bi garibim.anlatamıtyorum.offffffff.yaşamıyorum sanki.köşeye sıkışmış gibiyim
Printable View
bi garibim.anlatamıtyorum.offffffff.yaşamıyorum sanki.köşeye sıkışmış gibiyim
zor bir durum ama sen ayakta kalamazsan arkadasina da faydan olamazki...arkadasindan dolayi daraldiginda seni oyalayacak sinirlerini bozmamani saglayacak alternatifler uretebilirsin...ornegin ben muzik dinliyorum boyle durumlarda hic bir sozu isitmedigimde dolayisiyla ne kimseye kiziyorum nede bana soylenen sozlerden dolayi moralim bozuluyor....hayat hep guzel olsun...cekilir mi cekilmez...:D
Stres hat safhada.Ne yapacağımı bu durumdan nasıl kurtulacağımı bilmiyorum.Kimseye de anlatamıyorum derdimi.iyice kapana kısılmış gibi hissediyorum kendimi...Hislerim bile kördüğüm haline geldi sanki...Tarifsizim...
Bağırmak...Bağırarak çıldırmak en sonunda da patlayıp milyonlarca parçaya ayrılmak istiyorum.
su an cok sinirliyimmmmmmmmmmmmmmmm......................... .............insanlar istemeden onlara yardim etmekten nefret ediyorummmmmmmmmmmmmmmm....neden boyleyim neden ....ama onlar ne yapiyor burunlarini kivirarak seni dinlemiyorlar bile....neyse.......sanirim hersey diploma bir de onluk ozaman gorurum hi iste bende ozaman hic kimsenin sorusunu cevaplamiycam......
Kafamçok karşık,kendimi baskı altında hissediyorum ve göz göre göre yanlış kararlar vermekten çok korkuyorum..
Sadece mutlu ve huzurlu bir hayatım olsun istiyorum...Sanırım çok şey istedim :(
Eliimde sadece parçalanmış ruhum ve bu yüzden iki yakası bir türlü bir araya gelmeyen hayatım var.Bu stres odasında kalmam için yeter de artar bile sanırım.
++++++/-------%%%%%xxxxxx = ???? :rolleyes:
Bİ ŞEY YAPMALIIII... :confused:
Beni arttık sevmeyen bir insanı hala seviyorummmmmmm beni unutan bir insanı hala unutamıyorummmmmmmmmm kafayı yiceeeeeemmmmmmm yeterrrr çıkkkk gittttt aklımdaaaaaaaaaaannnnnnnnnnn!
Git ona git benden selam söyle selam söyle.. aramasın artık beni hiç beni öyle beni öyle!!!