ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNCE

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
  1. g1z4y
    g1z4y
    ben de bir atatürk genci olarak burdayım...
  2. Banfif
    Banfif
    Atatürk olmasaydı halimizi düşünemiyorum ama hala geriyiz hala çünkü Atamız yok....Herkeze merhaba...
  3. ilkadım
    ilkadım
    ilelebet...
  4. komünist_16
    komünist_16
    dünyanın en büyük halkçı liderinin iznden ben de gidiyorum
  5. helpme
    helpme
    bnde artık buradayım...
25 sonuçtan 21 ile 25 arası
Sayfa 3/3 İlkİlk 123