Msn alip verme hakkinda !
Arkadaşlar bir muddettir bazı arkadaşlarımız sohbet odasında aktif olarak yer almakta ve buranın dogal sonucu olarak birbirlerinden msn alıp vermekteler .
sizlerden ricam msn adreslerinizi özel mesaj yoluyla iletmeniz ,böylece genele yazdıgınız adreslerinizin sizin arzu etmediginiz kişilerin eklemesine meydan vermemiş olursunuz ,
sohbet odası genele açık oldugu için ileride dogabilecek sorunlar karşısında bizlerin ne yazıkki yapabilecegi bir şey yok ,bu konuya özellikle dikkat etmenizi ve bundan sonra msn adreslerinizi özel mesaj yoluyla vermenizi öneririm .
saygılarımla .