2008 çooooooooooooooooookkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllll olacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkk kkk
Printable View
2008 çooooooooooooooooookkkkkkkk güzelllllllllllllllllllllllllll olacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkk kkk
amin kelebek inşaaaallllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh
GERÇEKLER YAKLAŞIYOR GALİBA!
bu kalabalığın içinde
yapayalnız hissetmektense
dünyanın bir ucunda
tek başımayım
kir göstermeyen renkleriniz
sizin olsun korkmaktansa
bulanıklığın tam içinde
bir başımayım
benim belki de
gizli bir bildiğim var
elbette ağlarım benim
can kırıklarım var
senin gördüğün
yanağımdan süzülenler
asıl içimde
içinde yüzdüğüm bir deniz var
sınavım vaaarrrrr
GÖR ARTIK!!!
YORGUNUMMMMMM
+
BIKKINIMMMMMMM
YİNE BANA ESMER GÜNLER DÜŞTÜÜÜ !!!!
Bişey yok arkadaşlar,şarkı söylüyorum...Nilüfer den ;)