Yaklaşık bir buçuk hafta önce gece vakti uyurken birden nefesim kesilirmiş gibi uyandım ve sonra heyecanlanıp kendime gelmem 1 dakka sürdü . Ama bu bana bi kere oldu o olduktan sonra olmadı hiç . gündüz vakti de nefes alıp vermem de herhangi bir sıkıntı yaşamıyorum . Olay olduktan sonraki gecelerde çok rahat uyudum .Ama Acaba olabilir mi ?

