Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Erkekler neden evlenmek istemez?



9 ŞUBAT
29-04-2009, 02:24 PM
Erkekler, bağlanmaktan neden bu kadar korktuklarının nedenini anlattılar. İste erkeklerin evlilik öncesi korkulu itirafları!

Erkekler sorumlulukların ilişkiyi bozacağını düşünüyor! Erkek için evlilik bilgiye dayalı bir tahminler dizisidir. Öte yandan, hepsi olmasa da bazı kadınlar için ise hayat sezgiden ibarettir.

Durumun erkekler için böylesine korkutucu olmasının nedeni de budur. Kadınlar durgun akan nehirde aheste kürek çekerken, erkekler açık denizde bir başlarına kaldıklarını hissederler.

1-O hayati cümleyi duymak: Hastalıkta ve sağlıkta… (Gardiyan gelir, hapishane kapısı kapanır.)

2- Her milletten meyvelerin tadına bakma hayalinden vazgeçmek. (Şahane bir aşk ve şehvet seline kapılıp bir çiçekten öbürüne konmak)

3- "Ya?" kuruntusuna kapılmak. (Ya başka bir kadına âşık olursam?)

4- Boşanmak. (Yanlış ata oynamak gibi)

5- Anne - babanın başarısız evliliklerini tekrarlamak. (ya da anne - babanın mutlu evliliğini tekrarlamak, günün birinde karısına "Meleğim", "Balım" ya da "Aşkım" diye hitap etmek)

6- Başkanlık mevkiinden ve Eğlence şirketi müdürlüğünden feragat etmek. Sonra da Uzlaşma denen şirketin yönetim kuruluna hesap vermek zorunda kalarak, her kararın günün birinde insanin neşesini kaçıran bir teftişten geçeceğinin tamamen bilincinde olmak.

7- Evcilleştirilen Kocalar Kardeşlik Derneğinin aktif üyelerinden biri haline gelmek.

8- Ezbere bir hayat. (sıkıntı, fazla yüzgöz olma ve sıradanlık)

9- Sükûnet, denetim, bos alan, mahremiyet, bütün gece spor kanalı izlemek, ahbaplarla poker, sigaradan alınan bir fırt, leş kokan spor ayakkabılar gibi nimetlerden feragat etmek.

10- Misafir odasında başlayıp kanepede devam eden erotizmden vazgeçerek düzenli ve renklilikten uzak bir seks hayatına adim atmak.

ekolay.net

lodos1111
29-04-2009, 07:03 PM
Erkekler özgürlüklerini kaybeder.Kadınlarda özgürlüklerini kazanırlar.
Evlilik böyle bir şey...

amelia
29-04-2009, 07:55 PM
erkekler hep sığ düşünür zaten

sebeblere bak:D:D:D

plüton
30-04-2009, 02:09 PM
erkekler hep sığ düşünür zaten

sebeblere bak:D:D:D
Gerçekten böyle itiraflar olduğuna ben inanmıyoum.

Ben bir erkek olarak bu sebeplerin cinsel olanlarını kabul etmiyorum, bu yazıyı yazan her kimse sapık yaratılışlı bir insan olmalı her erkek renkli bir cinsel hayat istemez hatta çoğu erkek böyle bir şeyi düşünmez bile, erkekleri çok yanlış tanıtan bir yazı


((((2- Her milletten meyvelerin tadına bakma hayalinden vazgeçmek. (Şahane bir aşk ve şehvet seline kapılıp bir çiçekten öbürüne konmak)

9- Sükûnet, denetim, bos alan, mahremiyet, bütün gece spor kanalı izlemek, ahbaplarla poker, sigaradan alınan bir fırt, leş kokan spor ayakkabılar gibi nimetlerden feragat etmek.

10- Misafir odasında başlayıp kanepede devam eden erotizmden vazgeçerek düzenli ve renklilikten uzak bir seks hayatına adim atmak.))))

Ayıp denen bir şey var resmen erkekleri cinsel sapık olarak gösteriyor bu.
bu yazıyı yazan ya erkekleri hiç tanımıyor yada erkekleri aşağılamk isteyen bir kadın.
erkeklerin çoğunun evlilikten önce cinsel hayatı olmuyor, doğal olarak bu hayatı kaybetme korkusu yaşamazlar, kim uydurduysa bu sebepleri....


Birde şu ifadeye bakın resmen erkekleri aşağılmak isteyen bir yazı. Bence bunu evde kalmış feminist geri zekalının birisi yazmıştır.

((((9- Sükûnet, denetim, bos alan, mahremiyet, bütün gece spor kanalı izlemek, ahbaplarla poker, sigaradan alınan bir fırt, leş kokan spor ayakkabılar gibi nimetlerden feragat etmek. )))))




Altını çizerekte ekliyorum HER ERKEK AYNI DEĞİLDİR

lodos1111
30-04-2009, 04:38 PM
Gerçekten böyle itiraflar olduğuna ben inanmıyoum.

Ben bir erkek olarak bu sebeplerin cinsel olanlarını kabul etmiyorum, bu yazıyı yazan her kimse sapık yaratılışlı bir insan olmalı her erkek renkli bir cinsel hayat istemez hatta çoğu erkek böyle bir şeyi düşünmez bile, erkekleri çok yanlış tanıtan bir yazı


((((2- Her milletten meyvelerin tadına bakma hayalinden vazgeçmek. (Şahane bir aşk ve şehvet seline kapılıp bir çiçekten öbürüne konmak)

9- Sükûnet, denetim, bos alan, mahremiyet, bütün gece spor kanalı izlemek, ahbaplarla poker, sigaradan alınan bir fırt, leş kokan spor ayakkabılar gibi nimetlerden feragat etmek.

10- Misafir odasında başlayıp kanepede devam eden erotizmden vazgeçerek düzenli ve renklilikten uzak bir seks hayatına adim atmak.))))

Ayıp denen bir şey var resmen erkekleri cinsel sapık olarak gösteriyor bu.
bu yazıyı yazan ya erkekleri hiç tanımıyor yada erkekleri aşağılamk isteyen bir kadın.
erkeklerin çoğunun evlilikten önce cinsel hayatı olmuyor, doğal olarak bu hayatı kaybetme korkusu yaşamazlar, kim uydurduysa bu sebepleri....


Birde şu ifadeye bakın resmen erkekleri aşağılmak isteyen bir yazı. Bence bunu evde kalmış feminist geri zekalının birisi yazmıştır.

((((9- Sükûnet, denetim, bos alan, mahremiyet, bütün gece spor kanalı izlemek, ahbaplarla poker, sigaradan alınan bir fırt, leş kokan spor ayakkabılar gibi nimetlerden feragat etmek. )))))




Altını çizerekte ekliyorum HER ERKEK AYNI DEĞİLDİR

Gerçekten haklısın yazı diye yayınlıyorlar ya inanamıyorum.Burjuva şımarıklarını anlatıyorlar.

elodea__90
05-05-2009, 05:40 PM
ne kadar uzman bilemiyorum ama bir çok sıkıntılı dönemimde bana yardımcı olan bi arkadaş vardı isteyenler psikolog__@hotmail.com adlı msnden eylül ablaya mail yollayabilir hepinize yardım edeceğinden adım gibi eminm umarım adres vermemin sakıncası yoktur :)