Herkese merhaba..
Burayı kaç aydır takip ettiğimi inanın bilmiyorum..
Ama zaman işte,insanı hiç olmadık yerlere sürüklüyor..:confused:
O zamanlarki hislerim şimdi üye olurkenki duygularım..
Bitmek bilmeyen sorular,sorunlar ve ben!
Herkese mutlu geceler dilerim..

