ne kadar uzun zaman oldu. eskiden kimse kaldı mı?
Printable View
ne kadar uzun zaman oldu. eskiden kimse kaldı mı?
Allahım yaşatma kimseye yaşatma.cok dikkat edin okuyan kim varsa geldimi gitmiyor hastalık.dun ara ara gelen halsizlik atakları bugün kalktigimdan beri var.ve çok şiddetli.biraz ayağa kalksam yere vuruyor.sirt ağrısı var bugünde karın ağrım devam ediyor.ama halsizlik ne lanet şey geçmiyor.dunyanin vitaminini almama rağmen geçmiyor.tweterda okuyorum yaşayanlar hep böyle.allahim nerden buldu beni bu nerden.hayatim zindan oldu 12. Gün bugün.oksuruk az bişey ama arada gelen ağrılar ve bitiren bı halsizlik.bedenim benim değil gibi okadar halsizki hissetmiyorum sanki.allahim sen yardım et
Hala yatiyorum dünden beri inanılmaz halsizim sabah ishal gittim yinede karındaki burulmalar gitmedi.insanligimdan çıktım bu hastalıkla.yazilanlari okuyorum yakalananların yorumları çok kötü.ve ben daha cekeceksem 13.gundeyim.insanlar birayı gecik yaşıyorlar bu hastalığı.ama ben Ekim'de oldugumdada baya uzun sürdü nerdeyse biraya yakin.ama bu şekilde değildi arada burun tikaniyor arada öksürük geliyor ama bu şekilde haksızlığı bikac gun çektim bitmişti.bu çok farklı çok sanki ruhunu teslim etmeme bikac saniye kalmiscasina bı halsizlik kopmusluk.allahim bitir su hastaligi ne olur yoruldum
Yazali bir saat oldu ama ben iyice kotulestim.elim ayağım titriyor okadar halsizimki içim sallanıyor.ayaga kalkamıyorum.kalkinca yigiliyordum duvara yapıştım kaldım.cok berbat durumdayım neden böyle oldum ben iyiye gitmiyorum.sadece karın ağrım ve halsizligim var.diher hepsi geçti ama bu halsizlik Allahım sanırım bu defa olucem ya.bu nasıl bişey nasıl.
4 gün önce yazabilmisim.ogun okadar kotudumki dedim ölüyorum galiba.cok şükür baya toparladım.aka akabinde ishal iyice başladı yani bütün gün değil ama sabahları yoğundu.dunden beri durdu.aka hala arada halsizlik ve baş ağrısı var.tam olarak geçmiş değil salgın.bas donmeside eklendi bugün.kafam sisli gibi.ucuncu haftaya giricem hastalikta ne zaman duzelicez diye bekliyorum.
Halsizlik ishal falan tamamen bitti öksürük arada okadar.iki gündür yine menüsküs ağrı yapıyor.bandaj taktım ama baya zorluyor.ara tatile girdik çocuklar evde bu saat oldu anca kahvaltı yapıyoruz.tuhaf bir dönem geçirdim bununla kalsın bitmiş olsun.regl gelmesi gerekiyor hala yok bakalım onu bekliyorum
Buraya yazdıktan hemen sonra genizlerimde yanma başladı yine.allah bu nasıl şey ya.tekrarmi başlıyor hastalık.gozlerim falan sulanıyor üşüme geliyor arada.insallah düşündüğüm gibi olmaz
Geniz akıntısı da fazla.offff offff
Baya baya hastalık geri geldi.burunkarim tıkandı arada akıyor.sirt ağrım var.hapsurmak geliyor.ya bu nasıl şey ya.bir hafta bile olmadı iyileseli ya.oksurugum geçmemişti bile.bas ağrım halsizligim arada gelip giderken şimdi bu nerden cikti.bakalim dayandım vitaminlere bitki çayları ya.pes diyorum başkada bişey demiyorum.yuh yani yuh
Eni konu hastayım ben yine ya.oyle fena tikandim bu sefer.burunlarim tıkalı akiyo gibi.sabah aile hekimine gittim.bikac ilaç yazdı gönderdi.normal dedi.anlamadim ya insan nasıl bukadar hasta olur.bakalim bu defa nasıl seyredicek hastalik
Hoşaf gibiyim ya.perte çıktım yine bune böyle.bir ayı buluyor hastalık geri başlıyor diyorlardı inanmıyordum.suan tipik grip versiyonunu yaşıyorum.her yerim tıkalı.allahtan öksürük yok.cok fazlada halsizlik yok.yatiyorum ama kalkamicak kadar değilim sukurki.burunlarim yara oldu silmekten ağzım kupkuru ağızdan nefes almaktan.arada baş ve sırt ağrısı geliyor okadar.ara tatil gitti güme yine.gerci havada buz gibi buz.en iyisi ev.biran önce bitsin
Öksürük yok derken oda geldi.icmedigim şey yok ama hafiflemiyor hastalık.tikaliyim boğazım bı tuhaf sadece aşırı halsiz değilim önceki gibi.bugun 4.gun hastalıkta tat koku tamamen gitti.sadece tatlı yada tuzlu bişey olduğunu anlıyorum gerisi ne olduğunu bilmiyorum yediğim içtiğim .öksürmek canımı yakıyor sırtım gogsum agriyor.usume var ama ateş yok değişik bisey.allahim ne olur bitsin artık ya.ekimden beri hastalık gidip gidip geliyor yeter artik
Öğlen 3 gibi hadi bir Gripin atayım dedim.allahim senmisin atan.saat 5 gibi falan birden aşırı bir titreme baş donmesi içim salllaniyor ama öyle böyle değil.onemsememeye çalıştım yok olmuyor.sonra hemen yemek yedim falan yok geçmiyor.sonra birden sol kulağıma sanki rüzgar üflemeye başladı beynime kadar çıktı rüzgar uğultusu.tikandi kulak ama bı on saniye falan.sonra geçti beş dakika sonra yine oldu.nerden attım o gripini.ama ekimdeki hastalıkla aynı budefa yasadigim şey.ozamanda atmıştım bişey yapmamıştı hadi atayım belki iyi gelir dedim.bi daha asla atmam.ama köyde falan herkez atıyor bişey olmuyor hemde iki üç tane birden atıyorlar yorgunluk için falan.beni tepe taklak yaptı.icim hala evet korkudan belki sallanıyor ama mahvetti beni.bolca su iciyorumki vucudumdan hemen çıksın diye.allahim ya ne yaşıyorum ben.gecen sene ne güzel bı defa hasta olmuştum bu sene üç aydır nerdeyse hastayım.bitiyor yine başlıyor.gerci gokbenle konuştum oda iki aydır bu şekilde yuliada öyle.valla bezdim kendimden.oksurukte arada çok azıyor falan ne biçim şey anlamadım ya
Hala aynıyım 5.gun bugün.tikaliyim öksürük başlayınca çok şiddetli oluyor.sabah burunlarim tamamen açık uyandım ama sonra tamamen tıkandı yine.oksurdukce balgam atıyorum beyaz bazen sarımsı.oksurmekten sırtım ağrıyor artık.tat koku sanki hafif almaya başladım.ne biçim hastalikya bittikçe tekrarlıyor.dikkat edin çok.tweterda yazıyordu da ben aman okadar sürmez diyordum.yasayanlar beş altı gün sonra hep tekrarladiklarini iki aydır hasta olduklarını falan yazıyor hep.ya ben bı dozda asi oldum ya.neden bu kadar etkiledi beni.gitmiyor içimden bı turlu gitmiyor
Dün gün içinde daha iyiydim.gece çok geç yattık.sabah iyi gibiydim.yarim saat önce birden aşırı bir halsizlik çöktü.ne güzel halsizlik yok derken 6.gun başladı.hastalik azalarak biteceği yerine bitmiyor.onceden gripler bir haftada geçerdi.simdi tam tersi haftaya yaklaştıkça şiddeti artıyor.vallada billada bıktım ya.tiksiniyorum artık kendimden.
İki aksamdir uykusuzum buda beni mahvediyor.aksam ikiye kadar eşimin kusmalarini bekledim midesini bozdu.sanah beste çocuk korkmuş yanımıza geldi uyandım iyiyamadim derken tuvaletim geldi girdi ve sonuç sistit basladi.uediye kadar yatakta cebellestim.kalktim hemen biseyler yedim ve ilaç aldım sistit biraz geçti gibi.burun tıkalı ve öksürük balgamlı şekilde devam.halsizlik devam gibi.dudaklarim hep yara içinde hala gecmiyor.neolacak benim bu halim ya.dogrulamiyorum bı turlu.kajvalti hazirlicam şimdi ve yaticam inşallah uyur ve biraz toparlanabilirim.biktim artık ya bıktım.yetmezmis gibi anksiyetede geliyor offff offff
Bugün hastalığın 8.gunu.dun baya iyi gibiydim bugün yine halsizlik geldi çok.sistit için kullandığım ilaç iyi geldi geçti gibi ama bu grip ah bu grip beni mahvediyor.ne tikanikligim geçiyor ne öksürük nede bu deli gibi halsizlik.biktim yeminle bıktım.elim ayağım titriyor yine sürekli sallanma hisside geliyor atakda ekleniyor yani.gercekten bu gribin normal bir grip olmadığını düşünüyorum.ve bu halsizlik neden bu kadar sürüyor anlamış değilim.oksuruge tıkanıklığa razıyım yeterki bu halsizlik olmasın olmasın bitsin
Hala ayniyim tıkanıklık öksürük halsizlik.11. gundeyim çok garip gercekten.ya ciddi bir hastalığım var diyorum artık bu kadar geçmemesi.bu kadar halsizlik.pandemiye kadar öncesinde her gribimde bu şekilde olurdu ama bu kadar uzun surmezdi ya.bir haftada beni yatağa çakar ve geçerdi.gecen sene bir kere hasta oldum üç haftada iyileştim bitmişti.bu sene ekimden beri belli araliklarla sürekli hastayım.yeminle öksürüğe tıkanıklığa razıyım yeterki su halsizlik olmasa.evi toparladım az önce salon mutfak supureyim dedim senmisin koltuğa zor attım kendimi okadar döküldü heryerim.anlamiyorum ben nasıl bir virüse yakalandim boyle.amca kızımda geçen hafta hastaydı iki günde iyi olmuş iki gün ya sadece iki gün.ben neden böyleyim bu virüs ne böyle böyle içime bir girdi bitmek gitmek bilmiyor.
Hala aynı devam eden hastalık öksürük arada gelen halsizlik acayip bişey.bir saat önce koltukta otururken beynim biranda tuhaflasti sanki pres yapılıyordu beynime bütün kan beynimde toplaniyor gibiydi.bes on saniye bişey sürdü ama beni aşırı dehşete düşürdü.hemen tansiyonu ölçtüm 10/7 normal ama bu neden oldu.saat geçmesine rağmen tekrar olcak korkusu aşırı yoğun içimde.aklima direk enfeksiyon beynime sıçradı galiba dsuncesi yerleşti.allahim ya ben kendimi nereden tutacagima şaşırdım artık.korkularlami başa çıkayım bu griplemi yoksa panik ataklarlami baş edeyim.ben kendimi napicam ya.noluyor bana boyle
Çok kötü oldum ya bu geçmiyor.anlik beynim durucak gibi bütün kan beynimde toplaniyor gibi tuhaf bişey.elimi yüzünü yıkadım tranko aldım geçmiyor.esim yürüyüşe çıkalım dedi buz hava çıktık ama asla kafam dagilmadi beynime olan şey olmaya devam etti.konustuk biraz onla eşim atak diyor ama bu atak olamaz.cok tuhaf bişey yaşadım yasiyorumda.suan yatağa uzandım kolumda tansiyon aleti hissettiğim an olcuyorum 10/7 9/6 falan.yarabbim beni nelerle siniyorsun böyle kahır etmek istemiyorum ama bende bir kulunum ya.yetmedimi bitmicekmi.icim korkudan deliricek
Dün dayanamayıp bı tane daha tranko attım o biraz yatistirdi beni.sanirim atak yaşadım o beynime anlık olan şey.bu sabah yürüyüşe başladık arkadaşla bide bu şekilde ter atmayı denicem bu gribide atmak için.dudagimda iki yerde uçuk çıktı sanrim bagisikligim iyice düştü.agzimin icindede aftlar var.onca vitamin kullanmama rağmen bu bağışıklık neden dusuyor anlamış değilim.
Dudaklarimdaki uçuklar hala var biraz da olsa solmaya basladilar.burunumun tıkanıklığı geçti arada yoğun balgamlı öksürük oluyor okadar.iki gündür sağ kolumda uyusmaya benzer ağrı oluyor.uzun süreli değil anlık sanki ağrı oluyor on onbeş saniye sürüyor geçiyor.ayni zamanda sağ elimin avuç içinde bir damar baya belirginleşir çıkıntı yapmış gibi duruyor.bu koldaki ağrı bu damar yüzünden mi bilmiyorum.suan bunu yazarken bile ağrı koluma giriyor çıkıyor.his kaybı yok güç kaybı yok kolun üst bölgesinde ağrı.ustune yatınca uyuşukluk ağrısı olurya tam öyle.herhangi bir renk değişikliği falanda yok.sadece avuç içinde o damar belirgin ve bastırınca aciyor..baya baya belirgin bir morluk var belli bı noktada.ben bu sene kıçımı başımı dogrultamiyorum.ucgundur hergun 40 dak.yuruyorum inanılmaz yer atıyorum heryerim et kesik.bakalim bu ağrı ve avuctaki damar ne olacak.hadi bismillah
Dudagimdaki yaralar devam ediyor.balgamli.oksurukte öyle.bugun eşi ölen bir arkadasa baş sagligina gittik.olumden konuşuldu benim hikayemdende bahsettik.ondanmi sebeptir içim bulaniyor basım donuyir hafif atak halindeyim öğleden sonradan beri.yine gözlerimi kısarak bakiyorum etrafa bulanık görme oluyor.ama en çok anlık baş dönmeleri var.tansiyin 10/7 nabız 100 civarı geliyor o anda.elimdeki morluk devam.kolum bugün bı defa ugustu.boyke bitiyor gün.yarin ola hayrola.
Hafif atak halı hala devam.yataktan kalkar kalkmaz başladı.pazara çıktım orda sanki yer ayağımın altından kayıyor gibi oldu biran önce eve gelmeye calistim.icimde tarifsiz bir korku tedirginlik baş dönmesi var.anlik oluyor yine.vucudumu sürekli oynatma gereksinimi duyuyorum oturunca.biri bitip digeri başlıyor.
Hafif atak halı devam.bazen kafamı toplamakta zorluk çekiyorum.heleki TLF bakarken birdenkafam gidiyor başım dönüyor gibi oluyor oan içim cekiliyor.konsantre olamıyorum.bu sebeple gidip mr çektirmiş bişey çıkmamıştı.kalabalik ortamlara girince daha fazla yaşıyorum bu sorunu.allah sonumu hayretsin ne diyeyim.
Çocuğu kursa götürdüm geldim.orda beklerken yine birden kan beynime çıkar gibi oldu.bu neden oluyor anlamıyorum.bidefa oldu ama bende korkusu kaldı zaten atak halim devam ediyor bu olunca iyice gerildim.persembe için online seans aldım bir psikologdan.bikac seans konuşma olup sonrasinda EMDR yapacağız.aslinda bazı şeyleri biliyorum neden kaynaklandığını ama geçmişi cozmeyi çok istiyorum.ben artık bu hastalıktan kurtulmanın yolunu bulmalıyım.bu şekilde devam edemem.21 yıl oldu ve benim burun gencligim gitti.insallah bana faydası olacak.su daraltili ve korkulu hallerim baş donmelerim iç cekilmelerim olmasa olmasa olmasaaaaa
Gece 4 gibi uyandım.sol kabamin alt kısmında tek noktada ağrı hissettim.onemsemeyip uykuya devam etmeye çalıstim.ama ne mümkün.artik ordan oraya dönemez hale gelmiştim.ne sağıma ne soluma yatamadım sadece şort üstü yatınca ağrıyı hissetmiyordum.osekilde sabahı sabah ettim.7 de eşim uyandı.ona durumu anlattım.beni kaldırmasını kalkmadigimi söyledim.tabi her zamanki gibi kızdı.kalkmak ölümden beterdi.sol kalcamin orası deli gibi ağrıyor.yurumek inanılmaz zor.bastirinca sadece bir noktada ağrı var.ovduk falan yok kalcamin içinde bı noktadan o bölgeye dağılan bir acı var.kramp girince olan acı gibi.insan sapasağlam yatar hiç bişey yokken böyle biseylemi uyanır.ters yatmadım ters hareket yapmadım neden oldu şimdi bu.okadar canım yaniyorki okadar.agliyorum acidan şuan.ne varsa sol kalça kisminin iç bölgesinde ve sanki ordaki kemiklerde bazen yandaki kemiğe bastirincada ağrı oluyor ama bacağımı oynatmazsam ağrı çok az.ama oynayınca kasinca inanılmaz şekilde ağrı oluyor.ruyamda babamı gördüm belkide o uyandırdı beni bilmiyorum.allahim ya neden ya böyle saçma ağrı acıları bana veriyorsun.gercekten isyan ediyorum artık.canima yetti ya.
Ne bu kalcamdaki ağrı batma ya.hayatim zehir oldu.yuruyemiyorum yan yatamiyorum otururken canım yaniyor.dexforte attım birazcık hafifletti etkisi geçmeye başladı ve şuan çok ağrım var.siyatik olsa bacağıma vurur ağrı bu sadece sol kalçada ve çok can yakıcı bı ağrı.tam artık karar verdim değişmek için online seanslara baslicaktim Perşembe sonrada EMDR yapilcakti.neden ya neden ben bu ağrıları yaşıyorum neden bedenim sürekli hastalık buluyor bana.insan sapasağlam yatarsa hiç zorlamadan bu agriylami uyanır aklım almiyor.sadece uyudum.ben artık kendimdende bu bedendende umudumu kestim.onceden psikolojik ağrılar yaşar korkardim bu sene tamamen fiziksel ağrılar yaşıyorum gerçek ve can yakan ağrılar.yoruldummmmmm
O akşam acile gittik iğne yapıldı ağrı için eve geldik eşim bir saat masaj yaptı.sabah ağrı yok olmuştu.ama hala sol bacağıma yuklendigimde kalça içinde batma oluyor.bu yaşadığım ne bilmiyorum ve neden oldu.dudagimdaki yara hala var.baya geçti gibi ama.bugun seans günü saat 11 de.benim içim bir tuhaf.ilk gittiğim psikolog bu kişi ve ilk icimdeki çocukluğa dair hatırladığım acıları anlattığım kişi.maliyeti biraz fazla olacak ama ben bu defa karaliyim biseye başladım ve birakmicam.beni bu denli tedirgin eden şeyleri cozmeliyim.ogun ağrı yasadigimda çocuklarımın üzüntüsünü bu durumu onlara yansitmamayi basaricam.ben yuruyemedikce onlar kahroldu ağladı.agridan korkmamayi cesur olmayı ogrenicem.baslicam ve sonrasını getircem yenicem.
Seans saaati yaklaştıkça aşırı anksiyete atağı yaşamaya başladım tranko attım ama tam sakinleyemedim.kalktim evi sildim yine sakinlesemedim.surekli bir huzursuzluk baş dönmesi iç bunaltisi yaşadım.seans başladı yine ayniydim.konustuk ağladım durumları konuştuk en son sakinlestirmeye çalıştı ama anlık sakinlestim.hala daha içim yatismiyor.halbuki ben bu yaşadığım süreci kaç defa kaç kişiye anlattım bilmiyorum.sayisiz defa onların ölümünü anlatmisimdir.ama bugün içim daralıyor.hala daha çok kötüyüm.seans biter bitmez regl oldum.belki bu sebeple içimin bu kalkmisligi ama yok yatismiyor içim asla.nefes egzersizi yaptıkça basım dahada donuyor.haftaya tekrar seans var.kararliyim devam edicem
Çok tuhaf geçti dün okadar neden etkilendim bilmiyorum.ustumden tır geçmiş gibiydim.ataklar hep devam etti yatincaya kadar.en kötü baş dönmesi yigilcak gibi olmak falan.belki regl.olacagim için oldum bilmiyorum ama mahvetti beni.kalcamdaki ağrı hala arada girip çıkıyor hava buz gibi yine bugün yinede sabah yürüdük.sigara içerken içtikten sonra yine iç cekilmelerim kafa bulanikliklarim oluyor.biseyi yapmak bazen çok zor bazende kolay geliyor duramıyorum yerimde.surekli biseyler yapmak istiyorum.tuhaf bir bünyem var benim.ve ben bunun sebebini bilucam niyet ettim bilucam ve kendimi duzelticem kendime söz veriyorum
Sabah baş agrisiyla uyandım bu saat oldu hala geçmedi.regldenmi soğuk havadanmi yoksa başka biseydenmi bilmiyorum.kafamin tepesi ayrılıyor sanki.sabah sağ tepe tarfindaydi şimdi bütün tepede ağrı.baaki yapıyor sanki beynime.kurstayim burdan güne gecicem bu ağrıyla ne verim alicaksam gündemde bilmiyorum.gecer diye bekliyorum ağrıyı ama azalmak yerine artıyor agri.ne bitmez çilem varmış bilmem
Akşam 9 gibi uyuyup kalmışım.sabah uyandım baş ağrısı geçmiş.dun kendimle okadar mücadele verdimki ataklar konusunda kuzenlerimle beraberdim onlara belli etmemek için.kurstan geldik şimdi hava hala buz gibi.kalcamdaki ağrı hala azda olsa devam ediyor.dikkat ediyorum sürekli.sanirim belden geliyor anlamış değilim.bazen herşeyden soğuyorum hicbisey yapmak istemiyorum.hersey çok zor geliyor.bugunde öyle.evi toparlamak yemek yapmak gözümde birdag oluyor.normal bir insan olmak nasıl birseydi acaba.
Bugün yine seans günüydü çok geçmişi anlattım çocukluğumu yaşadığım o pis şeyleri.cok gerildim anlatırken ama anlattım.sonra bana sordu kendine güveniyor musun.bu soru beynimde donuyor....ben kendime guveniyormuyum.
Hala daha kendime soruyorum kendime guveniyormuyum.kemdimi güvende hissettiğim yer neresi.tam olarak cevabı bulamadım.___________
Her sabah yürüyüşe devam hafta sonları gitmiyoruz.bana iyi geldi daha dinamik hissediyorum.kalcamdaki ağrının sebebi sanırım belim.belim kacgundur ben burdayım dercesine hissettiriyor kendini.basim bir tuhaf bugün acayip bir hissiyat yasiyorum beynimde.sanki duracakmis gibi yada pres yapılıyor gibi anlatamıyorum da tarifi yok.hemen kendimi test ettim sol ayak üstünde durma anlamlı cümleler kurma dilini çıkarma kollari havaya kaldırma falan sorun yok.ama yaşadığım şey acayip.dolunay etkisimi bilemiyorum.beynim kayıyor yada heran duracak gibi işte.korkmamaya çalışıyorum ama bakalım nereye kadar
Kafamdaki o durum geçti ogun.iki gün önce yine seans vardı çok ağladım annemle babamın öldüğü günü gittik.psikologun anlattiklarimdan anladığı benim yaş sürecini tam yasayamamis olmamamis bu durumum.olabilirde.!!!!!!!
Komşular bana sormadan benim ciceklerimi kazimoslar yerinden tartıştık.ben üzüldüm diye sonra akşam eşim elinde bir buket papatyayla geldi haytimda ilkti okadar mutlu oldumki çocuk gibiydim.ama sadece yarım saat sürdü komşular konuşmak için gelmek istedi bana sormadan kabul etmiş çağırma dediğim halde.okadar hayal kırıklığı yaşadım ki daha yarım saat önce beni havalara uçuran adam benim duygularımı ugradigim haksızlığı hiçe sayarak istemedim halde eve kabul etti onları.tam bir çöküntü benim için.geldiler tartışma yaşandı eşim ağzını açıp benim yanımda olmadı bile.kendimi okadar yok sayilmis hissediyorumki içimdeki hüsran çok büyük.sabah 4 de uyandım uyuyamadim.suan kafamda dolaşan tek şey eşimden ayrilmak istiyorum bu neden kafama yerleşti bilmiyorum ama hissettiğim sadece bu.onsuz yapabilirmiyim bilmiyorum ama ona olan içimdeki bu kırgınlık çok büyük.halbuki bir buketle bir çocuk gibi sevinmiştim ben ya.yarim saat sadece yarım saat süren kocaman bir sevinç vardı içimde.ben duzelmek için bu kadar uğraşırken bana yasattigi şeyi icimden atamiyorum atamicam
Eşimle konuştuk odalari ayırdık yüzük çıktı asla konuşmuyoruz sanırım çocukları duruma alistirinca evlerde nikahta ayrılacak.konustugumuzda beni hatalı gormesi hele encok canımı yakan şey oldu.halbuki kendiside okadar kızmıştı yaptıklarına.bana duygularımın önemi olmadığı büyüttüğümu sacmaladigimi artık böyle olmicani söyledi.bende ayrılalım ozaman dedim ve hemen kabul etti.ne demekti duygularımın önemi olmaması bu cümleden çıkamıyorum okadar hayal kirikligiki bu durum anlatamam içimdeki şeyi.kadin orda burda biz konuştuk kocası sustu obile onu hatalı buluyir diye konuşuyor kulaklarimla duyuyorum yan komşulara falan sürekli kotuluyor beni ikigundur.beni ne duruma düşürdü.icimdeki hazımsızlık çok derin.insan eşinin varligini arkasında hissetmeyecekse ona o güveni vermeyecekse çocuklar için bile degermi bu şekilde devam etmeye.bunu bile söyledim cevabı saçmalıyor olmamdi.dusundukce içim beynim kaynıyor.velhasil bu iş buraya kadar.hic sayılmak gorulmemek buraya kadar
Eşimle aramızdaki durum hala aynı konusmadan öylece evi paylaşıyoruz.
Bugün seans sersem gibiyim ben neden annemle babamın ölümünde takılı kaldım.halbuki çocukluğumda ki hatirlamak istemediğim şeyler beni zorluyor sanıyordum.ama gözümü kapattiginda aklıma ilk gelen öğün oluyor.onlarin gittiği gün.ogun yaşadıklarım.bir yanım bunun saçma olduğunu artık öğünü kabullendigimi söylerken neden aklıma Ogün geliyor.neden neden.
Eşimle sanki bı tık iyi gibiyiz en azından akşam birazda olsa konuştuk.ama okadar sabah yine ayniydik.bugun yine seans vardı biraz tuhaftı hem yaşadıklarım bana saçma geliyor hemde kendimi içinde buluyorum.cok ama çok tuhaftı bugün.ve öğrendiğim bişey varki yasamaya bak.
Bugün baya bir geniz akıntım var inşallah hasta olmam.havalar birgün çok sıcak birgün çok soğuk.
Geniz akıntısı akşamları çoğalıyor nedense okadar.ufak çocuk hasta bakalım hastanelik olmadan atlatırız inşallah.esimle cumartesi akşam oturup konuştuk herşeyi hallettik.bana yeniden evlenme bile teklif etti çok tuhaftı çok.________
Bugün her zamanki gibi yürüyüşünü yapıp eve gelip evi toparlayıp öğlene kıza yemek hazirliyordumki birden yine başım tuhaflasti.bir saat oldu geçmedi.sanki beynim duracak.zaten gerginlikte var.habure bacaklarımı salliyorum yine.10 Mart regl oldum ondanmi desem başlamadan önce böyle oluyordu hep.oyuzden ondan değildir diyorum.tansiyonu olcuyorum 11/7 falan.bana göre bı tık yuksek.icime yine korkular bastı aşırı gerginim bana ne oluyor düşüncesi hakim vs.
Başımdaki o tuhaf şey arada oluyor hala.suan bile var hatta.boyle kafam duracakmis gibi acayip bişey.sanki dişlerim çok usuyunce takirdar ya bunu kafamızda hissederiz aynı o şekilde.sallanti gibi ama bunu aklımda hissediyorum sanki.seanslar iyi gidiyor ama ne zaman benim bu endişelerine iyi gelecek taknige geçeceğiz bilmiyorum.suan sadece geçmişi ogunu çalışıyoruz ne bileyim oda tuhaf işte.beynim aklım dusuncelerim korkularım yaşadığım fiziksel şeyler bile tuhaf işte ya tuhaf