Nasıl gitsin canım çalışıyoruz. Bende diş ağrısıyla boğusuyorum gene daha geçmedi aylardır.
Printable View
Nasıl gitsin canım çalışıyoruz. Bende diş ağrısıyla boğusuyorum gene daha geçmedi aylardır.
Gitiim canım hergün dişçilerdeyim zaten antibiyotik verildi.ilaçlar bitince çekilecek
herkese hayırlı geceler
ey forum halkı