-
Yeniden
Uzun zaman sonra yazayim dedim bu sene kararsizlasmaya basladim elime gecen cogu firsati aptalca ittim kararsizlik bi oradayim bi orada yoruyor beni cok bazen engel olamiyorum kendime birkaç kere zarar verdim kendime olan sinirim boyle gidiyor bazen hic olmayacak seylere bagirmak yakinlarima kirici sozler soylemek bazen onlari asagilmak sonraki gunlerde ise gidip sarilmak dört gibi uyuyup yedide kalkmak gece boyunca aglamak ne biliyim delirdim diyordum arkadas zoruyla psikiyatra gittim sorduda sordu kararsizdim yine verdigim cevaplarda ilac yazdi serequel 100mg dozajinda baslayip arttir dedi 400 mg kadar icime sinmedi ya birseyim yoksa inanmak istemiyorum ben iyiyim bu dediklerim bazen var bazen yok diyorum kendime ailem ogrendi sen boyle degilsin diyorlar artik biktim kullanmiyacagim iyiyim duzelirim umarim.Yine kararsızlık basladi disari cikmaya korkuyorum eve kosarak gidiyorum iki gundur kullanmiyorum uykusuzluk gene basladi.
-
Seraqual xr olanından mı olmayanından mı? Xr olmayan beter uyku yapıyor. 400 mg alıyorsan düz seraqualden alışana kadar etrafta şarhoş gibi gezmişsindir. Şu an 50 mg uyuyamadığımda alıyorum hemen uykuya dalıyorum, kullandığım geceler yine de gündüz işte yavaşlamış hissediyorum. 9 yıl önce hastanede 900 mg vermiştiler sanırım, yemeği eşim yediriyordu bana kaşığı ağzıma götüremiyor üstüme döküyordum.
Kararsızlıktan bahsetmissin , çok merak ediyorum otomobil vs. kullanabiliyor musun?
-
duz olanindan kullaniyorum otomobil vs kullanmiyorum uyku yapiyor baya
-
zamanında doktorum serequeli uyumakta zorlandığım için vermişti.baya etkili uyumak için.