Yigit Nickli Üyeden Alıntı
Merhaba,ben dün Samsun'da bir psikologa göründüm yarım saat derdimi dinledi sonra mesai biti diye bıraktık,yarım saat benim seni tanımam için yeterli diyor.Her neyse ben görüşmenin bana hiç bir şey sağlamadığı kanaatindeyim.Okuldaki rehber hocamız(prd) beni daha yakindan tanidiği için bana saha yararli oluyor her hafta bir kere de oksa görüstüğüm icinde az cok beni biliyor.Ama bu yeterli gelmiyor bana hem zaman az oluyor hemde her konuda içten bir sekilde konusamiyorum.Tam olarak neyim var bende bilmiyorun anlattiklarimdan asagi yukari benim hakkimda azda olsa bilgi sahibi olmussunuzdur.Ben sinopta yasadigimdan uzak mesafede sık sık git-gel yapamam samsun-kastamonu veya eskisehir-ankarada uzun vadede bana çok şey katacak karakter analizimi iyi bir şekikde yapıp bana içtenlikle yardimi dokunacak isinde uzman birisini ariyorum.Forumda isim vermek yasak olabilir bilmiyorum yinede baska alternatifler varsa tavsiyelerde bulunabilirsiniz.Erdal Demirkiran'in 1-2 kitabini aldim cevreden arkadas tavsiye etmisti bu sekikde beni gelistirip iyilestirecek kitap-film tavsiyesi de verebilirsiniz.Kitap okumayi severim bilimsel yazi olmadikca akici anlatimli kisisel gelisim kitaplari okurum.