IDDQD Nickli Üyeden Alıntı
Belli oluyor! Açlıktan sesli harfleri de yemişsin. :D
Bu sorun bende de var. Benim yazacağım şeyi zaten yazmışlar. Ancak ben de aynı sorunu yaşayan birisi olarak, görüşümü belitrmek isterim. Bununla ilgili bir kitap okumuştum. kitabın özeti şu: şeker, tatlı, çikolata, gofret gibi basit şeker yerine portakal, elma, kivi, ananas gibi lifli, posalı meyveleri tercih etmeliyiz. Lahmacun, pizza, börek yerine de kereviz, arapsaçı, lahana , ıspanak gibi sebze ve ot ağırlıklı beslenmemiz gerekiyor. Posa hem tok tutuyor hem de sindirimi kolaylaştırıyor. Kitapta insülin ile ilgili olan bilimsel kısmına da yer verilmişti. Ancak tam anımsamıyorum. Ayrıca beyaz ekmekten vageçemiyorsan, en azından bayat veya kızarmış olanı yemeni tavsiye ederim. Daha doyuruvu oluyor.