yardimci olabilirseniz sevinirim:(
Merhaba ben buraya yeni kaydoldum bi sorunum var yani aslında nası nitelendireceğimi bilmiyorum ama bu siteyi gördüm ve paylaşırsam yararı olucağını dusundum Ben ygs öğrencisiyim 20 gün sonra sınavım var sorunum şu ki sürekli hayal kuruyorum yaşadığım şeyleri ya da yaşamadığım şeyleri açıkçası şizofren gibi kendi kendime konuşuyorum kendımı olmak istediğim meslekte hayal ediyorum ama bu sürekli olan bi şey hayal dünyasında yaşıyormusum gibi bundan kurtulamıyorum napmalıym acaaba yardımcı olabilir misiniz concerta ilacı falan kullanmalı mıyım sizce? Kendimi nası durdurabilirim ? Umarım iyi ifade edebilmişimdir cevaplarsanız çok mutlu olurum ... nerden sori sorucagimi bulamadim