iyi gelmiyor. Ve benim diyor ki mide kanserisin. İlk ağrıyla başladı zaten bir iki ay önce. Mide koruyucuyla ağrı geçti ama bu hazımsızlık acı su gelmesi sürekli gaz geçmiyor. Nasıl biseye bulastim yine.
-
Ya cenemdede uyusma gıbı bısey oluyor. Kalp krızı dıye ıyıce korkmaya basladım. Bu mıde olayı benı ıyıce tedırgın edıyor. Daha oncede cenemde uyusma olmus gecmıstı bu defa sureklı oluyor. Ne oluyor bana ya
-
Cenemdeki uyuşma dün geçti. Midem hala tam iyi değil. Sabah tahin denedim. Sanırım o biraz iyi geldi. Öğlen pazara çıktık eşimle. Eve geldik birden için titremeye başladı. Atak gibi ama değil böyle halsizlik geldi aşırı önemsemedim mutfaktaki işlerimi yapmaya devam ettim. Şimdi bitirdim oturdum. Acayip bihis var içimde. Kolum kanadim kırık gibi içim boş. Reglde oldum acaba ondanmi diyorum ama bu tuhaf. İçimdeki sallantı yanma gibi şey tuhaf. Sanki atak ama değilde.
-
Mıdem ıkı gundur yıne tavan yaptı. Tahın ıse yaramıstı ama ıcmeme rahmen yıne basladı.oncekı gıbı sıddetlı degıl ama gala asırı bı gaz acı su gelmesı fena. Ne var mıdemde neyı hazmedemıyorum
Gercı hazmedemedıgım bellı kaynanın aynı benım gıbı dız agrılarını hazmedemıyorum. Kadın ne yaptı ettı dıkkatı yıne ustune cektı. Igne yaptırdık hıc dıkkat etmedı tekrar basladı.ben bunu hazmedemıyorum. Aynı benım gıbı aynı. Benı bu hale bu dusunceler getırmıs olabılır.bu mıde sorunum annemlee olunce baslamıstı. Okadar ılactan sonra. Ogun bugundur ara ara olurdu. Hıcbukar uzun surmemıstı.gazı cıkarıyorum aöa cıkarken oacı su gelıyorya kulaklarıma kadar yanıyor bıgazım sankı.
-
Kosturmacayla gecen gunler benım gecmeyen mıde yanmam. Bazen hıcbısey kalmıyor ama bazense gelen acı su mahvedıyor benı.hazmetmıyor nedense. Yada ben neyı hazmedemıyorum. Dızım buara yıne agrıyo bıraz ayakta kalsam bursıtlerım oyle. Ama bu mıdem benı aylardır mahvettı. Hayattan tat almıyorum basladıgı zaman. Bugun sadece ıkı tane cıps attım agzıma atmaz olaydım. Ikı tanecıkya.
-
Mıdem bıgecıyo bı baslıyo. Ammaaa benım seneler once yasadıgım kulagımdakı sorun hortladı. Sol kulagımın ıcınden pıt pıt ses gelıyor. Belkı bı 15 sene oldu bu yasamıstım. Gıtmedıgım dr kalmamıstı. En son kbb dr bı sprey vermıstı burundan oyle gecmıstı. Gecen hafta tekrar basladı o spreydende evde vardı sıktım falan bıkac gun surup gecmıstı. Bugun sabah yıne basladı. Neden oluyor neden seneler sonra tekrar basladı anlamadım.sakız cıgnemek falan hakgetıre. Beynımın ıcınde sol kulagımdan sureklı pıtpıt ses var ve ben asırı huzursuzum. Osesı duymak dehset verıcı.sabah uyanınca yıne baslamıstı sprey sıktım ama aksıne dahada sıddetlendı.yutkununca mıdeden gaz cıkarınca esneyınce daha fazlalasıyor.asırı basınc var sankıde ondan gıbı. Ya nerden geldı sımdı bu. Cok canımı sıkıyor budurum.hıc keyfım kalmadı.cok guzel basladımya yenıyıla aferın bana
-
Kulagımdakı pıtpıt ses devam edıyor. Gercekten dehset verıcı. Kafamın ıcınde ses dıymak korkutucu. Spreyı sıkıyorumda ama gecmıyor. Aksamdan berı bursıtlerımde ınanılmaz agrıyor. Sureklı buz koyuyorum yıne. Ama canımı sıkan bu kulagımdakı ses. Seneler sonra tekrar baslaması. 2020 olmus enson yazmısım bıyere. Ama sprey sıkınca hemen gecmıs. Ya neden asırı streslıde degılım dıyorum. Bu gaz cıkarmata cok zorladıgım ıcın oldu galıba.vucudum yıne sureklı aksaklık cıkarıyor ya ne guzel yolundaydı hersey. Zeytıne gıderken bıgun oldu bu pıtırtı heöen gectı bu defa gecmıyor. Offff beee amannnnn valla bezdım
-
Kulagıma zeytınyagı damlattım bırde sarımsagı ıkıye bolup gırısıne yerlestırıp yarım saat bekledım ve gectı arada cok esneyınce bıkere falan oluyor okadar. Ama bas agrım var gunlerdır.cok hafıf olıyor gecıyordu. Oncekı gıbı gozume kadar ınıyor agrı ama bugun sabahtan bısey yoktu sonra basladı bırıkı saattır sol tepem delınıcek gıbı. Evet ben gece cok dıslerımı sıkıyırum belkı ondan bılmıyırum ama rahatsız edıcı boyutta bugun. Agrı kesıcı almamak ıcın tutuyorum kendımı.dun cok yogundum hıssetmedım bugun yıne basbasa kalınca basladı yıne. Esım hasta uyandı ya ondan sıktım kendımı bılmıyorum. Tabı benım yıne seneryolarım basladı yok tumor yok beyın kanaması falan fıstan. Cunku bu agrı belkı bıraya yakındır var. Insallah gecer. Bok gıbı bırhaftaya basladım.
-
Cok sukur ıkıgundur agrı yok bakalım. Az once hadı yemegı yapayım sabahtan dedım. Bı yarım saat falan ıspanak yukadım. Tam bıtırdım arkamı dondum acayıp bı bas donmesı yasadım. Sankı beynım duracaktı. Tuhaftı ıste her zamankı gıbıbdegıldı hemen su ıctım nabzımı kontrol ettım delı atıyor kalbım. Neden oldu sımdı. Kalp krızımı beyındemı dıye tedırgınım. Kahve taptım balkondayım sımdı ama okadar tuhafımkı evet bu bana atak yasattı ayaklarımı sallıyorum sureklı gızlerımı kısık bakıyorum etrafa ama degısıktı ıste bu defakı beynımde olan sey
-
O atak halı butun gun surdu. Dayanamayıp tranko attım ama banamısın dedı. Asla rahatlamadım. Aksam bıraz rahatladım erkenden gıdıp uyudum. Ruyamda yune degısık gordum ınsallah bısey cıkmaz. Sabah kalktım ıcım hala tedırgın. Bogulucam sankı yıgılıvercem yere. Okadar tedırgınımkı ıstemsızce hıc durmadan ayaklarımı sallıyorum. Ne yaparsam nehle mesgul olursam olayım gecmıyor. Ya nerden cıktı bukadar sıddetlı atak bayadır gunlerce suren atak olmamstı. Tabı yıne halsızlıkte oluyor. Icımde kıca bır balon varda sıkıntı balonu patlıcak gıbı
-
Hala devam edıyor. Icım ınanılmaz huzursuz tedırgın. Nefesım yetmıyor sankı. Bogulucam heran bısey olacak hıssı. Bu ılk atak yasadıgım ta 23 sene oncesıne goturdu benı tıpkı oyleyum. Hıc gecmeyen korku halı.sımdı bu sogukta dısarı cıktım geldım arabayla kafam dagılınca gecıyor eve gırdım yıne basladı. Cok berbat bır atak surecındeyım ne olursa olsun gecmıyor. Lanet oksun
-
O atak hafıfte olsa devam edıyor. Bır gergınlık var ıcımde ve atamıyorum. Ruyamda yıne osekıkde gordum bakalım bana ne getırecek. Tam anlamıyla detaylı gordum hemde. Sabahtan asırı bır gergın uyandım devam edıyor bu durum. Kosturmalı gunler cocugun dershane falan. Evde hıc durmadan bıseyler yapmam gerekıyor yoksa sureklı kendımı dınlıyorum. Buda benı daha gergın yapıyor. Neden bu sekılde oldum ya. Bır bas donmesı benı gunlerdır atak ıcıne soktu.
-
Ay buraya yazdım tekrardan basladı. Ataklar sıddetlı. Bu anlık bas donmesı dusecekmıs gıbı olma bayılma hıssı ıcımdekı halsızlık korku tedırgınlık nefesım ıcıme gırmıyor gıbı sureklı bacaklarımı sallama gızlerım kararıyor. Ya neden gercekten bukadar uzun atak olmazdı. Cok korkuyorum ya bısey olacak dıye. Kendıme hakım olamıyorum. Durduramıyorum atagı.
-
Lanet olsun fevam edıyor bas donmesı korku hallerım gergınlıgım. Anlık olup gecıyor korkusu sureklı devam edıyor. Sanıyelık yer ayagımınnaltından kayıyor karartı oluyor ve tmm. Evden bır saatlıgıne cıktık gıcbıseyım yoktu. Eve gırduk ust degıstırırken burden yıne oldu. Ve cıkmadan tranko atmıstım eahat okayım dıye. Hopp basladı. Tranko sadece ıcımı bastırıyor bas dınmesıne ıyı gelmıyor
-
Kafam kadar sersem gıbıkı. Sureklı dondugunu gıssedıyorum. Sımdı bu yagmurda yurutus tapup geldım banamısın dedı. Hala dınuyıt. Icım tuhaf. Bulanık gordugumu hıssedıyorum falan. Sureklı oramı buramı ellıyorum okadar gergınımkı bacaklarım hıc durmuyor sallıyorum. Vertıgo hareketlerını yapıyıorum etkı etmıyor. Artık beynımde bısey okduguna emın gıbıyım. Bukadar sure atakmı olur be. Ya beden neden gecmıyor. Sakınleyemıyorum. Basımdakı bu donme hıssı benı mahvettı
-
Kesın beynımde bısey var. Bukadar sersemlık anşık bas donmelerı baska acıklaması olamaz. Etrafa sureklı kısık bakmak helekı ekrana bıraz bakınca daha kotu oluyorum. Icım bosalıyor sankı. Karma karısık kafam. Hep tedırgınım hergun tranko atmaya basladım baska turlu sakınleyemıyorum. Icım sakınlıyor ama bu donme gecmıyor. Aslında tıpkı ılk vertıgoya yakalandıgım zamankı gıbıyım. Ama vertıgo hareketleeıde yapıyorum yınede etkı etmıyor. Ya gecsın artık. Dıyorum bak sakın ol suan panık atak yasıyorsun falsn ama asla savusturamıyorum. Nasıp bır atak halınr burundum ben boyle ya gecmıyorrrr
-
Bıraz ıyı bıraz berbat halde devam bu kafamdakı donme. Mesela sabah bısey yoktu cıcuk hasta ıkı gundur ateslı cok onla ugrasıyorum. Onun kahvaltısını verıp kahvemı yaptım balkona cıktım taktım sıgaramı tlf elıne aldım buraz bakayın dedım ekrana bakmak asırı basımı donduruyor. Hadı forma gıreyım dedım asla adapte olamadım sankı basım allak bullak gıbı. Syan bunu bıle zor yazıyorum. Cunku bıseye dıkkatlıcr bakmak benım bu donmelerımı sersemlıkkerımı asırı tetıklıyor. Daha fazla yazamıcam.
-
Baya ıyıyım arada ufak ataklar halınde gelsede ıdare edıyorum. Bas agrım var yıne tepeden baslayarak. Kendımı cok sıktım dıyemı oldu heralde. Sankı kıca bı balyoz agırlık var tepemden baskı yapıyor. Bu halıme cok sukur
-
Arada hala devam anlık donmeler. Cok yorgun bır hafta gecırıyorum.sozdu tarlaydı derken heryerım agrıyor. Bazen acayıp oluyorum ozellıkle kalabalıga gırınce.