işin zor öyleyse;) ben de sigara içicem diye ısrar edenlere nedense zıkkım iç diyorum...ben bu gece taktım bak buna seni cehennmin dibine yollarım sigara içersen:mad:
bağır birmelek dışarıya çıkıp içindekileri dışarıya atasaya kadar bağır emin ol çok iyi gelicek,veya kendini bağırıyormuş gibi hisset ve rahatla.sen istersen zihnin her şeyi yapar...

