yukardan sabir yagsin istiyorum :)
Printable View
yukardan sabir yagsin istiyorum :)
PES. diyip kalbimin kapilarini zincirlemek istiyorummmmmmmmmmmmm. yakin zamanda bu da olucak hissediyorum.
Gitmek istiyorum ama nereye,yok olmak,var olmamak istiyorum ama bir kere varolmuşum sevdiklerimi bırakamamki,boşluktayım sevmiyorum bu duyguyu,hakettiğim yerde değilim,üretici olmalıyım tüketici değil...Çocuk olmak istiyorum,masum saf duygularmı geri istiyorum,annemin babamın kötü huylarını görmek istemiyorum,hayat neden bu kadar zorsunki bir o kadarda güzel süprizlerle dolu,zaman sen neymişsin be herşeyin ilacımı yoksa düşmanımı siz söyleyin arkadaşlar..
[sıze="7"]çooooooooooook stresliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiyimmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm[/sıze] :d:d:d
bana birrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
doktoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooor
lazımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmm
[sıze="6"]gergiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiini iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm m
banaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa
biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
çaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaa
yııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı ıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı ıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı ıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı ıııı[/sıze]
bu da gecer birtaneeem bosver uzulmeeeee diyorum :)
aklima birsey geldi biraz once durup durup guluyorum kendi kendime..
buraya yazmak istedim belki 'stress' atmosferine az da olsa olumlu bir katkim olur:)
yazin ozel bir klinikte staj yapiyordum baska bir arkadasla. o da fransada okuyordu.. yazlari daha az hasta oldugu icin bazen yapicak biseyimiz olmazdi.. hastalarla bahcede oturup cay icerdik.. bir de 3-4 tane hamak vardi bahcede.. birgun arkadasla beraber hamakda sallanalim dedik.. biz konusurken bir bayan hasta geldi.. bipolardi kendisi, evli 2 ufak cocugu vardi.. basladi bizi sallamaya.. bizde oyle bir yayilmisizki sanki staj yapan baskasi biz klinik $Efleri gibi:D ayaklar yukarda filan.. hasta da salladikca salliyor.. bi ara bi baktik saclar yerlere degiyor, kafa ustu gidicez.. bir yandan da guluyoruz aglanicak halimize.. bahcede personel yok hepsi hasta.. bir kararla bizi yok etmeye kalkarlarsa aninda yok olabilirz yani:D..neyse ben artik tamam basim tuttu filan dedim. arkadasla beraber ayaklarimizi yere koyup durmaya calistik.. bide ipdeki deliklere takilmis ayakkabilar.. Allahim ne gundu yaa.. simdi birden aklima geldi, paylasiyim dedim.. boyle iste:p guzel gunlerdii..
Hayatdan sıkıldım,işimi sevmiyorum,değişiklik istiyorum ama ne? yeni bir insan,yeni bir aşkmı.Hayır,aradıklarım bunlar değilki?offfffffffffffffffff,sıkılmaktan nefret ediyorum,içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor............
neden üstüme geldin bu kadar!!!
şimdi neden umrunda değilm!!!!
senden nefret bile edemiorum offffffffffffffffffff