Tam bir ay oluyor bu bursit belası başlayalı.uc gündür ağrım yoktu busabah kalktigimdan beri ağrılarım fazla.tam bursitin olduğu yerde yaygın değil.bazen diyorumki acaba hiç geçmeyecek mi.insan sürekli agriylami yaşar.tamam geçti diyorum tekrar geliyor.bakalim ne kadar sürede gececek.nerfrn buldun beni bursit nerden

