-
ruh doktoru fobisi
doktor fobisi olan birini tanıyorum ve 63 yaşında. yakınlarını doktora götürüyor ama kendisi asla gitmiyor.
bende de zaman içinde ruh doktoru fobisi oluştu.
zamanında çok ruh doktoru ile görüştüm. hepsi özel.
özel olunca zaten reçete de cepten ve kısa sürede eczacıların antidepresan ve antipsikotik için reçete sormadıkları anlaşıldı.
ve giderek ruh doktoru ziyareti azaldı çünkü görüşmenin faydası yoktu ilaç benim için iyiydi ve eczacı reçete sormuyordu.
uzun yıllar hiç ruh doktoru ile görüşmeden ilaç kullandım.
fakat son zamanlarda eczacılar antidepresanlar için reçete istemeye başladı. hala bana reçetesiz ilaç veren bir eczane var ama o da her an elden gidebilir.
sorun şu ki bu ruh doktorları hastanın istediği ilacı yazmayabiliyor.
şimdi kafam bir ruh doktoruna gidince nasıl bir senaryo uydursam da istediğim ilacı yazdırsam şeklinde pimpiriklerle dolu! :D
-
Hiç devlet hastanesinin psikiyatrisine gitmedin herhalde. Doktora sadece istediğin ilacı söylemen yeterli hemen yazar bu kadar pimpiriklenecek kadar sorgulamiyorlar bile. Uzun zamandır kullandığını şöyle zaten sistemde de gözükür. Hatta rapor bile cikartabilirsin.
-
Sana iyi gelen bir ilacı doktora söylersen yazar, aylardır kullanıyorum ve iyi geliyor dersin. Ama yeni bir ilaç denemesi yapıyorsan, ben doktor olsam ben de bozulurum bu işe. Çünkü doktorun ilacı yazması esastır. Yoksa yasalarda reçete ile satılır denilmezdi. Sen de değişik bir yöntem deniyorsun, doktorsuz ilaç denemeleri.