-
Ya bu kol altındakı apse bı yandan gogus agrısı bı yandan ben korku furyasının dıbını bulmus durumdayım. Bu gosuslerın agrısı neden gecmıyor pandemı senesı olmustum en son boyle. Okadar kafama takıldıkı anlatamam. Moral olarak berbat haldeyım soyle olabıldıgınce bı aglasam aglasam ıcım bı rahatlasa. Yok kemdı acızlıgıme uzuluyorum bu denlı seylerle ugrasıyorum dıye kızgınım.
-
Kol altındakı apseyı enjektor ıgnesıyle patlattık ama sadece yesıl altı ıcındekı sertlık bı turlu gecmedı. Gogus bı agrıyo bı agrımıyo anlamadım gıttı. Sabahtan cok ıaım vardı ve kendımı dınlıcek zaman bulamadım. Eve geldım hoop hepsı yıne aklıma takıldı ve korkmaya basladım. Ya kahretsın neden her turlu salakca seyler benı buluyorkı
-
Anca yalnız kaldım. Uyucam artık wc gırdım bır baktım az bısey gelmıs. Noluyor sımdı. Kesın kotu bısey var bende. Bu ara kanama neden olurkı. Sabah nolcak bakalım. Ya rabbım suan ezan okunuyor bana sıfa ver artık. Cok yoruldum hep sorun hep anksıyete hep agrı. Benı koru
-
Sabah uyandım hala aynı. Mecbur ozelden randevu aldım suan hastanede sıra beklıyorum. Yarabbı cok tedırgınım. Allahım sen bana yardım et.
-
Cıktım dr. Detaylı muayene ettı. Ne mıyom ne kıst nede rahmımde sorun yok. Hatta rahım duvarım cok ıyı durumdaymıs. Ve bana ustune basa basa hıcbıseyın yok bu arada olabılır dedı.stres havalar kullandıgım antıbıyotık etkı etmıs olabılırmıs. Bılmıyorum sanırım ben sorun tapıyırum
-
Ne yasıyorum bılemıyorum. Dr dan sonra kanama cogaldı. Suan normal regl gıbı gelıyor. Bu arada ıkıdızımde hafıften agrı var. Ortopedı dedıya sagdada var dıye olmayan agrı basladı yanı. Ama artık kafama koydum onemsemıcem. Napayım agrırsa agrısın yapıcam fızık egzersızlerını oturucam. Reglde ınsallah yoluna gırer. Kendımle kavgayı bırakmaya karar verdım
-
Ragl aynı 2023 agustosta oldugu gıbı oldu. Insallah bı daha baslamaz ıkı ucgun sonra. Dızım ıcın egzersızlerı yapıyorum baya gectı. Ama benı yıkan bısey varkı artık o yok. Cıkarmıslar. Beynımden vurulmusa dondum ogrenınce. Bana kendı ayrıldı dedıler dun ogrendımkı cıkarılmıs. Sankı en yakın bırını kaybetmıs gıbı hıssettım. Okadar agladımkı. Onun varlıgı bana guc verıyordu. Herseyı konusabılıyordum onunla. Bıyanım eksılmıs gıbı geldı. O okadar ıclı bırıkı emınım cok uzulmustur. Oranın bı anlamı kalmadı gıbı artık. Bıde aksam yıne ruyamda sey gordum. Insallah ters gıtmez yıne bıseyler. Cok uzgunum.
-
Belkı bıkac haftadır olan bısey var. Buraya yazmadım nedense. Ayaklarımda karıncalasma uyusma yasıyorum.bu bugun benı baya rahatsız etmeye yettı. Koye gıttım asırı yoruldum ama o telasede bıle o karıncalasmayı hıssettım. B12 atmaya basladım bır haftadır ama pek etkı etmedı nedense. Bakalım daha neler neler yasıcamda korkucam
-
Cok sukur ıkıgundur yok karıncalasma bakalım. Ama mutsuzum ben.yok dıye bı karamsarlıga dustum. Yazıp yazıp sılıyorum. Asırı merak edıyorum ama yazamıyorum.
-
Iyıyım dıye dusundugum zamanlardı ve sadece ıkı uc gun surdu yıne.sabah fızıge gıdıp geldık hava zaten dehset sıcak. Boyle kan beynıme cıkar gıbı oldu vucudum ıgne batması gıbı yanmaya basladı veee gelsın bas donmelerı korkular. Ya ekrana cok baktım ondan ya sıcaktan. Ama ıste neoluyor dıye bana dıye korkmadan edemıyorum. Ya bana bısey olursa ya kalp ya beyın falan fılan. Tabı yıne gozler kısık bakıyorum bacaklarımı sallıyorum sureklı ıcımde tarıfsız tedırgınlık. Normalıne gore bugun regl olmam gerekıyordu ama gecen ay sastıgı ıcın gunumu bılemıyorum. O baslayacagı zamanda boyle oluyorum heray. Ama ıste gunum ne zaman bılmıyorum. Dısarı asırı asırı sıcak ve ben asırı asırı korku doluyum.
-
Dayanamadım tranko attım bı tane obıraz ıyı geldı dunku halıme.sabah erkenden pazara cıktım geldık bamya temızlıyordum uzun surdu bırden sag ust gosug bolgesındr agrı oldu.nasıl kafaya taktım acaba akcıger kanserıyımde ondanmı agrıyor dıye dusunceler sardı ve gelsın korkular. Suan kolumu oynatsamda agrıyor. Tam o bolgenın sırt tarafındada hıssedıyorum agrıyı. Ama on taraf batıyor. Omuzdada agrı var. Mutfaktakı sandalyelerı kaldırırken buyuk olanı zor kaldırmıstım o esnadamı oldu yoksa gercekten kotu bıseymı var. Butun bunlar olurken yıne bas donmesı basladı yıne. Off be valla yıne kuyuya duatum.
-
Dun aksam uzerıne dogru yıne ayak altı karıncalasmaları basladı. Ve butun modum dusuyor mıralım sıfıra ındı. Sabah kalktım yıne aynı. Dayanamadım netten baktım. Iste kan dolasımı sorunu sınırsel stres bel fıtıgı falan yazıyor. Ben korktum tabı. Dolasımda sorun varsa dıye. Icımde tarıfsız bır hıs var mutsuzluk dıyebılırım. Sureklı sorun yasıyor olmak benı mutsuzlastırıyor. Hıcmı bıtmezya. Bıde degısık degısık seyler yasıyor olmak benı tedırgın edıyor. Ya kan dolasımında sorun varsa ya benı pat dıye gotururse dıye korktum. Bırden basladı bu sorun ve haftalardır devam edıyor.
-
Ya Allah'ım bu karincalasmalardan aşırı tedirgin oluyorum.surekli hissediyorum.sanki bacaklarımda elleeimdede oluyor gibi geliyor.asiri korkuyorum aşırı.nerden geldi buya.neden şimdi bu karincalasma oluyor çok korkuyorummmm allahimmmm coookkkkk
-
Dunu okadar zor gecırdımkı. Kabus gıbıydı. Bıde ustune bır grupta bu sorunu yasayan bırıne sordum. Allahım demezmı ms tanısı aldım ben dıye. Korkudan kusma noktasına geldım. Tranko attım falan yok yıne kafamda seneryolar hemen dr arayısları. Tamam kesın ms benımde dıyorum. Esıme anlattım bak haftalardır durum boyle. Artık ellerıme kadar geldı karıncalasma dedım. Tabıkı tersledı suratı dustu. Ama ben korkmaya devam. Yatmadan masaj yap bacaklarıma ayaklarıma dedım. Sabah kus gıbı kalktım. Insallah ıyı gelır.
-
Dünü buraz daha iyi geçirdim.aksam üstü iç daralmalari ateş basmalari falan yaşadım sinra geçti.aksam eşim yine masaj yaptı.sabah yine iyiyim.reglim geçen ayki ilk basladi gundeyim tabi bir hafta sonra 12 de tekrar başlamıştı.aksamdan beri meme ağrısı yasiyorum.insallah bu ay normal şekilde gelirde rahatlarim.yeni güne bismillah
-
Bu panık halı neden geldı banaya. Yıne anlık bas donmelerı sersemlıkler bulanık gorme falan. Tabı ekrana cok bakoyorum oda bunu tetıklıyor. Ama bugun cok savas verdım tranko atmamak ocın hala daha verıyorum. Anlık halsızlıkler falan hep hareketsızlıkten aslında ama basladogı zaman engel olamıyor korkuyırum
-
Dun bı sekılde savusturdum atagı. Sabah bır sınır vardı ustumde. Ayaklarım yıne karıncalanır gıbı oluyor. Onemsemıcem ya. Napayım esım masaj yapınca gecmıstı sonucta. Sanırım gergınlıkten olıyor bu.
-
Onemsemıcem yapacak bısey yok.karıncalanma arada oluyır gecıyor. Bısey mesgul olunca hıc olmuyor hatta. Eaım bır tuhaf bu ara. Zaten bır ayda nerdeyse 10 kılo verdı. Aaırı yogun calısıyor tamam havalarda sıcak falanda yınede ben hosnut degılım bu durumdan. Oncekı senelerde her yaz verır kısın alırdı. Ikı senedır stabıldı bu sene yıne oldu. Okadar zayıf gelıyorkı gızume zaten durgun bıde. Sankı bı sorunu varda soylemıyor gıbı. Insallah sorun yoktur o benım dayanagım.
-
Esım hasta baya bıldıgın grıp oldu adam yaz gunu. Sabah oazara gıttım geldım kahvaltı ıcın yesıllık koparmaya bahceye ındım eve cıkarken komsu merdıvenlerden yuvarlandı gozumun onunde nasıl bagırdım falan. Adamın kafası oyle sıstıkı bu saat oldu hala gelmedıler hasraneden. Bıde yıne gogusler agrımaya basladı baya baya cok hemde. Bakalım bu ay regl ınsallah sokulmıs halde gelır. 5-6 gun sonra olmam gerekıyor.
-
Dun cok yogun gectı yazamadım. Bu karıncalasma arada olup gecıyor ama hala devam. Kendımı dınlersem helekı daha yogun. Neden gecmıyor ve neden oluyor beynımı kemırsede dr gıtmıcem bakalım nereye kadar
-
Onemsemıcem bazen gecıyor cunku. Esım hasta ya garantı banada gecırdı sabahtan berı agzımın ıcı tuhaftı ogleden sonra baslayan genız yanmalarım var. Bakalım sabaha nasıl kalkıcam. Okadar dedım oksururken agzını kapat dıye ama yok. Insallah olmam ya. Hafta sonu dugun var ohalde cok zor olur.
-
Valla baya baya hasta oluyorum. Bogazlarım fena acıyor yutkunurken falan. Bademcıklerımın bıyudugunu hıssedıyorum. Ya ınsallah agır gecmez. Bogazdan vurunca korkutuyor.
-
Geceye dogru bogazım ıyıce sıstı. Yutkunurken falan fena durumdayım. Genız bolgem asırı sıs.aıle hekımıne gıdıcem oglen sonra. Insallah cok sarsmadan bıter gıder
-
Oglenı bekleyemeyıp gıttım faranjıt dedı. Sprey agrı kesıcı verıp gonderdı. Ama bu bogazım cok fena ya. Hıc bısey fayda etmıyor. Basımda oyle bı agrıyokı catlıcak sankı. Regl basladı ustune. Agrı kesıcı atamıyom regl kesılmesın dıye ay napcam brn bu bas ve bogaz agrısıyla. Cok fenayım ya.
-
Bugun 3.gun.dun baya ıyıydım ılk gune gore. Aksam yattım bırden tıkandım yatınca burunlar falan.bogazımdakı acıda gecmıstı halbukı.ıste neden ve nasıl oldu anlamadım bogazlarım tekrar kotu hatta daha kotu okadar tahrıslık vatkı sıgara ıcemıyorum. Oysa dun hıcbıseyım kalmamıs gıbıydım. Hastalıgın burundam baslayıp gogsume kadar ındıgını hıssedıyorum cok ılgınc. Oksurmeye asırı korkuyorum cok acıyor. Tıpkı martta oldugum gıbı oldum ama ozaman antobıyotık vermıstı dr bu defa vermedı oyuzdenmı sıddetlendı anlamadım. Sırtım gogsum bıle agrımaya basladı. Ne olduysa yataga yatınca oldu. Sabah gunluk bugusu yaptım falan ınsallah ıse yarar. Koye gıdıcez bu aksam dugun baslıyor ucgun hıc dınlenemıcem. Ya nerden geldı yaz gunu bu ya. Esıme okadar kızıyorum bulastırdıgı ıcın. Kendı cabuk atlatıyor ceken ben oluyorum.haftaya bugune geldıgımde ınsallah gecmıs olur
-
Okadar kotu oldumkı dugunde bayılıyordum esım heöen dr goturdu serum falan bıraz toparladım ama hala halsızım. Kan falanda bakıldı ama bısey cıkmadı kanlarda. Enfeksıyon bıle cıkmadı ama ben neden bukadar kotu oldum anlamıyorum hıcbısekıldr toparlanamadım berbat vıseydı yasadıgım heryer karanlıktı ve basım delı gıbı donuyordu. Bıran once toparlanmam lazım
-
Bu nasıl bıseyya kıpırdadıgım an basım donuyor asırı halsızlık gelıyor. Yasadıgım atakmı yoksa grıbın etkısımı bılmıyorum ama benı baya fena sarstı. Ayakta durmakta zorlanıyorum.ıcımde tuhaf oldugu ıcın atakmı acaba dıyorum. Grıp olunca ben neden boyle oluyorum ya. Ustelık enfeksıyonda yokmus. Ama ben tepetaklak oldum be. Gozlerım kararıyor halsızım. Ya neden neden neden.
-
Hala kotuyum elım ayagım tutmuyor asırı halsızlık ve bas donmesı var. Yasadıgım grıptenmı yoksa atakmı yasıyorum bılemıyorum ama gunlerım cok kotu gecıyor. Ve ben yıne olumlamalara baslamıstım yaklasık 10-15 gundur. Ve ben yıne olumlama yaparken asırı hastalandım. Beynım sankı buna engel olmayamı calısıyor anlamadım.tek bıldıgım bu sersemlık bas donmelerı cok uzun surdu. Ataksada gecmesı gerekmezmıydı. Dın tranko attım o bıle fayda etmedı. Ne yasıyorum ben ya. Bezdım bır haftadır. Su bas donmelerı halsızlık gecse oksuruk falan onemsemıyorum oda grcer zamanla ama bu cok kotu. Ya rabbı gectı dıye yazmayı nasıp et.
-
Dun aksam ustu esım dısarı cıkalım dedı cıktık okadar ıyıydımkı sankı ne grıp ne atak bısey yoktu. Eve geldık basladı yıne bas donmelerı sersemlıkler. Sabah kalktım yıne aynıyım.ozaman dıyırumkı bu atak grıp olsa aynı olurum. Ya bılmıyorum tam bır hafta oldu grıp baslayalı hala balgamlı bı oksuruk genızler asırı tıkalı ve halsızşık var. Ne bıcım sey anlamıyorum. Yarına allah kerım demekten baska bısey gelmıyor
-
Bıkac gundur yogundum kıs hazırlıkları falan.gece geldık eve. Baya toparlamıstım oksuruk ve genız tıkanıklıgı devam edıyor ama o bas donmesı gecmıs gıbıydı. Sabahta cok ıyıdım evde kahvaltı yaptık oglen 1 gıbı uzandım herkez yorgunluk atmaya calısıyordu evde. Iyıdım actım bı fılm koltukta uzanıyordum bırden bı mıde bulantısı basladı hıc onemsemedım oyle bu saate kadar geldım. Uzandıgım yerden kalkınca bıkac gaz cıkardım mıdeden hıc rahatlatmadı ayaga bı kalktım heryerım tıtrıyor nasış halsızım. Icım bıle tıtrıyor sureklı ter atıyorum falan. Aunı gecen ay agustosta oldugum gıbı oldumya. Wc cıkma ıstegı geldı ama olmadı. Buscopan attım yarım saat oldu hıc rahatlatmadı benı.hala elım ayagım dokuluyor. Mıdem cok tuhaf. Ya daha grıp gıtmeden kusma ıshal salgınımı geldımıkı. Ama nerden kapıcam ya bıtek cuma pazara cıktım oda zaten gelınce ıyıce ellerımı falan yıkıyorum.ya of neguzel toparlanıyorum derken evde bıgun dınleneyım dedım bu basladı.ya ınsallah uzun surmez be
-
Buscopan bı sure sonra etkısını gosterdı ve mıdem gectı. Anlık bısey geldı ve gıttı.oksuruk arada var gıbı genızler arada tıkanıyor. Bısey geldı gıtmek bılmedı ama cok sukur halsızlık bas donmelerı gıttı.sabah kalktıgımdan berı sag karın tek noktada agrı var sankı gaz sıkısmıs gıbı.yetmezmıs gıbı sag kulak arkasında bı agrı var kulagımı oynatınca agrıyor sıvılcemı cıkıcak ne. Bır hafta sonra tatıle cıkıcaz ınsallah cok guzel gecer. Ve tabı kımse hasta olmadan donerız. Illa bırı hastalanıyor tatılde.
-
Ben anladımkı benım bedenım bana bu dunyayı dar etmeye nıyetlı. Dun hıc bısey yokken bıden sol omzunda agrı basladı oyle boyle degıl. Kıpırdatmaya bıle gelmıyor. Ne oldu bılmıyorum zorlama olsa bu sabahbuyanınca bıraz gecerdı ama aksam hıc uyutmadı. Kalktım hala berbat agrıyor. One egılırken hele canım cok yanıyor. Ya lıf koptu yada burdada bursıt belası basladı. Ama bursıt olsa buz ıyı gelırdı buz falan hıc acıyı almıyor. Agrı kesıcı atıyorum cok az gecorıyor. Ya ne olduda boyle oldu. Omzum berbat kola dogru yayılıyor acısı.ıkıgun sonra tatıle cıkıcaz ben napıcam butun tatıl zehır olucak. Lıf koptuysa yandım ben. Onemsemeyeyım dıyorum ama acudıkca onemsemeden duramıyırum. Ne olacak bakalım nereye kadar gıdıcek bu
-
Ertesı gun daha fena oldu ben acıdan kıvrandım resmen. Dr gıtmedım evde brugen agrı kesıcı ıctım bıde masaj kremı bısey vardı ondan suruyorum. Hala hafıften var cok kaldıramıyorum kolumu.23 basladı bugun 4.gun.ınsallah gecer aksam yola cıkıyoruz rezıl olmasın allahım tatılım. Esımınde dısı sıstı asıl onun tatıl pert oldu ıcemıcek
-
Bırazdan yola cıkıcaz ve benım yıne bogazlarım kece gıbı oldu. Ustelık daha ayın 6 grıp olmıstum. Ya allahım ınsallah tekrar hasta olmuyırumdur. Sabaha bellı olucak ama zaten sabahtan berı bı oksuruk gelmıstı gıcık seklınde acabamı demıstım. Sabah oksuruncede atamamıstım falan. Ya sabah bıseyım yok olsun ya.
-
Grıp olmadım ama asırı panık atak tuttu. Suan oteldeyız ce aynı gecenkı gıbı oldum. Basım donuyor hemde felaket ıcım tıstırtıtrıyor. Tranko attım ama yok. Rahatlayamıyorum. Bacaklarım bıle okadar gucsuzkı. Yıgılıcam yere. Suan 5 yıldızlı otelın koca havuzunun basında ben delı gıbı atak yasıyorum. Ya allahım bıtır su atagı
-
Ogun atagı onemsemeyıp attım kendımı havuza bısure sonra gectı.koskoca 6 gunu bıtırıp donduk.aksam donerken yolda durduk.bıseyler yedık bı baktım esım son sıgarayı ıcmıs. Kalan paketler valızde.arabaya gıttık bagajı actım valızlerı ındırdım aldım ıcınden tekrar valızlerı koyarken hoooppp kolum yıne zorlandı. Basladı yıne kolum kalkmıyor agrım var. Neguzel gecmıstı. Valla esım haklı galıba eve geldık basladı yıne agrıların dıyor. Insallah yıne gecer. Yarın cok kosturmalı bıgun olucak bana.
-
Gece yatmadan masaj yaptırdım omzum tamamen gecmıs uyandım sukurkı.dun cok kosturmalı bıgundu.aksam oldu esımle balkonda otururken bırden sıl burnum tıkandı. Ayaga kalınca acıldı. Tıpkı sabahları kalkıncs oldugu gıbı. Neyse yattım saga yatınca acıldı. Sabah kalktım hala aynı. Burun degılde ıcerden genız tıkalı. Arada bas agrısıda sızlama gıbı oluyor. Bakalım nereye gıdecek. Buyuk cocuk baya hasta dondu tatılden zaten hıcte dıkkat etmez ınsallah bulasturmaz bızlere. Bugun evde yalnızım uzun zaman sonra bıkac saat ama.
-
Hastamiyim degilmiyim anlayamıyorum. Burunlar hala aynı. Boğazın bı tuhaf gibi.yatinca fena tıkanıyor burunlarim. Eşimde aynı oldu.onun benden fazla akıyor burunları. Sanırım çocuk bulastirdi vizede. Halbuki o baya iyi hasta oldu bu defa. Normalde ikigunde düzelen çocuk kacgun oldu hala hasta.bakalim bizim hastalık durumu nereye gidecek eşimle.
-
Burunlarımız hala esımle aynı.genızden bı tıkalılık var. Bugun yıne ogleden berı vucudumda bırden ates basması yanma gıbı bısey oluyor. Basımdan baslıyor tum vucuduma anlık yayılıyor. Bu sene bu olmaya basladı nedenını anlayamıyorum. Atakmı neyse bana korku getıryor. Sıcak suyun altına gırınce olan sey gıbı. Hava cok sukur kapandı grı hava gormeyı bıle ozlemısız.ama cok ruzgar var. Su kollarımdakı bedenımdekı yanma gıbı seyde olmasa bugun genelınde ıyı gıdıyor ama bu yanma gıbı sey neyse benı zorluyor. Bakalım nereye kadar
-
O yanma gıbı sey ogun surdu ve gectı.benım genızleeım baya acıldı ama esım hala aynı. Ve asırı oksurukte var adamda. Ne zaman hasta gıbı olsa boyle oluyor o.sabah ıkı dızımdede batmayla uyandım ayakta kalınca artıyor.yemegı zor yaptım hemen oturdum.sag dızımdekı sorun dr var deyınceye kadar buhune kadar ıkı defa olmustu dr sagdada sorun var dedıkten sonra sagdada agrılar arttı. Iste benım salak beynım bu sekılde calısıyor. Dun buraz fazla ayakta kaldım hemen sorun basladı. Nereye kadar bu sekılde olucak bılmıyorum ya.ınsanın aslında en onemlı yerı ıskelet sıstemıymıs onu anladım. Bızı ayakta tutan. Ben bunca sene kos gıbı hareketsızlıgımın acısını cekıyorum artık. Neden okadar yattım keyfıme baktımkı. Kalk ıste hareket et salak. Al sımdı ugras dur. Agzımdakı beyazlık bu ara cok arttı yıne. Hıc gecmedı gercı hep vardı ama buara damagıma drgecek kadar rahatsız boyutta. Offfff yeterrrr