ben de bir atatürk genci olarak burdayım...
Atatürk olmasaydı halimizi düşünemiyorum ama hala geriyiz hala çünkü Atamız yok....Herkeze merhaba...
ilelebet...
dünyanın en büyük halkçı liderinin iznden ben de gidiyorum
bnde artık buradayım...