Orijinalini görmek için tıklayınız : İnternet delisi olduğunuzu nasıl anlarsınız ?
mavigece
01-11-2007, 02:33 AM
:Dİnternet delisi olduğunuzu nasıl anlarsınız ?
1. Modeminizi kapattığınızda içinizde bir burukluk hissediyorsaniz;
2. Defterinizdeki tum adreslerde @ varsa;
3. Internet erisimi olmadigi icin annenizle haberlesemiyorsaniz;
4. Telefon faturaniz 2 sayfadan fazlaysa;
5. Esiniz resti cekip "Hayir, bilgisayar yataga giremez!" dediyse;
6. Bilgisayar masanizin sandalyesini bir klozetle degistirmeyi dusunduyseniz;
7. Gulumsediginizde basinizi yan ceviriyorsaniz; :-)
8. Eşiniz devamlı olarak evlilikte iletisimin onemini vurguluyorsa ve siz de bunun uzerine kendisine yeni bir telefon hatti ve modem aldiysaniz;
9. Kelime islemcinizle birseyler yazarken her noktadan sonra "com" yaziyorsaniz.com
10. "0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C,D,..." diye sayiyorsaniz;
11. Ruyalariniz 256 renkse;
12. Uyumaya çalışırken sleep(8*3600) diye dusunuyorsaniz;
13. Asansore bindiginizde gitmek istediginiz kata ait dugmeyi cift tikliyorsaniz.
Bu internet işini biraz fazla abartmışsınız demektir
birmelek
01-11-2007, 08:42 AM
İyi bari..ben abarttığımı düşünüyordum interneti ama abartmamışım. Bu maddeler benle uyuşmuyor çünkü. Yola devam yani :)
biricik
01-11-2007, 09:58 AM
o kadarda internet delisi değilmişim en azından akşam eve gittiğimde pcyi bile açmıyorum tv ye takılıyorum:)
Nefertiti
01-11-2007, 10:33 AM
Çok sağol mavigece:Paylaşımın için....
İnan bende kendimi artık bağımlı gibi düşünmeye başlamıştım.Ama hiç alakası yokmuş.Her şey normall..
Yaşasınnnnn İnternet delisi değilimmmmmm...
9 ŞUBAT
01-11-2007, 01:33 PM
iyiki internet delisi degilim , ama olmamakta çok zor her şey insanın kendinde bitiyor .
g1z4y
26-08-2008, 11:29 PM
ooleyy bende internet delisi değilim demek ki:D
s3Rs3rRi
26-08-2008, 11:53 PM
:Dİnternet delisi olduğunuzu nasıl anlarsınız ?
1. Modeminizi kapattığınızda içinizde bir burukluk hissediyorsaniz;
2. Defterinizdeki tum adreslerde @ varsa;
3. Internet erisimi olmadigi icin annenizle haberlesemiyorsaniz;
4. Telefon faturaniz 2 sayfadan fazlaysa;
5. Esiniz resti cekip "Hayir, bilgisayar yataga giremez!" dediyse;
6. Bilgisayar masanizin sandalyesini bir klozetle degistirmeyi dusunduyseniz;
7. Gulumsediginizde basinizi yan ceviriyorsaniz; :-)
8. Eşiniz devamlı olarak evlilikte iletisimin onemini vurguluyorsa ve siz de bunun uzerine kendisine yeni bir telefon hatti ve modem aldiysaniz;
9. Kelime islemcinizle birseyler yazarken her noktadan sonra "com" yaziyorsaniz.com
10. "0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C,D,..." diye sayiyorsaniz;
11. Ruyalariniz 256 renkse;
12. Uyumaya çalışırken sleep(8*3600) diye dusunuyorsaniz;
13. Asansore bindiginizde gitmek istediginiz kata ait dugmeyi cift tikliyorsaniz.
Bu internet işini biraz fazla abartmışsınız demektir
Modem Kapatma Olayı Biraz Bende Burukluğa Neden Oluyor Ama Bazen Her Zaman Değil:(
g1z4y
27-08-2008, 12:11 AM
Modem Kapatma Olayı Biraz Bende Burukluğa Neden Oluyor Ama Bazen Her Zaman Değil:(
yok bir modemden birşey olmaz herhalde değilsindir sen internet delisi:rolleyes:
s3Rs3rRi
27-08-2008, 12:15 AM
yok bir modemden birşey olmaz herhalde değilsindir sen internet delisi:rolleyes:
Bilmiyorum Vallahi Bazen Böle Modemi Kapatıyorum İçim Cızzzzz Ediyor:(
g1z4y
27-08-2008, 12:17 AM
Bilmiyorum Vallahi Bazen Böle Modemi Kapatıyorum İçim Cızzzzz Ediyor:(
niye ya ilginçsin vallahi. :eek:
s3Rs3rRi
27-08-2008, 12:22 AM
niye ya ilginçsin vallahi. :eek:
Boş Ver Öle İşte:D
g1z4y
27-08-2008, 12:22 AM
Boş Ver Öle İşte:D
iyi hadi boşvereyim:D
s3Rs3rRi
27-08-2008, 12:23 AM
iyi hadi boşvereyim:D
Oke Boşver:D
g1z4y
27-08-2008, 12:27 AM
Oke Boşver:D
boşverdim zaten internetle özeline girmeyelim yani:D:p:p
s3Rs3rRi
27-08-2008, 12:30 AM
Girme:mad::mad:
g1z4y
27-08-2008, 12:46 AM
Girme:mad::mad:
tamam ya kızma abi :D
s3Rs3rRi
27-08-2008, 02:53 AM
tamam ya kızma abi :D
Tamam Abicim:cool:
g1z4y
27-08-2008, 02:58 AM
Tamam Abicim:cool:
biran korktum valla:p:rolleyes:
s3Rs3rRi
27-08-2008, 03:01 AM
biran korktum valla:p:rolleyes:
Gerek Yok Korkmana:cool:
g1z4y
27-08-2008, 03:03 AM
Gerek Yok Korkmana:cool:
tamam tamam tanıdım ya seni yokmuş:D
s3Rs3rRi
27-08-2008, 03:05 AM
tamam tamam tanıdım ya seni yokmuş:D
Tamam O Zaman :D
g1z4y
27-08-2008, 03:05 AM
Tamam O Zaman :D
anlaştık...:D
s3Rs3rRi
27-08-2008, 03:08 AM
anlaştık...:D
Ok Anlaştıq
g1z4y
27-08-2008, 03:09 AM
Ok Anlaştıq
ya nerdesin abi sen :D:confused:
s3Rs3rRi
27-08-2008, 05:27 AM
ya nerdesin abi sen :D:confused:
Geldim Saate Bak Uyku Tutmadı Bea:( Hani Söz Vermiştik Elif Ablamıza Hani Bekçiydik Bu Gece Alacağın Olsun Senin Emi:mad:
g1z4y
27-08-2008, 11:08 AM
Geldim Saate Bak Uyku Tutmadı Bea:( Hani Söz Vermiştik Elif Ablamıza Hani Bekçiydik Bu Gece Alacağın Olsun Senin Emi:mad:
ya valla dedim ya rem ve nrem imi kızdırdımda uyumak zorunda kaldım o yüzden. hem 1-3 nöbetindeydim:p:D
s3Rs3rRi
27-08-2008, 01:11 PM
ya valla dedim ya rem ve nrem imi kızdırdımda uyumak zorunda kaldım o yüzden. hem 1-3 nöbetindeydim:p:D
Bende 12-6 Nöbetindeydim. İyiki Komutaniye Görmedi Beni Uyumuşum:D
g1z4y
27-08-2008, 01:52 PM
Bende 12-6 Nöbetindeydim. İyiki Komutaniye Görmedi Beni Uyumuşum
ooo senin nöbetin uzunmuş kakalamışlar sana yaa naptın da bu nöbet:D allah uyudun ya bu gecede nöbet olsun sana:p:D ben gördüm yaneee:D
s3Rs3rRi
27-08-2008, 11:31 PM
Yok Bu Akşam Almıyim Ben Nöbeti Sonra İnşllah :D
g1z4y
27-08-2008, 11:35 PM
Yok Bu Akşam Almıyim Ben Nöbeti Sonra İnşllah :D
tabi biz sıramızı savdık zaten bende tutamıcam bu gece:D
gizayca
29-08-2008, 03:28 AM
buna çok sevindim ben değilmişim :D:D:D
s3Rs3rRi
29-08-2008, 08:17 AM
tabi biz sıramızı savdık zaten bende tutamıcam bu gece:D
Ben Bugun 8'de Devraldım Nöbetimi Saate Baksana Yavvv:D
g1z4y
29-08-2008, 11:19 AM
Ben Bugun 8'de Devraldım Nöbetimi Saate Baksana Yavvv:D
geldim bende:D kaç kaç nöbeti bu sefer:D
s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:22 AM
geldim bende:D kaç kaç nöbeti bu sefer:D
Hoşgeldin Kardeşim. Nöbeti Devraldım Ben İşim Çıkana Kadar Burdayım Vallahi...:D
g1z4y
29-08-2008, 11:24 AM
Hoşgeldin Kardeşim. Nöbeti Devraldım Ben İşim Çıkana Kadar Burdayım Vallahi...:D
hoşbulduk hoşbulduk....ben çok durmayayım bugün ya gece girerim çok gündüz biraz ders çalışayım...
s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:27 AM
hoşbulduk hoşbulduk....ben çok durmayayım bugün ya gece girerim çok gündüz biraz ders çalışayım...
Aman Çalış Çalış Kardeşim. Allah Kolaylık Versin Sana:(
g1z4y
29-08-2008, 11:28 AM
Aman Çalış Çalış Kardeşim. Allah Kolaylık Versin Sana:(
internet deliliği konusunu okuyoruz hala internete bağımlı gibi konuşuyoruz valla:D ne çalşıyım bugün sen söyle:p :D
s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:35 AM
internet deliliği konusunu okuyoruz hala internete bağımlı gibi konuşuyoruz valla:D ne çalşıyım bugün sen söyle:p :D
Bilmiyorumki Ne Lisesi okuyorsun Hangi Bölümsün Söyle Ona Göre Sölim Ben Sana:D
g1z4y
29-08-2008, 11:39 AM
Bilmiyorumki Ne Lisesi okuyorsun Hangi Bölümsün Söyle Ona Göre Sölim Ben Sana:D
anadolu lisesinde sayısal seçtim ...:D fizik,kimya,biyoloji,matematik olsun ya diğerlerini hallederim ama hangi konuya çalışsam ki...:rolleyes:
s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:43 AM
anadolu lisesinde sayısal seçtim ...:D fizik,kimya,biyoloji,matematik olsun ya diğerlerini hallederim ama hangi konuya çalışsam ki...:rolleyes:
Aman Uzak Olsunlar Bana Bunlar Yaa. Ben Sözel Okumuştum Liseyi:( Biraz Tembeldim Bu Derslere Karşı. Ama Kötülerin İçinden Bir İyi Seçim... Kimya Diim Ben. Belki Deneyler Falan Uygulamalardan Dolayı Onu Seçmişimdir. Sevmiyorum Ama Hoş Geçiyordu Dersler:D
Karar Senin Kardeşim Ben Makarasındayım Sonuçta Sen Çalışcan Bana Demesi Kolay Gelir Burdan
g1z4y
29-08-2008, 11:45 AM
Aman Uzak Olsunlar Bana Bunlar Yaa. Ben Sözel Okumuştum Liseyi:( Biraz Tembeldim Bu Derslere Karşı. Ama Kötülerin İçinden Bir İyi Seçim... Kimya Diim Ben. Belki Deneyler Falan Uygulamalardan Dolayı Onu Seçmişimdir. Sevmiyorum Ama Hoş Geçiyordu Dersler:D
Karar Senin Kardeşim Ben Makarasındayım Sonuçta Sen Çalışcan Bana Demesi Kolay Gelir Burdan
tamam seni dinliyim kimyadan mol çalışayım biraz. ihtiyacım olan konu gerçekten. sağol..:)
s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:50 AM
tamam seni dinliyim kimyadan mol çalışayım biraz. ihtiyacım olan konu gerçekten. sağol..:)
Bişey Yapmadımki Sen Saol Kardeşim:)
g1z4y
29-08-2008, 11:52 AM
Bişey Yapmadımki Sen Saol Kardeşim:)
hadi ben gidiyim artık arkadaşım. gece falan girersen konuşuruz bol bol kendine iyi bak güle güle...:)
s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:53 AM
hadi ben gidiyim artık arkadaşım. gece falan girersen konuşuruz bol bol kendine iyi bak güle güle...:)
Tamam Kardeşim Sana Kolay Gelsin Allah Zihin Açıklığıda Versin. İyi Dersler:D
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2026 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.