Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım.
Bana konulan teşhis uzun bir zaman önce panik atak idi. Önceleri insanlar içinde duramama, iç sıkılması, nefes daralması, insanlardan uzaklaşma gibi bir çok sorunum olmuştu pa yüzünden ama sonunda hepsini yendim. Bu biraz zaman alsa da inanınca gerçekten de üstesinden gelinemeyecek bir sorunun olduğunu düşünmüyorum. Peki hiç mi sorun kalmadı tabi ki var o da ekstrasistollerim. Senelerdir gitmediğim doktor kalmadı ama her doktor aynı şeyi söylüyordu; kalbin sağlıklı... İlk başlarda çok zor oluyordu ama artık ekstralarla da yaşamayı öğrendim. Bazen hiç gelmiyor haftalarca uğramıyor bazense de gitmek bilmiyor :)
Her şeye rağmen hayat yaşamaya değer ve güzel, asla inancımızı ve kendimize olan güveni kaybetmemeliyiz. Umarım burada güzel paylaşımlarda bulunuruz :)

