Nasıl intahar edebilirim.13 yaşındayım.Ailem üstüme çok geliyor.Bugün bardağı taşıran son noktayı yaptılar.Yüksek(90) aldığım sınava kötü deyip yine bsni azarladılar.Tamam biliyorum bunu yapabilirim.Babam esnaf.Büyük bir kıyafet ve orta bir gelinlik mağazamız var.Babam bizi düşünmez gider müşteriyi düşünür.Annem beni korur ama arkamdan da bıçaklayabilir.Babam çok stresli.Hatta ve hatta o lanet olası telefonu ile dakkası bitmez ı konuşur diğer toptancılarla.Artık burama kadar geldiler.Belkide övülmeye ve psikolojik desteğe ihtiyacım vardır.Neolur yardımcı olun.Gözüme bir haftadır uyku girmiyor.

