Keşke forum biraz daha aktif olsaydı, eskiden hiç olmazsa aktifti artık kuş uçmuyor. Nerede bu üyeler
Printable View
Keşke forum biraz daha aktif olsaydı, eskiden hiç olmazsa aktifti artık kuş uçmuyor. Nerede bu üyeler
evet eskisi gibi aktiflik yok.sitede sorun vardı hala daha tam düzelmiş degil bundandır belki
Belki de yaz mevsiminden dolayı insanlar biraz daha az uğruyor foruma. Kışın, havanın da etkisiyle depresyon daha da artıyor ve millet evlerinde daha fazla vakit geçiriyor. Bundan olabilir belki de.
facedeki psikoloji grupları revaçta.