Sağol canım benim..Keşke yanımda olan insanlar da diyebilse bunu..Ama onların hep benden daha önemli işleri var..:mad:
Printable View
Hmm ben pek tv izlemiyorum canım. O yüzden bilemiyorum.
Peki bu ilgisizliklerinin seni üzdüğünü hiç paylaştınmı yakınlarınla?
Fakat birazda olsa incindiğini belli etmez isen, onlar nasıl bilebilir. Tamam insan bazı şeylerin, özellikle ilginin kendiliğinden olmasını istiyor, ama belki onlar ilgilendiklerini sanıyorlar, sana yettiklerini sanıyorlar, kimbilir. Sen sesini çıkarmadığın zaman, hayatından memnun olduğunu düşünüyorlar haliyle. Kendinde bahsetmiştin üzüntümü belli etmiyorum, pnlar üzülmesin diye diyordun. Bence birazda olsa belli et biraz ilgiye şefkate ihtiyacın olduğunu.
hayırlı akşamlaar efendim herkese
bu akşam nasılım e hamdolsun karnımı doyurdum şu anda sevdiğim bir şarkıyı dinliyorum epey eskidir hala severim TAHT KURMUŞUN KALBİME EN GÜZEL YERİNDESİN.
e iki oğlumla bugün sohbet hatta gitar fasıl da yaptık
sadece yine çok sevdiğim birini üzmelerine üzüldüm.
Ben bu odadan hiç çıkamıyorum ki..Burada kalmama en son sebep olan da çok sevgili müdürüm...
Okulun da senin olsun Mardin'in de...
Şuan öyle sinirliyimki, elime geçse yakıcam birilerini...:mad::mad::mad: