Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Alfabeye Göre Karakterinizi Yazın ...



YAĞMURR
09-02-2008, 08:18 PM
arkadaşlar bu oyunda alfabeye göre karakterinize uygun kelime yazacaksınız.
Mesela:A harfinden...alçakgönüllüyüm
Sıradaki B harfiyle kendini anlatan bir kelime bulacak....

YAĞMURR
09-02-2008, 08:20 PM
Bakımlıyımdır..

kamiloglu
09-02-2008, 08:32 PM
cesurum...

ates
09-02-2008, 08:34 PM
Düşünceliyim... :)

BeYaZ_KeLeBeK
09-02-2008, 09:54 PM
evhamlıyım:o

YAĞMURR
09-02-2008, 10:09 PM
fedekarım...

birmelek
09-02-2008, 11:42 PM
Güzelimmmmmm :p

BeYaZ_KeLeBeK
09-02-2008, 11:50 PM
Güzelimmmmmm :p

güzelsin tabiiii;)


eee ğ den yok...:D

hoyratım:p

Gümüş
10-02-2008, 11:46 AM
ılımlıyım,inceyim,:o:)

atomcekirdegi
10-02-2008, 12:42 PM
Jurnalci değilim :)
başka bişey aklıma gelmedi :))

kamiloglu
10-02-2008, 02:06 PM
asabiyim,
kompleksliyim
ekşi sözlük yazarıyım:D

YAĞMURR
10-02-2008, 05:14 PM
laf dinlerim..

BeYaZ_KeLeBeK
10-02-2008, 05:17 PM
merhametliyim...

atomcekirdegi
10-02-2008, 07:11 PM
Nezaketliyim(naziğim)

birmelek
10-02-2008, 08:47 PM
Oturaklıyım..

YAĞMURR
10-02-2008, 11:37 PM
önderlik yapabirim bildiğim bir konuysa eğer..

kamiloglu
10-02-2008, 11:39 PM
Plansız yaşarım...

YAĞMURR
11-02-2008, 12:12 AM
R harfini söylemem:)

mavigece
11-02-2008, 12:26 AM
R harfini söylemem:)

peki R harfini geçiyoruz...:)( ama ben yine de merak ettim ):D

sessizim,sakinim...:p

kamiloglu
11-02-2008, 04:39 AM
şanssızım...........

keşiş
11-02-2008, 08:54 AM
Tutumluyum.

mavigece
11-02-2008, 12:04 PM
umutluyum...

kamiloglu
11-02-2008, 03:11 PM
üşengeçim...

turkuaz
11-02-2008, 04:39 PM
vahimim :D

ates
11-02-2008, 05:02 PM
yaratıcıyım... :D

birmelek
12-02-2008, 10:47 AM
Zarifimmm :p

ates
12-02-2008, 06:51 PM
eeeeee bundan sonrası n'olacak alfabe başa mı dönecek? :) :o :p

hercaii
12-02-2008, 06:57 PM
Eeee başamı döndük yani..:) neyse Alımlıyım..:p

atomcekirdegi
12-02-2008, 08:08 PM
Büyüğüm :) :D:p

kamiloglu
12-02-2008, 11:58 PM
cimri değilim

Nefertiti
13-02-2008, 12:04 AM
Düsturluyum....

turkuaz
18-02-2008, 05:18 PM
eğlenceliyim:):D

YAĞMURR
18-02-2008, 09:01 PM
fedakarımdır

kamiloglu
18-02-2008, 09:06 PM
gencim:cool:

birmelek
18-02-2008, 09:25 PM
Hastayımm :o :(

maviyesil
18-02-2008, 09:32 PM
Izdıraplıyım

YAĞMURR
19-02-2008, 03:06 PM
ince elerim sık dokurum her konuyu

birmelek
19-02-2008, 06:01 PM
Jiletgibiyim :D

YAĞMURR
21-02-2008, 09:14 PM
kararlıyımdır

atomcekirdegi
21-02-2008, 09:31 PM
Mağrurum..

ates
22-02-2008, 05:24 PM
Nazlıyım ve naziğim var mı ötesi... :D

Gümüş
22-02-2008, 05:39 PM
onurluyum,ölümlüyüm:D

ates
22-02-2008, 05:49 PM
pozitif düşünceliyim...(genelde :D )

Seva
25-02-2008, 03:02 PM
olgunum :cool:

birmelek
25-02-2008, 04:09 PM
Özgürüm..(genel olarak)

ates
25-02-2008, 05:02 PM
pozitif düşünceliyim...(genelde :D )


millet alfabemiz karışmış yahu... ;) :)

Rosalie
25-02-2008, 05:06 PM
Karışığım.... :D

mmontessori
22-12-2008, 10:33 AM
karışık meyve kokteyliyim

mmontessori
22-12-2008, 11:04 AM
karışık meyve kokteyliyim

k den devam edin

_ZeuS
22-12-2008, 04:15 PM
hem korkusuzum hem korkağım

böcük
27-12-2008, 12:53 AM
ya düşün düşün l ile başlayan bi özelliğimi bulamıyorum:D bazen "Leyla "oluyorum o olabilr belki:D

harmonyy
25-04-2009, 12:34 AM
-Z- diyeyim oyun devam etsin ....

hoyrat
25-04-2009, 12:36 AM
zeki desem çok mu ukala olurum :D :D zevkli diyim bari :)

-S-

harmonyy
25-04-2009, 12:55 AM
sinirliyim ..
-k-

seceem
25-04-2009, 12:05 PM
Kaprisliyim:)

F?

pınar ayça
25-04-2009, 12:39 PM
fedakarım
g..

ikra``
25-04-2009, 11:15 PM
Guvenilirim....

-H-

hoyrat
25-04-2009, 11:16 PM
hoyratım :D :D

-m-

harmonyy
26-04-2009, 12:16 AM
meraklıyım ..
-d-

barafranga
26-04-2009, 05:57 PM
harfi kaçırdım ben yaf:)kumralım diyeyim bari:)

therapi25
27-04-2009, 11:52 AM
leylası garip etmiş bir mecnunum.... :D

Selina
12-05-2009, 02:48 AM
Nankör degilmimdir

goodnews
12-05-2009, 05:39 PM
oyunbozanım kimi zaman..

Selina
12-05-2009, 07:04 PM
Pozitif degilim

dipsizkuyu
12-05-2009, 11:42 PM
geleceği görürüm. (çok iyi fal bakarım aramızda kalsın).:)

harmonyy
12-05-2009, 11:50 PM
Hırslıyım ....

hayat_26
14-06-2009, 01:49 AM
K= KuRNaZıM:D:D:cool:

Ex mi Amor
14-06-2009, 07:00 PM
Latifim:D:D

chenn
14-06-2009, 08:10 PM
mantıklı olmaya çalışıyorum hep

Ex mi Amor
14-06-2009, 08:17 PM
Renkli bi kşiliğim var:Drenkliyim yani

olasılıksız
15-06-2009, 12:07 AM
saçmayım....

g1z4y
15-06-2009, 12:01 PM
sevimliyim...:p

canca
15-06-2009, 12:44 PM
Şuurluyum.

g1z4y
15-06-2009, 12:45 PM
tahammülsüzüm...:p

canca
15-06-2009, 01:14 PM
Umutluyum,hem de çoğu zaman.

Ex mi Amor
15-06-2009, 01:39 PM
Ümitliyim herzaman herşeye hemde;)

canca
15-06-2009, 07:26 PM
Vesveseli insanları sevmem,vesveseyi de sevmem.

olasılıksız
25-06-2009, 02:22 PM
yorgunum.....

Happy_Time
25-06-2009, 02:51 PM
ZeKiYiM :)

sibel
26-06-2009, 12:31 AM
sempatigim ama bazen hic cekilmez oluyorum

ates
14-07-2009, 02:58 PM
Şefkatliyimm(bazen gereğinden fazlaaaaaaaaa...) :rolleyes:

birmelek
14-07-2009, 03:11 PM
Titizimm...abartıyorum bazen.

ates
14-07-2009, 03:15 PM
Utangacııımmmm :p (bazen :D)

ebru hanım
14-07-2009, 03:19 PM
üzüntülüyüm

plüton
14-07-2009, 07:38 PM
Vazgeçmeyi bilmeyen biriyim! :)

YAĞMURR
14-07-2009, 09:51 PM
yalanı sevmem..

sevdenur
14-07-2009, 10:10 PM
Z.. deliyim:o

YAĞMURR
14-07-2009, 10:14 PM
arı gibi çalışkanım

paradox
14-07-2009, 10:31 PM
Bagislayicimdir...

birmelek
14-07-2009, 11:00 PM
Hem cimriyim hem cömertim..kişisine göre değişiyor. ;)

sevdenur
15-07-2009, 11:08 AM
neşeli :):)
:)ç harfi ile başlaması lazımdı. Neyse ben söyleyim onuda, çok çılgın bir insanımdır.

YAĞMURR
15-07-2009, 11:43 AM
duygusalım...

..yaqızZz..
15-07-2009, 05:21 PM
Enteresan...:D

Minnie
15-12-2010, 11:06 PM
gayet sabırlıyım :)

nursel
16-12-2010, 12:25 AM
Şıklığa önem veririrm.

burcuburcu
17-12-2010, 12:43 PM
H...hazırcevap..

gülenay
17-12-2010, 02:49 PM
ısrarcıyım:)

plüton
17-12-2010, 02:52 PM
iyi niyetliyim. :)

burcuburcu
17-12-2010, 03:09 PM
En zoru bu harf,,,Bakiiiiimmm..
Yerinde yapılan jestler hoşuma gider.Jest dediğin zaten yerinde yapılır:) Neyse işte:)

IDDQD
17-12-2010, 04:34 PM
konuşmam pek. her ne kadar bazılarına inandıramasam da...

burcuburcu
18-12-2010, 07:29 PM
Lafımı esirgemem.

dipsizkuyu
19-12-2010, 02:32 PM
malesef kelimesinin bana kullanılmaması için önceden bu olasılığı ortadan kaldırırım ?

sugibi
19-12-2010, 07:22 PM
neğatifffff

burcuburcu
19-12-2010, 07:56 PM
Ok gibi fırlamadan önce,yay gibi gerilen ama mutlaka hedefi vuran..

dipsizkuyu
19-12-2010, 10:52 PM
ölüme uzanıyordum çıkmaz sokaklarda kayboluyordum. şimdi tüm şehirleri kendim çiziyorum

iLgiNc
24-09-2012, 07:22 AM
Paradoxlar icinde yeni doyumlara kucak acan anlamlarin kiyisindan el salliyorum.

kafanet.
19-04-2015, 10:30 PM
Realist...

Ruzulhuzun
19-04-2015, 10:34 PM
Sevgiye Muhtaç

kafanet.
21-04-2015, 08:12 PM
şanssız...