Hersey uyusturucuyla basladi . İnsanlarin zihnimi gorup dusuncelerimi okuduguna inaniyorum . Herkes beni izliyor saniyorum . Zihnimin kontrolu elimde degil bu nasil bisey bu sekilde yasayamiyorum
Printable View
Hersey uyusturucuyla basladi . İnsanlarin zihnimi gorup dusuncelerimi okuduguna inaniyorum . Herkes beni izliyor saniyorum . Zihnimin kontrolu elimde degil bu nasil bisey bu sekilde yasayamiyorum
Uyuşturucuya neden başladın, zihninin kontrolü elinden çıktığı için, hayata dayanamadığın için, unutmak için...Zaten raydan çıkmış bir treni, ateş tünelinden geçirdin bir de üstüne üstük. Bu maddelerin etkisi altında zaten normal olmazsın. Alkol, esrar ve uyuşturucu olmadan 6 ay hayatta kalabileceğini ispatla, diren, pes etme. Yoksa seni genç yaşında rezil bir hayata teslim edecek, ele ayağa düşeceksin. Sokakta gördüğün insanların yarısı zihninin kontrolünü kısmen kaybetmiş insanlar. Zoraki ve nefretle yaşıyor büyük kısmı, odaklanamıyor, kendini ifade edemiyor, öfkesini dışa vuramıyor, hayallerini gerçekleştiremediklerinden hayalleri bile olmayan insanlar. Hiçbirşey için geç değil. Sadece doğru insanların tavsiyelerine kulak ver, yoksa yiter gidersin. 10 sene sonra düzenli bir işte çalışan iyi bir baba ya da anne olacaksın...Allahın sana emanet ettiği cana, uyuşturucu gibi maddelerle imtihandan kaçarak zulmedemezsin.
Destegin icin tsk ederim . Birakali 3 yil oldu zaten 10 kere kullandiktan sonra karardi hayatim zihnimi kontrol edemiyorum yazcaklarimi epey dusunup bi araya getiriyorum GOZLERİM DONUYO SUREKLİ gunun 15 saati bilincim yerinde degil kalp carpintisi cildirma hissi AYRİCA EKT OLDUM ama duzelmedim hala
Konusulanlari oldugu gibi anlayamiyorum , konusulanlari zihnim yanlis anliyo acayip sekilde algilama zorlugu cekiyirum . 3 yil once ben bambaska biriydim . Kendimi tanimiyorum yuzumu hatirlayamiyorum . Hayal mekanizmam bozuk canlandiramiyorum hic biseyi goruntu gelmiyo gelsede kesik kesik benim gibi olan varmidir
Sanırım uyuşturucu zihnine, beyin sinir uçlarına kalıcı hasarlar vermiş. Beynin bilgiyi geç çağırıyor, düşünme ve hareket komutlarına geç cevap veriyor..Umarım tekrar böyle maddelere dönmezsin. Daha da büyük kalıcı hasarlara neden olabilir. Tedavisi varsa tedavisini olmalı, yoksa yeni haline alışmalısın. Hayat seni üzdü, sen de dertlerini unutmak için bu maddeyi kullanarak kendini üzdün. Ama sonuçlarını sen çekiyor, bedellerini sen ödüyorsun.
Dostum kitap okmalısın kitap okurken çok rahatlarsın bir dene bir aşk romanı oku ama böyle sıkılıp bırakma sonuna kadar oku
Ilaç tedavisi görüyorum allah tan hayirlisi sabir edicez teşşekkürler
aslan92@ dedıgın gıbı bı kac kere denedım sıkıldım dıkkatımı toplayamıyorum kıtap okurken ama vardır dedıgınde bı hayır belkı sıkılsamda denıcem tekrar tesekkurler . .