-
Kafamda sesler duyuyorum
Merhaba arkadaşlar ben mehmet can.6 ay önce her zaman olduğu gibi bilgisayarın başında otururken bir kız sesi sanki net bir şekilde kulağıma "mehmetcan" diyerek fısıldadı.Üstelik bu benim her zamanki kafamda olan seslerden farklıydı çok netti.
Bu aralar yatmadan önce ses topluluğu bana fısıldadı.Ben şizofrenmiyim ?.Doktora görünmekte fayda varmı ?(OKB hastasıyım birde belki bağlantısı olabilir.)
-
şizofrenler asırlar önce yaşayan farklı bir ırktır.
diğer ırklar tarafından yok edilmek istenmişlerdir.
görüldüğü gibi yok edilememişlerdir. günümüzde doktorların en iyi geçim kaynağı olmuşlardır.
bana da gece uyumaya yakın bir ses seni seviyorum diyor sağolsun:) böylece güzelce uykuya dalıyorum.
arkadaşlar şizofreni bir hastalık değildir şizofreni ırkından olmaktan utanmayın, hatta çoğalmak ve ilaçsız ,özgürce yaşama hakkınızı savunmak için, akıl hastanelerinin boşaltılmasını talep edin. tedaviyi reddedin. çünkü tedavi şizofrenleri yarı insan yarı şizofren haline getiriyor.ırkımıza acı çektirmeyelim artık.
-
çok nadir bende bu tür bişey yaşadım.hayalden daha öte gerçeğe yakın bi an/kavram/his gibi bişey.bence bu durum beynin bi ihtiyacını çok fazla irdelemesinden ileri geliyor.kısaca takıntı diyeyim.zaten okb tedavisi görüyorsan doktoruna durumu anlat.
-
mehmet can sanada ne kadar çok şey oluyor bee:mad:
-
Eğer günde 6-7 saati PC başında geçiriyorsan bu tür sesler duyman son derece normal bence.