Deprem soylentılerı hala devam edıyor. Ve Ege hala sallanıyor. Ikı haftadır koşturmaca hergün. Tuhaf tuhaf şeylerde yaşamıyor değilim. Yıne sıvılce tarzı bısey çıktı ben evham yaptım genız akıntım çok yoğun halde mesela. Ne bıleyım bazen boğulacak gıbı oluyorum. Bazen asırı enerjık tuhaf ıste

