DİŞİM AĞRIYOR....!!!!!!
Printable View
DİŞİM AĞRIYOR....!!!!!!
geçmiş olsun bronz...
GEÇMİŞ OLSUN CANIMMMMMMMM
AZ ÖNCE NETTE BİŞEY İZLEDİM...ÇOOOOOOOOOOOOKKK KORKTUUUUUUUUUUUMMMMMMMMM:eek::eek:
CANIMMMM GEÇMİŞ OLSUN YAAAAAA......
VALLA ÇOK ÜZÜLDÜMMMM.....:eek:
TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞLAR...
BENDE ONUN İÇİN KORKMAK İSTİYORUM YA !!!!
buraya koymıyım şimdi onuuuuuuuu..zaten kapattım gitti hemen..nerden çıktı karşıma bilmiyoruuuuuuuumm
bRONZ GECMİŞ OLSUN CANIM