Orijinalini görmek için tıklayınız : Sizi Ne Mutlu Eder???
butterfly
01-12-2007, 12:42 PM
hadi arkadaslar buyrunn;)
mesela beni cikolata yemek cok mutlu eder;)
Mustyizmir
01-12-2007, 01:14 PM
valla yazayım bişi diyom hala düşünüyom acaba ne diye. du bakalım gelirse aklıma yazarım.:rolleyes:
9 ŞUBAT
01-12-2007, 01:26 PM
beni nemi mutlu eder , beni ençok sevgili karımın ve kızımın gozlerinde yakaladıgım huzur mutluluk ve ailemle bir arada olmak mutlu eder .
butterfly
01-12-2007, 01:28 PM
beni nemi mutlu eder , beni ençok sevgili karımın ve kızımın gozlerinde yakaladıgım huzur mutluluk ve ailemle bir arada olmak mutlu eder .
süperr... allah her zaman bu mutluluğu yakalamanızı nasip etsinn;)
9 ŞUBAT
01-12-2007, 01:29 PM
süperr... allah her zaman bu mutluluğu yakalamanızı nasip etsinn;)
çok teşekkurler butterfly
ALLAH sana ve tum arkadaşlarada böyle guzel
bir evlilik ve aile mutlulugu nasıp etsin .
butterfly
01-12-2007, 01:31 PM
aminnn...inşallah;)
Nefertiti
01-12-2007, 01:38 PM
beni nemi mutlu eder , beni ençok sevgili karımın ve kızımın gozlerinde yakaladıgım huzur mutluluk ve ailemle bir arada olmak mutlu eder .
Ne güzel söylemler...
Ne güzel temenniler...
Oh yaa içim açıldı..:p
Allah Mutlu olanların mutluluğunu daim
Bulamıp arayanlara en kısa yoldan ulaşmayı nasip etsin.;)
Mustyizmir
01-12-2007, 03:47 PM
hala düşünüyorum hala bulamadım:confused:
{_fatma_}
01-12-2007, 05:52 PM
beni mutlu eden şey birşey icin caba harcamaktır çok calışmaktır ve sonunda bi kalemde silip atmaktır.. :) kesin acil yardıma ihtiyacım var dimi :D elde ettikten sonra benim için değersiz oluyo..neden böleyim anlamıyorum..
babyrose
01-12-2007, 06:20 PM
beni şu anda hiç bir şey mutlu edemiyor.
mutlu olamıyacak kadar kalbim yaralı.
aslında mutlu olmayı o kadar çok isterdimki
şimdilik sadece sabır edip bekliyorum.
umudumu yitirmeden bekliyorum.
belki bir gün bende
eskisi gibi küçük şeylerden mutlu olmasını bilen
eski beni bulabilirim
elohir93
01-12-2007, 09:14 PM
yeni bir kitaba başlamak
yeni biriyle tanışmak
sevildiğimi bilmek
sınavlarımdan iyi not almak
ailemle birlikte olmak
..................................................
mavigece
02-12-2007, 12:11 AM
kızımın mutluluğu...:) onun küçük bir gülümsemesiyle bile mutlu olurum...;)
mavigece
02-12-2007, 12:15 AM
beni şu anda hiç bir şey mutlu edemiyor.
mutlu olamıyacak kadar kalbim yaralı.
aslında mutlu olmayı o kadar çok isterdimki
şimdilik sadece sabır edip bekliyorum.
umudumu yitirmeden bekliyorum.
belki bir gün bende
eskisi gibi küçük şeylerden mutlu olmasını bilen
eski beni bulabilirim
canım senin de iki tane dünya tatlısı mutluluk kaynağın var...:)annelerini mutlu görmek isteyen iki küçük afacan...;)
beyer
02-12-2007, 10:03 AM
ben de bugünlerde mutlu olacak birşey bulamıyorum
ama normalde ufacık şeylerden mutlu olan birisiyfim
şimdiiiii
eşim,oğlum ve kızımla mutlu olabilirim belki
9 ŞUBAT
02-12-2007, 01:47 PM
ben de bugünlerde mutlu olacak birşey bulamıyorum
ama normalde ufacık şeylerden mutlu olan birisiyfim
şimdiiiii
eşim,oğlum ve kızımla mutlu olabilirim belki
ah o guzelim deniz kenarında yurumek , şimdi beni çokkkk mutlu ederdi
o mis gibi yosun kokusunu içime çekmek ,
martıların sesini duymak , denize taş atmak .
mavigece
02-12-2007, 01:48 PM
istediğin imkansız birşey değil megan....;)
_tubi_
02-12-2007, 07:16 PM
kitap okumak...
bi çalar saate bağımlı olmadan,yapacağım ödevleri,çözeceğim soruları düşünmeden dilediğimce uyumak..istediğim saate kadar....
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.