Az önce bi duyum aldım ve sanırım diğer tarafta olduğu gibi,burada da güncelleme yapılma durumu var..
Yeni bulletin sistemi gerçekten çok kötü ve bi çok üyeye kullanışsız gelecek ve burayı bırakacaklar..yani bi nevi diğer taraf gibi burası da ölecek..
Lütfen site üyeleri adına çok çok rica ediorum admin bey...müsade edin;alıştığımız hali ile kullanmaya devam edelim bu platformu..:(

