Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : İnternet delisi olduğunuzu nasıl anlarsınız ?



mavigece
01-11-2007, 02:33 AM
:Dİnternet delisi olduğunuzu nasıl anlarsınız ?

1. Modeminizi kapattığınızda içinizde bir burukluk hissediyorsaniz;

2. Defterinizdeki tum adreslerde @ varsa;

3. Internet erisimi olmadigi icin annenizle haberlesemiyorsaniz;

4. Telefon faturaniz 2 sayfadan fazlaysa;

5. Esiniz resti cekip "Hayir, bilgisayar yataga giremez!" dediyse;

6. Bilgisayar masanizin sandalyesini bir klozetle degistirmeyi dusunduyseniz;

7. Gulumsediginizde basinizi yan ceviriyorsaniz; :-)

8. Eşiniz devamlı olarak evlilikte iletisimin onemini vurguluyorsa ve siz de bunun uzerine kendisine yeni bir telefon hatti ve modem aldiysaniz;

9. Kelime islemcinizle birseyler yazarken her noktadan sonra "com" yaziyorsaniz.com

10. "0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C,D,..." diye sayiyorsaniz;

11. Ruyalariniz 256 renkse;

12. Uyumaya çalışırken sleep(8*3600) diye dusunuyorsaniz;

13. Asansore bindiginizde gitmek istediginiz kata ait dugmeyi cift tikliyorsaniz.
Bu internet işini biraz fazla abartmışsınız demektir

birmelek
01-11-2007, 08:42 AM
İyi bari..ben abarttığımı düşünüyordum interneti ama abartmamışım. Bu maddeler benle uyuşmuyor çünkü. Yola devam yani :)

biricik
01-11-2007, 09:58 AM
o kadarda internet delisi değilmişim en azından akşam eve gittiğimde pcyi bile açmıyorum tv ye takılıyorum:)

Nefertiti
01-11-2007, 10:33 AM
Çok sağol mavigece:Paylaşımın için....
İnan bende kendimi artık bağımlı gibi düşünmeye başlamıştım.Ama hiç alakası yokmuş.Her şey normall..

Yaşasınnnnn İnternet delisi değilimmmmmm...

9 ŞUBAT
01-11-2007, 01:33 PM
iyiki internet delisi degilim , ama olmamakta çok zor her şey insanın kendinde bitiyor .

g1z4y
26-08-2008, 11:29 PM
ooleyy bende internet delisi değilim demek ki:D

s3Rs3rRi
26-08-2008, 11:53 PM
:Dİnternet delisi olduğunuzu nasıl anlarsınız ?

1. Modeminizi kapattığınızda içinizde bir burukluk hissediyorsaniz;

2. Defterinizdeki tum adreslerde @ varsa;

3. Internet erisimi olmadigi icin annenizle haberlesemiyorsaniz;

4. Telefon faturaniz 2 sayfadan fazlaysa;

5. Esiniz resti cekip "Hayir, bilgisayar yataga giremez!" dediyse;

6. Bilgisayar masanizin sandalyesini bir klozetle degistirmeyi dusunduyseniz;

7. Gulumsediginizde basinizi yan ceviriyorsaniz; :-)

8. Eşiniz devamlı olarak evlilikte iletisimin onemini vurguluyorsa ve siz de bunun uzerine kendisine yeni bir telefon hatti ve modem aldiysaniz;

9. Kelime islemcinizle birseyler yazarken her noktadan sonra "com" yaziyorsaniz.com

10. "0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,A,B,C,D,..." diye sayiyorsaniz;

11. Ruyalariniz 256 renkse;

12. Uyumaya çalışırken sleep(8*3600) diye dusunuyorsaniz;

13. Asansore bindiginizde gitmek istediginiz kata ait dugmeyi cift tikliyorsaniz.
Bu internet işini biraz fazla abartmışsınız demektir

Modem Kapatma Olayı Biraz Bende Burukluğa Neden Oluyor Ama Bazen Her Zaman Değil:(

g1z4y
27-08-2008, 12:11 AM
Modem Kapatma Olayı Biraz Bende Burukluğa Neden Oluyor Ama Bazen Her Zaman Değil:(

yok bir modemden birşey olmaz herhalde değilsindir sen internet delisi:rolleyes:

s3Rs3rRi
27-08-2008, 12:15 AM
yok bir modemden birşey olmaz herhalde değilsindir sen internet delisi:rolleyes:

Bilmiyorum Vallahi Bazen Böle Modemi Kapatıyorum İçim Cızzzzz Ediyor:(

g1z4y
27-08-2008, 12:17 AM
Bilmiyorum Vallahi Bazen Böle Modemi Kapatıyorum İçim Cızzzzz Ediyor:(

niye ya ilginçsin vallahi. :eek:

s3Rs3rRi
27-08-2008, 12:22 AM
niye ya ilginçsin vallahi. :eek:

Boş Ver Öle İşte:D

g1z4y
27-08-2008, 12:22 AM
Boş Ver Öle İşte:D

iyi hadi boşvereyim:D

s3Rs3rRi
27-08-2008, 12:23 AM
iyi hadi boşvereyim:D

Oke Boşver:D

g1z4y
27-08-2008, 12:27 AM
Oke Boşver:D


boşverdim zaten internetle özeline girmeyelim yani:D:p:p

s3Rs3rRi
27-08-2008, 12:30 AM
Girme:mad::mad:

g1z4y
27-08-2008, 12:46 AM
Girme:mad::mad:

tamam ya kızma abi :D

s3Rs3rRi
27-08-2008, 02:53 AM
tamam ya kızma abi :D

Tamam Abicim:cool:

g1z4y
27-08-2008, 02:58 AM
Tamam Abicim:cool:

biran korktum valla:p:rolleyes:

s3Rs3rRi
27-08-2008, 03:01 AM
biran korktum valla:p:rolleyes:

Gerek Yok Korkmana:cool:

g1z4y
27-08-2008, 03:03 AM
Gerek Yok Korkmana:cool:

tamam tamam tanıdım ya seni yokmuş:D

s3Rs3rRi
27-08-2008, 03:05 AM
tamam tamam tanıdım ya seni yokmuş:D

Tamam O Zaman :D

g1z4y
27-08-2008, 03:05 AM
Tamam O Zaman :D

anlaştık...:D

s3Rs3rRi
27-08-2008, 03:08 AM
anlaştık...:D

Ok Anlaştıq

g1z4y
27-08-2008, 03:09 AM
Ok Anlaştıq

ya nerdesin abi sen :D:confused:

s3Rs3rRi
27-08-2008, 05:27 AM
ya nerdesin abi sen :D:confused:

Geldim Saate Bak Uyku Tutmadı Bea:( Hani Söz Vermiştik Elif Ablamıza Hani Bekçiydik Bu Gece Alacağın Olsun Senin Emi:mad:

g1z4y
27-08-2008, 11:08 AM
Geldim Saate Bak Uyku Tutmadı Bea:( Hani Söz Vermiştik Elif Ablamıza Hani Bekçiydik Bu Gece Alacağın Olsun Senin Emi:mad:

ya valla dedim ya rem ve nrem imi kızdırdımda uyumak zorunda kaldım o yüzden. hem 1-3 nöbetindeydim:p:D

s3Rs3rRi
27-08-2008, 01:11 PM
ya valla dedim ya rem ve nrem imi kızdırdımda uyumak zorunda kaldım o yüzden. hem 1-3 nöbetindeydim:p:D

Bende 12-6 Nöbetindeydim. İyiki Komutaniye Görmedi Beni Uyumuşum:D

g1z4y
27-08-2008, 01:52 PM
Bende 12-6 Nöbetindeydim. İyiki Komutaniye Görmedi Beni Uyumuşum

ooo senin nöbetin uzunmuş kakalamışlar sana yaa naptın da bu nöbet:D allah uyudun ya bu gecede nöbet olsun sana:p:D ben gördüm yaneee:D

s3Rs3rRi
27-08-2008, 11:31 PM
Yok Bu Akşam Almıyim Ben Nöbeti Sonra İnşllah :D

g1z4y
27-08-2008, 11:35 PM
Yok Bu Akşam Almıyim Ben Nöbeti Sonra İnşllah :D

tabi biz sıramızı savdık zaten bende tutamıcam bu gece:D

gizayca
29-08-2008, 03:28 AM
buna çok sevindim ben değilmişim :D:D:D

s3Rs3rRi
29-08-2008, 08:17 AM
tabi biz sıramızı savdık zaten bende tutamıcam bu gece:D

Ben Bugun 8'de Devraldım Nöbetimi Saate Baksana Yavvv:D

g1z4y
29-08-2008, 11:19 AM
Ben Bugun 8'de Devraldım Nöbetimi Saate Baksana Yavvv:D

geldim bende:D kaç kaç nöbeti bu sefer:D

s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:22 AM
geldim bende:D kaç kaç nöbeti bu sefer:D

Hoşgeldin Kardeşim. Nöbeti Devraldım Ben İşim Çıkana Kadar Burdayım Vallahi...:D

g1z4y
29-08-2008, 11:24 AM
Hoşgeldin Kardeşim. Nöbeti Devraldım Ben İşim Çıkana Kadar Burdayım Vallahi...:D

hoşbulduk hoşbulduk....ben çok durmayayım bugün ya gece girerim çok gündüz biraz ders çalışayım...

s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:27 AM
hoşbulduk hoşbulduk....ben çok durmayayım bugün ya gece girerim çok gündüz biraz ders çalışayım...

Aman Çalış Çalış Kardeşim. Allah Kolaylık Versin Sana:(

g1z4y
29-08-2008, 11:28 AM
Aman Çalış Çalış Kardeşim. Allah Kolaylık Versin Sana:(

internet deliliği konusunu okuyoruz hala internete bağımlı gibi konuşuyoruz valla:D ne çalşıyım bugün sen söyle:p :D

s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:35 AM
internet deliliği konusunu okuyoruz hala internete bağımlı gibi konuşuyoruz valla:D ne çalşıyım bugün sen söyle:p :D

Bilmiyorumki Ne Lisesi okuyorsun Hangi Bölümsün Söyle Ona Göre Sölim Ben Sana:D

g1z4y
29-08-2008, 11:39 AM
Bilmiyorumki Ne Lisesi okuyorsun Hangi Bölümsün Söyle Ona Göre Sölim Ben Sana:D

anadolu lisesinde sayısal seçtim ...:D fizik,kimya,biyoloji,matematik olsun ya diğerlerini hallederim ama hangi konuya çalışsam ki...:rolleyes:

s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:43 AM
anadolu lisesinde sayısal seçtim ...:D fizik,kimya,biyoloji,matematik olsun ya diğerlerini hallederim ama hangi konuya çalışsam ki...:rolleyes:

Aman Uzak Olsunlar Bana Bunlar Yaa. Ben Sözel Okumuştum Liseyi:( Biraz Tembeldim Bu Derslere Karşı. Ama Kötülerin İçinden Bir İyi Seçim... Kimya Diim Ben. Belki Deneyler Falan Uygulamalardan Dolayı Onu Seçmişimdir. Sevmiyorum Ama Hoş Geçiyordu Dersler:D
Karar Senin Kardeşim Ben Makarasındayım Sonuçta Sen Çalışcan Bana Demesi Kolay Gelir Burdan

g1z4y
29-08-2008, 11:45 AM
Aman Uzak Olsunlar Bana Bunlar Yaa. Ben Sözel Okumuştum Liseyi:( Biraz Tembeldim Bu Derslere Karşı. Ama Kötülerin İçinden Bir İyi Seçim... Kimya Diim Ben. Belki Deneyler Falan Uygulamalardan Dolayı Onu Seçmişimdir. Sevmiyorum Ama Hoş Geçiyordu Dersler:D
Karar Senin Kardeşim Ben Makarasındayım Sonuçta Sen Çalışcan Bana Demesi Kolay Gelir Burdan

tamam seni dinliyim kimyadan mol çalışayım biraz. ihtiyacım olan konu gerçekten. sağol..:)

s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:50 AM
tamam seni dinliyim kimyadan mol çalışayım biraz. ihtiyacım olan konu gerçekten. sağol..:)

Bişey Yapmadımki Sen Saol Kardeşim:)

g1z4y
29-08-2008, 11:52 AM
Bişey Yapmadımki Sen Saol Kardeşim:)

hadi ben gidiyim artık arkadaşım. gece falan girersen konuşuruz bol bol kendine iyi bak güle güle...:)

s3Rs3rRi
29-08-2008, 11:53 AM
hadi ben gidiyim artık arkadaşım. gece falan girersen konuşuruz bol bol kendine iyi bak güle güle...:)

Tamam Kardeşim Sana Kolay Gelsin Allah Zihin Açıklığıda Versin. İyi Dersler:D